• דורון גולדנברג THEBRANDHAOUSE.FIRMA טור
    מותגים שלא משכילים להיות חדשים כל הזמן, לא שורדים. אבל להיות חדש לא בהכרח אומר להיות אחר ולמחוק כל שריד של זהות עבר
    |05/03/2015
  • אבי גלנטי
    גלנטי הוא ממקימי promotheus ולפני כן היה בין מקימי מחלקת הפרומו של yes, מפיק במשרד פרסום ומפיק סרטי קולנוע ביניהם חולה אהבה בשיכון ג
    |05/03/2015
  • עטרה בילר ניתוח קמפיין
    דנונה תמיד הובילה את האג'נדה שיוגורט זה לא fun, אלא פונקציונאלי. זירת הכיף נותרה פנויה ליופלה, והשאר הסטוריה, עד שדנונה התעוררה
    |05/03/2015
  • המירוץ למיליון רייטינג
    צופי הריאליטי של רשת נאמנים למרות חגיגות הפורים ועוזרים לה לשמור על יציבות בפסגה. משדר תעמולת הבחירות מגיע ל-7.7% בערוץ 2
    |05/03/2015
  • אבי ארמוזה
    ההישג הייחודי במכירת הפורמט בשם I Can Do That נובעת מהעובדה שהוא מעולם לא שודר בישראל. ארמוזה: "פריצת דרך משמעותית עבור החברה"
    |04/03/2015
  • עמיר קורץ
    קורץ ששימש עד לאחרונה כעורך מדור פרסום, שיווק ומדיה בעיתון יצטרף לשתי הסמנכ"ליות והשותפות במשרד מאיה אפרתי-אידלסון ונטע הר-לב 
    |04/03/2015
  • זו הפרסומת שבויצ"ו בחרו כהכי סקסיסטית ופוגענית כלפי נשים בשנה החולפת - תתכוננו להיות בשוק
    יוסי לובטון מבאומן: "מאמינים שאין סתירה בין פמיניזם לחוש הומור"
    |04/03/2015
  • ארי כהן וגיא קלנר פרסום ראשון
    היקף הפעילות של מומה עמד על כ-17 מיליון שקלים ב-2014. הפעילות הכלכלית ורכש המדיה יעברו לליאו ברנט ומומה תמשיך לפעול תחת שמה
    |04/03/2015
  • רייטינג
    נאומו של רה"מ בפני הקונגרס עמד במרכז אירועי יום האתמול ושודר ב-3 הערוצים. גב האומה צונחת ומאסטר שף שומרת על כוחה בהדחה של נועם טור
    |04/03/2015
  • משרד הפרסום שמטפל בשנים האחרונות בפג'ו מקבל לידיו את תקציב סיטרואן שעובר אליו מפוקס גורן גלעדי. זרמון יטפל גם בחברת הבת פריים ליס
    |03/03/2015
מציג דף 913 מתוך 1619