- מלחמת הפרסום של הבנקים: לאומי מול כולםבנק לאומי המשיך בקמפיין הפרסומי האגרסיבי שלו בעיתונות סוף השבוע ובטלוויזיה בהשקעה של מיליוני שקלים. בסופ"ש האחרון פייבוקס הגיבו ותקפו בפרסומת משלהם ובתגובה לטענתם בלאומי פתחו במלחמה
דעה
עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמתתקשורת המיינסטרים הציגה את עדות יאיר לפיד כתומכת בתביעה נגד נתניהו שלכאורה פעל למען המיליארדר ארנון מילצ'ן. ממש לא בטוח שזה מה שחשבו השופטים. הרבה עיתונאים ופרשנים נותנים לאג'נדה שלהם לפגוע ולקלקל את הסיקור העיתונאי - זו לא עיתונות זו יחצנות.- שבר את הטוויטר: סמוטריץ' נפל לנושא העדתי ותקף את קרן מרציאנומעל 650 אלף צופים נחשפו היום לקרב הציוצים בין שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ובין הפרשנית הכלכלית של ערוץ 12 קרן מרציאנו. הקרב החל לאחר ביקורת של הפרשנית על ירידת שער הדולר
- התשובה למיזם של קשת? סלקום ורשת 13 חתמו על הסכם לשיתוף פעולהחברת סלקום ורשת 13 הודיעו היום על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי חדש בשוק הטלוויזיה בישראל. במסגרתו לקוחות סלקום TV יוכלו לצפות ערוץ האח הגדול ללא תשלום, בהמשך מתכננות החברות להגדיל את התכנים המשותפים שלהם
- המלחמה בשיתוף הסיסמאות תגדיל את הכנסות נטפליקס ב-6 מיליארד ד'?בנק ההשקעות ג'יי.פי מורגן מעלה את מחיר היעד שלו עבור מניית ענקית הסטרימינג עם אפסייד של 18% על המחיר הנוכחי; מעריכים שהמלחמה במשתפי הסיסמאות תגדיל את הכנסות ב-2.4 מיליארד דולר ב-2024, ו-3.5 דולר מיליארד ב-2025
- זעזוע נוסף בידיעות אחרונות: העורך נטע ליבנה הודיע על פרישהליבנה, שמכהן בתפקיד בחמש השנים האחרונות הודיע על עזיבה לאחר איחוד המערכות ומינויו של אבי משולם לעורך הראשי של ידיעות אחרונות ושל ynet. סיגל בוכריס רגב, עורכת המקומונים של הרשת, תחליף אותו בתפקיד. העזיבה מתרחשת על רקע צפי לסבב קיצוצים נוסף בחברה
- תוכנית משרד התקשורת: ביטול הרשות השנייה; הנגשת שידורי ספורטשר התקשורת, ד"ר שלמה קרעי הציג בפני ועדת הכלכלה את עיקר התכנית השנתית של המשרד; פתיחת שוק השידורים והרדיו לתחרות מלאה, חובת פרישה מלאה של סיבים אופטיים עד סוף השנה והפיכת ישראל למסדרון תקשורת בינלאומי
- החל מ-40 שקל בחודש: FREE TV עולה לאוויר, האם המנוי אטרקטיבי?למרות העתירה של הוט לבג"צ, שירות הטלביזיה החדש השיק קמפיין והמשמעות שלו היא ברורה: לנגוס בכרישים של עולם הטלביזיה. מה מציעה החברה, כמה עולה מנוי בסיסי והאם הישראלים הולכים לוותר על מה שהם מכירים לטובת מיזם חדש?
דוחות
פרטנר: הרווח צנח ב-28% ל-28 מיליון שקל, גיוס שיא של מנויי סיביםההכנסות של פרטנר רשמו עלייה מזערית ברבעון הראשון והסתכמו ב-862 מיליון שקל; הרווח התפעולי ירד ב-21% ל-57 מיליון שקל; ה-EBITDA המתואם ירד ב-4% והסתכם ל-245 מיליון שקל