• המצעד של אייס ליאור נאור
    |16/04/2015
  • המצעד של אייס TV
    מחלקות קריאייטיב - כנסו לכוננות: מצעד הפרסומות השבועי החדש של אייס יוצא לדרך
    פסח עבר, העיצוב החדש באוויר - ועכשיו נותר לכם להכיר את המצעד של אייס ויפעת בקרת פרסום, בו דרגנו את 5 הקמפיינים שהכי אהבנו. צפו
    |16/04/2015
  • מדיה נט דמיטרי גנדלמן איגור רובינשטיין ראיון
    רה"מ ניצח בגדול את הבחירות בזכות בליץ ראיונות, אבל גם פניה למגזרים. אנשי מדיה-נט, שטיפלו בקמפיין הרוסי של הליכוד, מסבירים למה לא עשו אדפטציה מהקמפיין הכללי, מדוע לא תקפו את ליברמן, ומה התיסכול הגדול של המגזר
    |16/04/2015
  • צביקה הדר בקמפיין מאוחדת פרסום ראשון
    בין תנאי הסף שישאירו כמה משרדים בחוץ: גופים שטיפלו בכל אחת מהשנים 2013 ו-2014 בתקציבי פרסום בסך כולל של 50 מיליון שקל בשנה לפי מחירי יפעת
    |16/04/2015
  • פוסט איט post it יום השואה
    בטיימינג סימבולי, בשבוע שבו מצוין יום השואה בישראל, מודעה של ניב הרצברג שנעשתה במסגרת לימודיו ב-ACC נבחרה להופיע במגזין הפרסום היוקרתי בעולם
    |16/04/2015
  • שי ברמלי אורי דרור טור
    שי ברמלי ואורי דרור ממשיכים לעשות את קאן: מיפ הוא מינגלינג בלתי נגמר. באמצע גם מקיימים פגישות, בערב מחסלים סושי ובעיקר שותים, ובבוקר סובלים מסחרחורת
    |16/04/2015
  • בנימין נתניהו יד ושם יום השואה רייטינג
    כ-35% צפו בעצרת המרכזית מיד ושם ב-3 הערוצים - כמו בשנה שעברה
    את הטבלה הוביל השידור בערוץ 2 עם 22.5%. שאר הערב רשם נתוני צפייה דלילים יחסית לערב שידורים רגיל. ומה קרה עם מהדורות החדשות המוקדמות?
    |16/04/2015
  • עמיחי שפיגלר ערו1 כדורגל מוטי איווניר
    המגעים החשאיים שהחלו לפני מספר חודשים, עולים בחודש האחרון מדרגה כאשר הצדדים מקיימים סדרת פגישות, ובכיר ב'מדיה-פרו' הספרדית נמצא בימים אלו בישראל
    |15/04/2015
  • גולדסטאר. מחפשים אותך שיווק
    דרך עוקפת ויצירתית לעקוף את הגבלת הפרסום על אלכוהול? גולדסטאר ממשיכה בקו הקריאייטיבי של פעילויות תוכן ממותגות ומציעה לצרכנים להתחרות על המשרה הכי נחשקת שיש
    |15/04/2015
  • מודעת פורד אקספלורר. באומן בר ריבנאי
    המודעה הייחודית קראה למביטים בה לחזות ב"קסם" שבאמצעותו אפשר להחנות את הפורד אקספלורר בין 2 רכבים באמצעות העיניים בלבד
    |15/04/2015
מציג דף 894 מתוך 1619