ניתוח קמפיין
טיב טעם מבינה מה שאחרים לא: אנחנו רוצים זול, אך מפחדים להרגיש זוליםעטרה בילר, אסטרטגית המיתוג על 'קיצור תולדות הזול' בפרסומת של ניקול מ'מעושרות' עבור טיב טעם. "הדמות של ניקול מקפלת בתוכה את המורכבות"- ירון קנר מונה למנכ"ל תחנת הרדיו 'קול ברמה': יחליף בתפקידו את דרור אדםקנר שימש בעבר ככתב חדשות ברשת ב' ועיתונאי במוסף '7 ימים' של ידיעות אחרונות. ירון קנר: "גם לציבור החרדי מגיעה תקשורת איכותית ומקצועית"
- ענני תקשורת השלימה את רכישת 'מארס אינטראקטיב': אריאל באריל יעמוד בראשהענני תקשורת הנסחרת בבורסה הודיעה על רכישת חלקה של חברת אוברון במארס. באריל, ממקימי החברה יחליף את ארז בר שעמד בראש החברה עד כה
רייטינג
הבלונדיניות ניצחו: פיק של 47% ל'מירוץ למיליון' - צפו במספריםהבנות גברו על האחים אורן ואלון והזוג הדתי עקיבא וענהאל. המשדר רשם פיק של 47.4% עם כ-1.7 מיליון צופים. ממוצע הרייטינג העונתי עמד על 30.8%בלעדי
WPP העולמית: שלמור רכשה 75% מיוניון מדיה; נחשפו הכנסות החברה ל-2011בהודעה רשמית ש-WPP המחזיקה ב-100% ממניות שלמור אבנון עמיחי פרסמה, נכתב כי "הכנסות יוניון הלא מבוקרים עומדים על 21.7 מיליון שקלים"- LEAD מקבוצת אדלר חומסקי מצרף לקוח נוסף: יטפל בתקציב 'הקרן לידידות'התקציב שעמד על 100 אלף דולר בלבד במחירי מחירון עתיד לעמוד על כ-4 מיליון שקלים ב-2012. הקמפיין הראשון אמור לעלות ביום ראשון הקרוב
- יון פדר: "הטענה שזומנו לשימוע עובדים שהתכוונו להקים ועד היא שקרית"העורך הראשי של ynet שולל את הטענה כי באתר מגיבים ביד קשה כלפי כתבים שחוברים לארגון מקצועי. "הפיטורים הם המשך של מהלך התייעלות"
- בקלחת השמות של מכרז החינוכית: משרדי היח"צ 'דני לוי', 'יוניק' ו'טריואקס'13 משרדים ניגשו. שמותיהם של 7 הגיעו לאייס: שלושת הנזכרים פלוס 'רימון-כהן-שינקמן', 'גולדפינגר' 'פאר&לוין' ומשרדם של יוסי קוצ'יק ומירב פרסי-צדוק
TOP5
כל פרסומות הסופרבול ב-2 דקות, והייניקן באפליקצייה ליום האהבהTOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. עוד במדור, קמפיין ברזילאי חכם ומלא ברגישות למען קידום העסקת עובדים נכים- גולשים ומשמינים: השף רפי כהן מ'רפאל' חוזר למדורו בערוץ האוכל של Ynetהמדור מתחדש לאחר שנה של הפסקה עקב שיפוצים במסעדה. ה'תפריט' יכלול כתבות שיעסקו במתכונים שונים כמו גם תמונות מתוך מטבחי 'רפאל'