ניתוח
הפיצ'ר שיטלטל את השוק: מה תעשה ההחלטה של פייסבוק לאשר תחרויות והגרלות?עשור שהוא איתנו, ו"הענק הכחול" שוב מסעיר את התעשייה: והפעם - רוצים שהמותג שלכם יהיה רלוונטי? תצרו דיאלוג. קובי גמליאל מ-iSocia מסביר- רשות השידור הסכימה להצעת הגישור: יגאל רביד יחזור לשידורי הרדיו והטלוויזיהלפי מתווה שגיבש מבקר המדינה יוסף שפירא, רביד יחזור להגיש יומני חדשות ברשת ב', לצד חזרתו לתכנית הנוסטלגיה 'כך היה' בערוץ 1 והדרכת כתבים
- אישה תמיד אישה: המערכת מחפשת מומחה למתיחות בסוריה? קבל מומחית בתחוםתא העיתונאיות מציע לכלי התקשורת רשימת מומחיות בתחומי המודיעין והביטחון, במטרה "להביא נשים רבות אל הטלוויזיה, הרדיו, העיתונות והרשת"
רייטינג
שכחו מסוריה: גמר 'האח הגדול' גרף רייטינג שיא כל הזמנים - 41.6%למרות שיא הרייטינג בגמר, ממוצע הרייטינג העונתי רשם 36.3%, נמוך מזה של העונה הרביעית שקיבלה 41.5%. ערוץ 1 עקף את ערוץ 10 בפריים-טייםפרסום ראשון
זמינים בנייד: תקציב ההשקה של HTC One יטופל על ידי חברון זלצמן שביטבשלב הראשון יעמוד התקציב על חצי מיליון דולר שיופנו בעיקר לטלוויזיה ועיתונות. דודי חברון: "כבוד גדול לקבל תקציב יוקרתי של מותג בינ"ל נחשק"- ממסע עולמי למסע שיקומי: אייל פלד מוביל קמפיין של ראובני פרידן ל'יד-שרה'פלד שלקה לפני 5 שנים בשבץ מוחי מוביל קמפיין התנדבותי עבור הארגון שמעניק שירותי השאלת ציוד, הסעות, מוקדי מצוקה ומרכזי שיקום בכל הארץ
ניתוח
לקראת גמר האח הגדול והמרוץ למיליון: על יחסי הגומלין בין המדיה החברתית ל-TVהטלוויזיה זינקה טכנולוגית במקביל להתפתחות הרשתות החבריות שמגדירות תכנים טלוויזיוניים חדשים. זיו שיינפלד מהקריה האקדמית אונו, על השוק העתידי והערכה כי בקרוב ייצרו מדד רייטינג חברתי לסדרות וסרטים- דרמה בוועדה למדרוג: קבוצת אתרי וואלה תודיע על פרישה(עדכון) בוואלה לא מרוצים מכך למרות תשלום בסך מאות אלפי ש', הפרסום בדיגיטל לא זינק. וואלה ניתק את מדידת גימיוס בכל האתרים של הקבוצה, בין היתר ב-YAD2. וגם: mako יצא בזול, הוועדה תלחם נגד החלטת הממונה
- ריספקט: ירון יצחקוב מאדלר בגיליון 200 צלמי הפרסום הטובים בעולם של ארכייביצחקוב, בעברו מנהל קריאייטיב באדלר חומסקי וכיום צלם הבית של עבודות המשרד ובעל תפקיד בכיר בסטודיו זוכה לכבוד רב ממגזין הפרסום הבינ"ל
ניתוח קמפיין
הילדים של קסטרו: המותג בתפקיד צנוע ומשני - והפרסומת מדליקה ופורצת דרךילדי הרוק של קסטרו כבשו את אסטרטגית המיתוג עטרה בילר. "צריך אומץ לוותר על נרטיב מתחנף שמסביר וממחיש מדוע ילדים צריכים ללבוש קסטרו"