דעה
כוחו של "השקל הוורוד": העולם העסקי מתחיל להכיר בכוח הכלכלי של קהילת הגייזבכל מה שקשור לכלכלה ורודה, מפגרת הקהילה בישראל אחרי העולם המערבי. על רקע השקת מגזין F/O/D, מו"ל העיתון שי דויטש רואה שינוי בגישה- סקסיסטי? אובג'קשן! באומן שוקל לתבוע את ויצו: "אות הקלון - לשון הרע"המשרד העביר לויצו התראה לפני הליכים משפטיים לאחר שויצו בחרה בפרסומת FIX לסקסיסטית ב-2012. "האשמות חסרות שחר; המשרד לא 'הפשיט ילדות' - לא היה ולא נברא; לא טרחתם להעיף מבט בפרסומת"
פרסום ראשון
העיתונאי/דובר אשר גולד בחר כיוון? מונה ליועץ התקשורת של השר אריאל אטיאסעל גולד נכתב לפני כשנה באייס כי הוא שימש ככתב לענייני חרדים בוואלה בשם 'מוטי לוי', ובמקביל - תחת שם אחר - כדובר מרכז רבני אירופהפרסום ראשון
בגלל תקלה באורנג': נתוני מדידת הרייטינג של אתמול יתעכבו במספר שעותהלילה לא התבצעה משיכת נתונים מבתי הנדגמים ותהליך זה החל רק בשעה האחרונה. לצערם של אנשי הטלוויזיה, הרייטינג יפורסם באיחור של מספר שעות- שכחת להתאפר למסיבת פורים? טובורג מחכה לך עם צוות מקצועי בסניפי AM;PMלרגל השקתה של סדרת הפחיות החדשה, PARTY PACK, מותג הבירה יצ'פר את מי שיקנה מארז בחנויות הרשת בתל אביב בשלושת הימים הבאים
פרסום ראשון
עוד שם לאוסף: בגיתם BBDO שקלו למנות את גיא פורה למחליפו של גיא ברשמו של פורה, שעומד בראש תחום הדיגיטל בגיתם הועלה כמועמד להחליף את בר. פורה, שבימים אלו עובד על מיזם דיגיטלי שייחשף בקרוב ויתר על ההצעה- הדרת מתחרים: מה קרה למיקרופון של NRG מעריב באייטם במוסף 'ממון'?שר התחבורה שובר את הכלים במאבק מול ועד הרכבת, ידיעות מעלים את המתחרים המרים. קבלו איך פטרו במוסף את בעיית המיקרופון של NRG
- רשות ני"ע חקרה את מנכ"ל סינמה: חשוד בקבלת כספים בהיקף של 1.1 מיליון ש'שמעון ימין הוא הבעלים של שותפות 'סינמה' שמשקיעה עשרות מיליוני שקלים בשת"פ עם ערוץ 10. ימין מחזיק גם בשליטה בבית ההשקעות אתגרים פיננסיים
פרסום ראשון
היזם אלי דהן במגעים לכניסה כשותף ב'עכבר העיר אונליין'דהן, שהקים בעבר אתרים ועשה עליהם אקזיטים נאים, מעונין לרכוש חלק מהאתר של קבוצת 'הארץ-TheMarker', בו גולשים מדי חודש כ-600 אלף איש- הפרסומת הכי סקסיסטית ב-2012: 'אות הקלון' של ויצו, לחזיות FIXיו"ר ויצו ישראל: "כדי למכור חזיה לא צריך להפשיט ילדות". מנכ"ל באומן בר ריבנאי, יוסי לובטון: "חבל שחבורת הצדקניות לא הבינה את מהות הקמפיין"