• ניסיונות השקיפות של פייסבוק ממשיכים עם דו"ח "אכיפה" שאותו היא מפרסמת לראשונה אי פעם וממנו עולה כי אותרו 837 מיליון פיסות מידע שהוגדרו כספאם ברבעון ה-1
    |16/05/2018
  • אלדד קובלנץ פרסום ראשון
    במשך תקופה ארוכה שימש קובלנץ כמנכ״ל החינוכית ומנכ״ל 'כאן' עוד לפני הקמתו. לאחר הקמת התאגיד במאי 2017, יצא קובלנץ לחופשה ללא תשלום, כדי להתמקד בתאגיד
    |15/05/2018
  • קשת 12
    ועדת החדשנות של איגוד השיווק הכריזה על השקת ערוץ 12 כזוכה בכנס החדשנות השנתי של האיגוד שנערך היום. מנימוקי הבחירה: "6 חודשים לאחר הפיצול, קשת מובילה בכל הפרמטרים כאשר הרייטינג של ערוץ 12 גבוה משל המתחרים"
    |15/05/2018
  • אליקה מרחבי פרסום ראשון
    לאחר 12 שנים בגיתם, ממנו פרשה לפני מספר חודשים. מרחבי צפויה להתמנות למנכ"ל זרמון גרופ תחת הבעלים אילון זרמון שמחפש כבר תקופה ארוכה אחר פיגורה מקושרת ובעלת ניסיון שתוביל את המשרד 
    |15/05/2018
  • לפמ. יש במה להתגאות מיוחד
    מעבר לגופים הבולטים כגון פייסבוק, גוגל וערוצי הטלוויזיה, הדוח שפורסם לראשונה במלואו, מפרט את סכומי הכסף שקיבלו כל ספקי הפרסום, אסטרטגיה, הפקות, מיתוג ועוד
    |15/05/2018
  • רייטינג
    צומת מילר חוזרת לעצמה עם 17%. השקת 'הזדמנות אחרונה לאהבה' ברשת עם 9.7%. בכאן 11 המשדר המיוחד בין 15:30 ל-18:00 עם 5.2%
    |15/05/2018
  • מאות השמעות רדיו בישראל ובעולם: TOY הדיח את 'הכל לטובה'
    1,703 פעם הושמע השיר של נטע ברזילי מאז מארס, מתוכם 148 פעם בישראל ו-256 במדינות אחרות ביממה האחרונה. ואיך קובעים את גובה התמלוגים על ההשמעות?
    |14/05/2018
  • ioptic
    רשת האופטיקה ומשקפי השמש הוקמה ב-2002 ומונה כיום 10 סניפים שמחציתם נפתחו בשנה וחצי האחרונה
    |14/05/2018
  • מיוחד
    "מה שנטע עשתה לישראל גם 100 מיליון ד' על פרסום לא עושים"
    הג'ירו והאירוויזיון מסמנים מהפך תדמיתי לישראל? 4 יועצי תקשורת ושיווק מדברים על המצב החדש, וטוענים: "נטע ברזילי פתרה את הבריף של ישראל במסר פשוט; תרבות וספורט מנצחים פוליטיקה" 
    |14/05/2018
  • ערן גפן

    גפן מצטרף לרן בר-און שישפוט בקטגוריית המדיה ושני גרשי שישפוט בקטגוריית Brand Experience. קירה רדינסקי שהייתה אמורה לשפוט בקטגוריית ה-Creative data לא תשתתף

    |14/05/2018
מציג דף 359 מתוך 1622