בדיקה
מה גרם לבתי ההשקעות להגדיל את הפרסום ב-20%?הרבה יותר טלוויזיה, גידול במספר הפרזנטורים ובלי אף אישה בפרונט של הקמפיינים - בתי ההשקעות הוציאו מאז תחילת 2022 יותר מ-13 מיליון שקל בפרסום | בדיקת "ביז מדיה"- עמית פלציג מונה לסמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי חדש ב-ADIOבשלוש השנים האחרונות הוביל פלציג את תחום הפרסום הפרוגרמטי המטורגט בווידאו בחברת פרטנר. כעת הוא מצטרף לשותפה העסקית של ספוטיפיי בישראל
- ערוץ הספורט יותר מרשת: חיפה-בית"ר עקף את המסעדה הבאהרוקדים עם כוכבים ניצחה אמנם את הערב, אבל הנתון המעניין אמש היה דווקא של ספורט5 עם הניצחון על רשת תודות לרייטינג הנמוך של המסעדה הבאה והרייטינג הגבוה של המשחק
- לאחר חשיפת הרייטינג הנמוך: ערוץ 14 בסדרת דרישות מהוועדה למדרוג
נתוני הוועדה סותרים נתונים עלומים שהודלפו ומעניקים רייטינג גבוה ל-14. כעת פתח הערוץ בחזית מול הוועדה, ודורש שתחשוף מי עומד מאחוריה (גופי השידור והפרסום החברים בה) ואת מקורות המימון שלה (התשלומים השנתיים שהם משלמים). מנכ"ל הוועדה רוני ארן: שלחו את המכתב לעיתונאים ולא אלינו. כל המידע נמצא באתר הוועדה
- כפי שנחשף ב"ביז מדיה": מועצת כאן זימנה את המנכ"ל קובלנץ לשימועיותר מחודש לאחר שחשפנו כי המועצה דנה באפשרות להדיח את אלדד קובלנץ, ברקע היחסים המאד מתוחים בינו לבין היו"ר גיל עומר וחברי המועצה, זומן המנכ"ל לשימוע שייערך בעוד כשבועיים. לא מן הנמנע כי הוא יבחר לפתוח בהליכים משפטיים
- לפני המיזוג: איילון ביטוח שכרה את אורנשטיין חושןרקע אחרי שהציגה אסטרטגיה חדשה ורגע לפני שתירכש על ידי ווישור, החליפה איילון ביטוח משרד יחסי ציבור
פרסום ראשון
מכרז הרייטינג של כאן: 3 חברות ראש בראש, זוכה תוך 3 חודשיםפרסום ראשון: בצל הביקורת על נתוני הוועדה למדרוג, מכרז המדידה האחודה של התאגיד מתקדם לקראת הישורת האחרונה - בחירה בחברה שתספק נתוני צפייה לטלוויזיה, רדיו ודיגיטל- חזרה למקורות, בדיקת עובדות: כלכליסט עומד מאחורי התחקיר המטלטלכלכליסט חושף את התנהלותו מאז פורסמו ממצאי הביניים של ועדת הבדיקה בנוגע לתחקירים שפרסם על המשטרה, מציין כי העדויות הגיעו מתוך היחידה המשטרתית שהפעילה את הרוגלות, וקובע: ממצאי הביניים היו חפיפניקים. במשרד המשפטים תוקפים חזרה
- ערב אדיר לחזרה של צומת מילר; פערים גדולים בגזרת הבוקרחזרת הסדרה של אדיר מילר לעונה חדשה רשמה 20.7%, ההשקה הגבוהה ביותר לקומדיה בחמש השנים האחרונות. מנגד הניבה הישרדות 12.4%
- יגאל ברקת מונה לסמנכ"ל השיווק של בנק הפועליםברקת ששימש עד לאחרונה כמנכ"ל משרד הפרסום יהושע TBWA, ובעבר היה סמנכ"ל שיווק בפרטנר וישראכרט, יחליף את אסף אזולאי. ברקת: "מצטרף לבנק בתקופה מרתקת של תהליכי שינוי והתפתחות בהם נמצאת המערכת הבנקאית"