דעה
הממזרים שינו את הכללים: על השיעור שקיבלה רקפת רוסק-עמינח מבנק לאומיכל מי שעוסק בשיווק יודע שהמותג שייך לצרכנים וחייבים להתחשב בהם. כנראה שעמינח לא ידעה זאת כשביקשה למחוק מחובו של נוחי דנקנר 150 מיליון ש'רייטינג
אפטר-עצמאות: ספיישל של 'צחוק מהעבודה' קיבל 22.5%, המאסטר נפל ברייטינג'צחוק מהעצמאות' רשמה רייטינג נאה לפני 'פסיכו' עם 12.9%. 'חדשות שבת' בערוץ 2 עם 22.3%. בשישי: רק 12.6% ל'מי יפיל את המאסטר' עם אלי יצפאןראיון סופ"ש
"כשאתה מזמין אורח הביתה, לא תעליב אותו; ביבי בא ל'ארץ נהדרת' כי הם הכי גדולים"משה שלונסקי, איש תקשורת ותיק ומנהל פסטיבל שובר מסך שיתקיים בשבוע הבא, מדבר על פוריות רעיונית בשוק TV קטן, ראש ממשלה שמשתתף בתכנית סאטירה, בלוגרים שעוקפים עיתונאים בסיבוב, ובכלל - על החיים אחרי גיל 60רייטינג
צופית שומרת על פורמה: 27% ל'אבודים' - מול שידור חוזר של 'אורלי וגיא'גם הפרק ה-3 של 'אבודים' מניב רייטינג גבוה, בין היתר בגלל הכניעה של המתחרים מבית הוורד. 'בלתי הפיך' זכתה ב-25.5%, רק 3.7% ל'פינס בלילה'פרסום ראשון
שמישהו ינסה לעצור אותו: ערוץ 10 משיק את ''''כלבוטק'''', ''''רשת'''' משנה את הפרוגרמינג'כלבוטק' תעלה לאוויר ביום ד' ב-21:00. 'רשת', שתשדר את חצי גמר ליגת האלופות, ויתרה על הפרה-גיים ושיבצה את 'אחד נגד 100' ללא פרסומותדעה
על הטעויות של בנק לאומי בפרשת התספורת לדנקנר - ומה צריך לעשות בפעם הבאה?בתוך שעות פרץ מרד פייסבוקי שהזכיר את 2011. ומה עשה הבנק באינטרנט? כלום, בערך. דנה קול מנתחת את התנהלותו של הבנק במדיה החברתיתדעה
לאן כולם רצים? איך הריצה הפכה מטרנד לאורח חיים בישראל ומה עזר למהפכה?ענף הריצה גדל בישראל בקצב של כ-20% בשנה; מה הביא לחיזוק המגמה? למה רבים נמשכים לתחום? ואיך זה מקפיץ את הפעילות בשוק מותגי הספורט- מפרסמים בטוויטר? מעכשיו תוכלו לכוון את הפרסום לפי מילות מפתח בציוציםברגע שהמשתמש מצייץ מילה רלוונטית, הפרסומת תופיע אצלו בטיימליין. כך יוכל למשל בית הקפה לצייץ אליי לאחר שאני צייצתי שאני רוצה לשתות קפה
פרסום ראשון
תקציב הפרסום של 'פרוטיאה בהר - דיור מוגן' יטופל במשרד 'ליאו ברנט'תקציב הפרסום שצפוי לעמוד על כמיליון שקלים ב-2013, טופל בעבר על ידי 'גלר נסיס - פובליסיס', ולמעשה הוא יישאר במשפחת פובליסיס המורחבת- ברקליס על שוק הפרסום האמריקאי: בריא וגמיש - צופים צמיחה של 1.9% ב-2013הצפי לצמיחה מקבל משנה תוקף כשמדובר בהשוואה לשנה הקודמת, שהייתה שנת בחירות ואולימפיאדה והזרימה מיליונים רבים לשוק הפרסום האמריקאי