פרסום ראשון
אולי יהיה מצחיק יותר בקרליבך: עוזי וייל יתחיל לפרסם מדור חדש ב'מעריב'יותר מעשור לאחר מותו של המדור הסאטירי 'השער האחורי' ב'העיר', וייל הגיע לסיכום עם 'מעריב' על פרסום מדור שבועי בן עמוד אחד, במוסף 'סופשבוע'- דירוג יפעת: שטראוס מובילה בין המפרסמים, הסלולר מציג 'פרסום רזה' ומשרדי הממשלה מעלים את תקציב הפרסום ב-50%סיכום 2011 של יפעת בקרת פרסום נתון רובו ככולו בצל המחאה החברתית של הקיץ האחרון. קטגוריית החלב שנתנה את האות לפתיחת המחאה החברתית כמעט ונעלמה מהמסך וקטגוריית הרכב מעולם לא הייתה תחרותית יותר
פרסום ראשון
אחרי סיבובי השמועות: תקציב היח"צ של קניוני עזריאלי - אצל ליאת אריאבכזכור, משרדה של אתי ברקין הפסיק את עבודתו עם הקבוצה לפני מספר חודשים. לאחר תקופת חיפושים הוחלט להעביר את תיק היח"צ אל אריאבפרסום ראשון
אין רגע דל במחלקת הקריאייטיב בשלמור: עמית גל ויריב טוויג פורשים מהמשרדמתיחת הפנים בשלמור אבנון עמיחי ממשיכה לבוא לידי ביטוי בגזרת הקריאייטיב. גל וטוויג, סמנכ"לי הקריאייטיב פורשים לאחר 10 שנים במשרד- קניות ודגים מלוחים יחד? הראל מורדי מצרף למדפיו 2 תקציבים יח"צ – ועוד 12 החדשים הם תקציב אתר BUY2 ותקציבה של חברת מעדני מיקי. התקציב הנוסף, של חברת שוורצקופף פרופשיונל, חוזר למשרד אחרי הפסקה קצרה
photos
צפו בתמונות הפרובוקטיביות שהסעירו את החרדים בלונדון (ובכל זאת לא הורדו)הדרת נשים נוסח צפון לונדון? קלווין קליין הצליחה לעורר זעם בקרב החרדים בצפון העיר האנגלית - אבל רשות בקרת הפרסומות הבריטית לא השתכנעה- דירוג יפעת ל-2011: ברוקנר נטע יער ממריא, גליקמן היחיד מהעשירייה שצומח וזרמון גולדמן עם הקיטון הגדול בענף12 משרדים מתוך ה-20 המובילים רושמים קיטון. הירידה הממוצעת של הענף, בנטרול לפ"ם עומדת על 2%. מקאן רושם קיטון של 13% לעומת אדלר שרושם קיטון של 6% ומצמצם את הפער. שלמור עם הקיטון הגדול ביותר מבין העשירייה
ניתוח
וידאו ברשת, למה ואיך? "לשים Pre-Roll באתרים הגדולים זה לא לעשות שיווק"אתגר שפיבק, מרצה בתחום השיווק באינטרנט והמדיה החברתית בפנייה ישירה למנהלי שיווק עם כל ההזדמנויות העסקיות שמחכות להם ברשת- ברק אובמה, סרקוזי והמלכה אליזבת מכניסים את גיתם BBDO למגזין Archiveקמפיין הפרינט עבור 'ניקול' ישולב במגזין הפרסום היוקרתי הקרוב. בקמפיין נראים השלושה מעוכים על זכוכית כאילו היו עיתון שמנגבים איתו את החלון
- עננים חדשים בשמי הפרסום מבשרים: תקופת מיתון היא זמן טוב להתייעלותקמפיין חדשני של DataPlus, למערכת ניהול משרדי פרסום ומדיה, מציג באנרים מפולחי IP. המסר: הגיע הזמן שתתקדמו (תוכן שיווקי)