לא זכינו, אבל חוויה: ישראל היא בכל אופן מעצמת פרומואים
IS TROPICAL - THE GREEKS from julien daubas on Vimeo.
ואז הוצגה עבודת אינפו גרפיקס שנקראת 'האנטומיה של וירוס המחשב'. הסרט בודק מי אחראי לווירוס STUXNET שחדר את מתקני הגרעין של אירן. לאורכו של הסרט אני חש בחרדה - רק שלא יעלנו עלינו... אבל זה קרה אחרי 2.5 דקות. "יש שמועות שאומרות שישראל היא האחראית...", ברגע זה הייתי בטוח שאשמע לפחות בוז אחד. וואלה, לא.Stuxnet: Anatomy of a Computer Virus from Patrick Clair on Vimeo.
ההרצאות הבאות עסקו בתקשורת חברתית. אחרי הרצאה יבשית שכזו של מפיקה מרשת CNN, עלתה לבמה מירב שיפמן מקשת וMAKO-, שעילפה את הקהל והציגה את קמפיין 'האח הגדול' הישראלי דרך הפרומו ומשחק אינטראקטיבי של MAKO. אבל גולת הכותרת הייתה כששיפמן הציגה את הנשיא שמעון פרס בסרטון סטייל הזנגה-זנגה, שבעמוד הפייסבוק שלו. האירופאים יצאו מגדרם, מחאו כפיים ואלו שיצאו מהאולם במהלך ההרצאה של נציגת CNN, לא הבינו מה הם הפסדו. האירופאים למדו משהו מבית היוצר של קשת, אבל זה לא נגמר פה. בהרצאה הבאה עלה לנאום מתיאו גלוצבאך, אחד המנהלים הבכירים של יוטיוב בארה"ב. הנתונים שהציג, הדהימו את הנוכחים: סרטון פרסומת חובבני לקוקה קולה קיבל הרבה יותר רייטינג מהקמפיין הרשמי של החברה. ונשבע לכם, כוכב הסרטון החובבני הוא עומר ברנע. הישראלים האלה... אבל אז הציג גלוצבאך את מה שלדעתו "Youtube is all about": ה-Youtube Channel של Resht TV לתכנית הטלוויזיה The Voice. הקהל האירופאי ראה כיצד משתתפי התכנית הישראליים שירדו בזה הרגע מבמת האודישנים, מקיימים צ'אט אינטימי עם כמה צופים במקביל ועונים בסבלנות לשאלה של ילדה בת 10. היומיים האלו היו מסחררים ביותר. סיני אחד לבוש בחליפה שבקשתי ממנו להזמין לי מונית כי חשבתי שהוא הבל-בוי של המלון, היה למעשה נשיא ערוץ CCTV הסיני. חשבתי שאני ב"אבודים בטוקיו". הוא והמתורגמנית שלו החזיקו אותי חצי שעה, אמרו לי שהם אוהבים את הראש הישראלי, ושאלו אותי מתי אוכל לבוא לעבוד בבייג'ינג. ובכלל, כל הפרומואים מעוררי ההשראה שהוצגו כאן, הם בעלי חוצפה, מתוחכמים, לא מתחנפים לקהל בדיוק כמו הראש שלנו. בקיצור, אנחנו לא אמריקה ובפעם הבאה ראוי שנשים את הכסף על התחרות באירופה. עמית קרסני הוא במאי ומנהל קריאייטיב של הפרומו ל'האיש הירוק'. הפרומו של פוסט אופיס וענני תקשורת, התמודד בשבוע שעבר בתחרות פרומקס בברצלונה- 12.ליה 03/04/2012 14:38הגב לתגובה זוכל הכבוד ליוצרים
- 11.איש ירוק 03/04/2012 00:34הגב לתגובה זומרוב לחץ של מוכרים לנו תוכן שיווקי פספסנו תוכנית ירוקה ראויה.
- 10.רוחי 03/04/2012 00:17הגב לתגובה זוכייף לקרוא ולהבין מן הכתבה - שאנחנו הנקודה הקטנה שם במזרח התיכון - בעולם הגדול, נמצאים, נוגעים, מנענעים את אירופה בראש היצירתי שלנו. מקום של גאווה.
- 9.עינת.ר. 03/04/2012 00:07הגב לתגובה זוהרשות ה-2 אסרה שידור התוכנית ב'רשת', ומועצת הכבלים הורידה פרק על כימיקלים לישראל, בעקבות טענה למכירת תכנים.
- 8.יוסף 02/04/2012 18:23הגב לתגובה זו"האיש הירוק" איזה פרומו מקסים !!! עשוי מעולה, מקצועי ! איפה התוכנית הזאת משודרת? לא מצאתי !
- 7.גיל 02/04/2012 14:42הגב לתגובה זוהישג מרשים ,להגיע לטופ של יוצרי הפרומו בעולם,כבוד!!!!!
- 6.יואל 02/04/2012 12:34הגב לתגובה זוזה נכון שהאירופאים צבועים אבל מותר להם לחייך כשהם רואים אומנות בדמות הסרטון של הילדים עם הדם
- 5.אין אין על ישראל!!! אור לגויים!!!!!! (ל"ת)ערן 02/04/2012 10:08הגב לתגובה זו
- שרגא לידור 02/04/2012 19:38הגב לתגובה זוכפי שההודי חשב גם אני מתחיל להאמין שכלם בעולם כבר לא יזוז בלעדינו,ועמית נותן לזה ביטוי בכתבה המתארת וגם אני לרגע הרגשתי שאני איתו בברצלונה. כל הכבוד עמית!
- 4.ליזה 02/04/2012 00:57הגב לתגובה זומה בדיוק סרט פרומו שבו ילדים נלחמים באש ודם מותז לכל הכיוונים יכול לגרום הנאה לאותו אירופאי שיושב בסלון ביתו?? במיוחד שבדיוק באותה נשימה ידע להשמיץ את ישראל על רצח ילדים חפים מפשע? לעומת זאת סרט שעוסק באיכות הסביבה כמו "האיש הירוק" - אין לו דיבור יותר משמעותי וערכי? יש לנו סיכוי בעולם לבלוט ולהוביל ראש יצירתי אבל לא בטוח שיש לנו סיכוי לנצח !
- 3.רועי 01/04/2012 22:53הגב לתגובה זובישראל בחיים זה לא היה עובר
- 2.דודו 01/04/2012 18:32הגב לתגובה זוהפרומואים באמת יפים אבל נמאס מהבנרים האלה הקופצים באמצע התוכניות. אחלה כתבה
- 1.אייל 01/04/2012 15:23הגב לתגובה זוגם בלי לזכור זה מכובד
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
