סברי מרנן
צילום: רונן אקרמן
רייטינג

אמבוש: קשת עושה שריר מול ערוץ 10 - יותר משעה ללא פרסומות בפריים-טיים

הנתונים הגבוהים יחסית של ערוץ 10 מהשבוע שעבר לא נעלמו מעיני אנשי קשת. הפתרון: 2 פרקי סברי מרנן רצופים, ללא פרסומות בין 20:30 ל-21:40
משה בנימין | (4)

הקרב על הרייטינג הביא את זכיינית ערוץ 2 קשת למצב שבו אתמול שודר ברייק פרסומות בשעה 20:30 והבא אחריו הגיע רק בשעה 21:40, 10 דקות לפני תום הפרק השני של סברי מרנן. אפשר להניח שבזכיינית לא ששים לוותר בקלות על ההכנסות מפרסומות אך התחרות מול הכדורגל בערוץ 1 ותכניות ערוץ 10 שרשמו בשבוע שעבר נתונים דו ספרתיים נאים מאלצת את האנשים של אבי ניר להגיב בהתאם.

על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה עולה כי סברי מרנן (קשת, ערוץ 2), ששודרה אמש ב-2 פרקים רצופים (ללא פרסומות) הניבה רייטינג של 21.8% ו-19.6%, בהתאמה. אמא מחליפה (קשת, ערוץ 2) ששודרה לאחר מכן השיגה רייטינג של 18%. מי ששילם את המחיר היה ערוץ 10 עם אמבוש וישראל. תכנית המתיחות שבשבוע שעבר השיגה רייטינג של 13.1% הייתה זו שמולה שודרו פרקי סברי מרנן והיא נאלצה להסתפק ב-11.6%. ישראל (ישראל קטורזה) שהושקה בשבוע שעבר עם 14.7%, שודרה לאחר מכן ונאלצה להסתפק ב-12.4%. לסיר הרותח הזה יש להוסיף את משחק הכדורגל בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים ששודר אמש בערוץ 1 והשיג רייטינג נאה של 10.6%.

בגזרת הפרה-פריים : רפי רשף (ערוץ 10) עם 8.5% ,לונדון וקירשנבאום (ערוץ 10) עם 6.7%, ערב טוב עם גיא פינס (ערוץ 10) עם 9%. עושים סדר (חדשות 2) עם 6.9%, שש עם (חדשות 2) עם 11.7%, אנשים (קשת, ערוץ 2) 13.4% ותכנית חסכון (חדשות 2) עם 15.5%.

בגזרת החדשות : מהדורת חדשות 2 עם 23.2% מול נתון גבוה של חדשות 10 עם 11.9% ו-3.8% למבט בערוץ 1.

ברצועת הלילה : היום שהיה (ערוץ 10) עם 7.1%, לילה כלכלי (ערוץ 10) עם 7.4%, צינור לילה (ערוץ 10) עם 5.8%, חי בלילה (קשת, ערוץ 2) עם 11.6%, הכוכב הבא - הביצועים הכי טובים (קשת, עערוץ 2) עם 6.5%, חדשות הלילה (חדשות 2) עם 4.8%.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    דורי 13/11/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    עלבון אפילו לאינטליגנציה של הצופים. רן תלם לא היה צופה בזה וגם לא אבי ניר.
  • 3.
    יוני 12/11/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
    בקשת, ובלי פרסומות שעה שלמה, עלוב ביותר!
  • 2.
    זמוש 12/11/2013 11:33
    הגב לתגובה זו
    קשת מפחדים? מה קורה פה התחילו להילחץ בקשת?
  • 1.
    תכנית פח! (ל"ת)
    מוטי 12/11/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.