- והדרת פני סלוצקי ודומינגז: רזי ברקאי מת על התכנית ב-FM102, וזה מוכחמאזינה של 'סלוצקי ודומינגז' החליטה שדבר לא יעצור אותה מלקבל מטבח חדש. במסגרת תחרות שהתכנית ערכה היא הלכה ו'הפלילה' את השדר הוותיק
דעה
התנהגות ועד עובדי הרכבת, כמו ביריון שחובט וזועק "תתחשבו בי"מוטי קפלן, יועץ ומרצה לתקשורת שיווקית, מתייחס להתנהלות ועד עובדי רכבת ישראל - ההשבתות הבלתי פוסקות- מינוי דוברת לשטראוס: מירית כהן, עד כה מנהלת תקשורת החוץ והיח"צ בקבוצהכך הודיעה סמנכ"ל תקשורת ודיגיטל בקבוצה, אוסנת גולן. במקביל לכהן ימשיך משרדו של רני רהב לנהל את מערך יחסי הציבור של מותגי שטראוס השונים
- רשמי, חתום וסופי בהחלט: אילון זרמון רוכש את חלקו של הדר גולדמן במשרדההכחשות לא עזרו והפרידה שכולם דיברו עליה הגיעה לבסוף. אילון זרמון והדר גולדמן מודיעים על סיום השותפות. זרמון רכש את חלקו של גולדמן שיעזוב
- שיר אהובת הספן: אבי שמול הוא הדובר החדש של לשכת הספנות הישראליתלשכת הספנות היא הגוף הרשמי שמייצג את עובדי הענף בארץ. משרדו הצפוני של שמול, 'עושים עניין', מטפל, בין היתר, בחברה הלאומית לדרכים ובטכניון
רייטינג
האח של כולם: 'האח הגדול' לא עוצר ומטפס ל-44.1%עובדה שהוסטה למשבצת השידור של השעה 21:00 סוגרת שבוע שלישי ברציפות מעל קו ה-30%. 'האח הגדול' ממשיך להטיל ביצי זהב עבור קשת- אבי ניר סוגר עוד עסקה: הפורמט של '3' בהפקת 'קסטינה' ו'קשת' נמכר ל-CBSהגרסא האמריקאית תופק בשיתוף קשת וצפויה לעלות לשידור כבר בקיץ הקרוב. העסקה סוכמה במעמד מנהלי CBS, אבי ניר, וקרן שחר מנהלת קשת פורמטס
- מה שפינס אומר - קדוש: סקר חדש קובע כי הוא נתפס כאמין ביותר בתחום הבידורמסתבר שגם רכילות צריך לדעת ממי לשמוע. בסקר שנערך על ידי הגל החדש נקבע כי גיא פינס הוא מקור המידע האמין ביותר בבידור, גם עבור צופי ערוץ 2
TV
כלב מי שצופה בפרסומות: קמפיין למזון חיות יעלה עם פס קול לכלבים בלבדחברת Bakers - בבעלות 'נסטלה' הבינלאומית, הפיקה באנגליה פרסומת למזון כלבים הכוללת בתוכה שריקה צורמנית, כזו שרק כלבים יכולים לשמוע- הבוטיק במתיחת פנים: 'פירמה' השלימה מהלך מיתוג מחדש למוצרי galilee'sחברת המיתוג Firma -The Brandhouse השלימה לאחרונה את מהלך המיתוג מחדש של מוצרי הבוטיק מהגליל תחת הקונספט: "באהבה מאנשי הגליל"