- דופלגנגר פטריוטי: יהושע TBWA משתלט על שבוע הכפילים עם תמונות חיילי צה"להגיבורים האמיתיים: משרד הפרסום יצא במהלך פייסבוק עם הזמנה לגולשים להחליף את תמונות הפרופיל שלהם לחיילי צה"ל שהוכתרו כמצטייני רמטכ"ל
- משרד התיירות משקיע 250 מיליון שקלים בפרסום בחו"ל40 מיליון איש נחשפו לפרסומת ביורוספורט לעידוד התיירות בים המלח בגמר אוסטרליה הפתוחה. ישראל גם נותנת חסויות לתחרויות אופניים ומפרסמת ברשתות. כשהתיירות היא מנוע צמיחה, גם המלחמות לא יעצרו את הפרסום
פרסום ראשון
לאחר 13 שנים עם זמיר דחב"ש: תקציב היח"צ של איקאה עובר ל'גיל-עד תדמית'מאחורי הקלעים התמודדו על התקציב שנחשב לאחד הנחשקים בישראל כמה ממשרדי היח"צ הגדולים בישראלטור
סיאטל הפסידה, טום בריידי מעצבן - והנה 5 פרסומות ששברו את רצף הקלישאותלטל שוויגר אין זמן פנוי, אז כמו בכל שנה, גם הפעם הפלנו עליו את משימת סיקור פרסומות הסופרבול כדי לראות אם הכלבלב של באדוויזר כבר נדרסרייטינג
גבירותיי ורבותיי - כמעט מהפך: 'מבט' עם שיא של 9.2% - נצמדת ל'חדשות 10'כחודש לאחר הגעתו של יעקב אילון, ובערוץ 1 נושמים אוויר פסגות. אחת הסיבות לכך: הדרבי התל אביבי שקיבל 11.6%. כמעט 35% ל'ארץ נהדרת'- עניין של טיימינג: גל"צ מיהרו להתהדר בחשיפה על התערבות זרה לטובת נתניהוהבוקר "חשף" עידו בנבג'י כי יועץ אמריקאי מסייע לנתניהו בבחירות, ואולם הסיפור פורסם חצי יממה לפני כן בערוץ החדשות I24news. גל"צ: "מצטערים"
רייטינג בינ"ל
המשדר הכי נצפה אי פעם בארה"ב: 114.4 מיליון צפו בסופרבול(עדכון) הגמר בין הפטריוטס לסיהוקס ב-NBC רשם 3 מיליון צופים יותר ממשחק הגמר בשנה שעברה ב-FOX, והפך למשדר הנצפה ביותר בארה"ב- מה התירוץ של אוני' בר אילן לפטור ממכרז עבור משרת הדובר?עפ"י מסמכי האוניברסיטה, איש התקשורת חיים זיסוביץ' עשוי לסגור 10 שנים כדובר, בלי אפשרות להחליפו. בר אילן: "הוא חלק בלתי נפרד מהאוניברסיטה"
פרסום ראשון
לאחר כשנתיים בפוגל: סמנכ"ל הקריאייטיב מירן פחמן פורש - נועם לייסט מצטרףפחמן הצטרף לפוגל במאי 2013, אז החליף את פול פשקובסקי שפרש. נועם לייסט, שהיה עד לאחרונה באדלר חומסקי מחליף את פחמן כמנהל קריאייטיב- יותר מ-28 מיליון ציוצים נרשמו במהלך הסופרבול הלילהמדובר על שיא ציוצים בטוויטר לגמר NFL, אולם שיא הציוצים לאירוע עדיין שייך ל-7:1 של גרמניה על ברזיל במונדיאל. וכמה צייצו רגע לפני תום הסופרבול?