בלום סרטורי עברה למשרד הברלינאי בו תשמש כמנהלת הקריאייטיב של יחידת הדיגיטל. הסוכנות תעבוד בין השאר על התקציב הגלובלי של נסקפה. האזינו לפינה של אייס ברדיו ת"א
במטרה לשלהב את הקהל הצהוב לקראת הדרבי, ועל הדרך להעלות את מכירות החולצות ה-Hooligans ניצלו את יכולותיו הווקאליות של סידי להקלטת שאגות עידוד אישיות לכל רוכש חולצה. גם טילטיל, רז שכניק ואורי חזקיה זכו לסרטון אישי
Adobe עושה זאת שוב. כמדי שנה, החברה עולה עם פרסומת שצוחקת על הסופרבול והפעם - "המהמר" /יכולה לשמש כפתיח נפלא לקבוצות תמיכה של מנכ"לים וסמנכ"לי שיווק שחוו התמוטטות עצבים
הרשות ה-2 המליצה בזמנו לראש הממשלה לדרוש "ביד" של כמעט 17 מיליון, דבר שכמעט פיצץ בזמנו את הרכישה ע"י RGE. הוועדה המשותפת של ועדת הכלכלה והחינוך קיבלה את המלצת האומר
הערוץ ישיק בעוד כחודש בפריים-טיים את התכנית ש"תחשוף סיפורים ותתמקד בפעילות גופים ציבוריים, עמותות וארגונים הפועלים בזירה הפוליטית-חברתית". משה כץ יערוך אותה
יועצת המיתוג עטרה בילר על הפרסומת שסוקרה בהרחבה, של תאגיד המחזור אל"ה בכיכוב רבקה מיכאלי. ועוד משהו: "יש גבול לעד כמה אפשר להתלהב מגבינה צהובה או לראות בה גיבור בריאותי"