- חברים עם עבר: 4 שותפים הקימו את משרד הפרסום AdRABAתימור בר און, אבי חנן, גילי ארג'נטרו ופליקס גוטקוביץ' שהמכנה המשותף ביניהם הוא משרד הפרסום dsay, מעניקים שירותי פרסום למספר לקוחות בתחומי הנדל"ן, הצריכה, המזון ועוד
- הכתבה ב'ישראל היום' הבוקר, כך יעשה למי שהרגיז את נתניהואין רגע דל בסערה הנוכחית שבין נתניהו לערוץ 2, ושלא במפתיע זה גולש גם לדפי ישראל היום
- פגישה עם "עיתון הבית": נתניהו יתדרך את בכירי ישראל היוםאחרי שנפגש עם מערכות חדשות 2, הארץ וגל"צ, ממשיך רה"מ בסבב תדרוכים לתקשורת, והפעם הוא גם צפוי לזכות לאווירה אוהדת יותר. עם 'ידיעות' לא צפוי בשלב זה תדרוך
ניתוח קמפיין
פרסום ראשון
רייטינג
פיק של 16% לגמר ההתעמלות האמנותית - עם הנבחרת הישראליתהאופציה הישראלית האחרונה למדליה יצרה עניין אצל הקהל הישראלי שצפה בתרגילים של הנבחרת. 'המרוץ למיליון' ו'אהבה עיוורת' התחזקו, 'זה המצב' ממשיכה לאכזבאייסTV
האם המותגים הישראלים פספסו את האולימפיאדה? מנכ"ל LEAD עונהאייס משיק מגזין דיגיטלי בהנחיית רודריגו גונזלס. עם סיום המשחקים הערב - הזמנו את רמי יהודיחה לשיחה על החיבור בין ספורטאים למותגים. ירדן ג'רבי ואורי ששון - שימו לברייטינג
'יצאת צדיק' חזרה עם 23.5%; הסרט של גלית גוטמן קיבל 21.9%הסרט של גלית גוטמן קיבל 21.9% מול 9.3% ל'גב האומה'. יום ו': השידורים החוזרים של 'סברי מרנן' גירדו את ה-10%. רק 4.7 נק' פער בין מגזיני שישי. יום ה': פריים חלש ל-10, ערב קשה ל'חדשות 2'