- קניות ודגים מלוחים יחד? הראל מורדי מצרף למדפיו 2 תקציבים יח"צ – ועוד 12 החדשים הם תקציב אתר BUY2 ותקציבה של חברת מעדני מיקי. התקציב הנוסף, של חברת שוורצקופף פרופשיונל, חוזר למשרד אחרי הפסקה קצרה
photos
צפו בתמונות הפרובוקטיביות שהסעירו את החרדים בלונדון (ובכל זאת לא הורדו)הדרת נשים נוסח צפון לונדון? קלווין קליין הצליחה לעורר זעם בקרב החרדים בצפון העיר האנגלית - אבל רשות בקרת הפרסומות הבריטית לא השתכנעה- דירוג יפעת ל-2011: ברוקנר נטע יער ממריא, גליקמן היחיד מהעשירייה שצומח וזרמון גולדמן עם הקיטון הגדול בענף12 משרדים מתוך ה-20 המובילים רושמים קיטון. הירידה הממוצעת של הענף, בנטרול לפ"ם עומדת על 2%. מקאן רושם קיטון של 13% לעומת אדלר שרושם קיטון של 6% ומצמצם את הפער. שלמור עם הקיטון הגדול ביותר מבין העשירייה
ניתוח
וידאו ברשת, למה ואיך? "לשים Pre-Roll באתרים הגדולים זה לא לעשות שיווק"אתגר שפיבק, מרצה בתחום השיווק באינטרנט והמדיה החברתית בפנייה ישירה למנהלי שיווק עם כל ההזדמנויות העסקיות שמחכות להם ברשת- ברק אובמה, סרקוזי והמלכה אליזבת מכניסים את גיתם BBDO למגזין Archiveקמפיין הפרינט עבור 'ניקול' ישולב במגזין הפרסום היוקרתי הקרוב. בקמפיין נראים השלושה מעוכים על זכוכית כאילו היו עיתון שמנגבים איתו את החלון
- עננים חדשים בשמי הפרסום מבשרים: תקופת מיתון היא זמן טוב להתייעלותקמפיין חדשני של DataPlus, למערכת ניהול משרדי פרסום ומדיה, מציג באנרים מפולחי IP. המסר: הגיע הזמן שתתקדמו (תוכן שיווקי)
- פרסום ויח"צ יד ביד: מיזוג בין 'גל אורן' ו'יחסי ציבור כהלכה' של קובי סלעכפי שנודע לאייס, המהלך נסגר אתמול בלילה. אורן אלימלך, מנכ"ל 'גל אורן': "המיזוג הוא בשורה חשובה לעולם יחסי הציבור במגזר החרדי והדתי"
- פתיחת שנה בשטרן אריאלי: חטיבת הצרכנות עושה צ'ק-אין ל-3 תקציבים3 הלקוחות החדשים שהשתלבו במשרד הם יבואנית ומשווקת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, ראלקו, קונדיטוריית לחמי וחברת התזונה-דיאטה הרבלייף
דעה
עיתונאים ויחצנים - צ'ילבות או משת"פים? כל זאת והערות נשכניות של יחצן אמריקאייומיים אחרי ערב ה'PRguru' שבמהלכו אירח זאב ינאי את גולן יוכפז - מספר הגיגים, כולל טור מעט תוקפני של יחצן אמריקאי, על יחסי דובר-עיתונאירייטינג
טירוף 'האח הגדול' רק מתגבר: זיוה הודחה, ברי הצטרפה - צפו בנתון המדהים שנרשם אתמולהדרמה בבית 'האח' ממשיכה לעשות את העבודה. 'סברי מרנן' נהנית מהפלטפורמה. 'המקור' החזיקה מעמד עם 9.1%. וכמה עשו המהדורות?