סברי מרנן
צילום: רונן אקרמן
רייטינג

אמבוש: קשת עושה שריר מול ערוץ 10 - יותר משעה ללא פרסומות בפריים-טיים

הנתונים הגבוהים יחסית של ערוץ 10 מהשבוע שעבר לא נעלמו מעיני אנשי קשת. הפתרון: 2 פרקי סברי מרנן רצופים, ללא פרסומות בין 20:30 ל-21:40
משה בנימין | (4)

הקרב על הרייטינג הביא את זכיינית ערוץ 2 קשת למצב שבו אתמול שודר ברייק פרסומות בשעה 20:30 והבא אחריו הגיע רק בשעה 21:40, 10 דקות לפני תום הפרק השני של סברי מרנן. אפשר להניח שבזכיינית לא ששים לוותר בקלות על ההכנסות מפרסומות אך התחרות מול הכדורגל בערוץ 1 ותכניות ערוץ 10 שרשמו בשבוע שעבר נתונים דו ספרתיים נאים מאלצת את האנשים של אבי ניר להגיב בהתאם.

על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית יהודיים הכוללים צפייה נדחית עד השעה 2 בלילה עולה כי סברי מרנן (קשת, ערוץ 2), ששודרה אמש ב-2 פרקים רצופים (ללא פרסומות) הניבה רייטינג של 21.8% ו-19.6%, בהתאמה. אמא מחליפה (קשת, ערוץ 2) ששודרה לאחר מכן השיגה רייטינג של 18%. מי ששילם את המחיר היה ערוץ 10 עם אמבוש וישראל. תכנית המתיחות שבשבוע שעבר השיגה רייטינג של 13.1% הייתה זו שמולה שודרו פרקי סברי מרנן והיא נאלצה להסתפק ב-11.6%. ישראל (ישראל קטורזה) שהושקה בשבוע שעבר עם 14.7%, שודרה לאחר מכן ונאלצה להסתפק ב-12.4%. לסיר הרותח הזה יש להוסיף את משחק הכדורגל בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים ששודר אמש בערוץ 1 והשיג רייטינג נאה של 10.6%.

בגזרת הפרה-פריים : רפי רשף (ערוץ 10) עם 8.5% ,לונדון וקירשנבאום (ערוץ 10) עם 6.7%, ערב טוב עם גיא פינס (ערוץ 10) עם 9%. עושים סדר (חדשות 2) עם 6.9%, שש עם (חדשות 2) עם 11.7%, אנשים (קשת, ערוץ 2) 13.4% ותכנית חסכון (חדשות 2) עם 15.5%.

בגזרת החדשות : מהדורת חדשות 2 עם 23.2% מול נתון גבוה של חדשות 10 עם 11.9% ו-3.8% למבט בערוץ 1.

ברצועת הלילה : היום שהיה (ערוץ 10) עם 7.1%, לילה כלכלי (ערוץ 10) עם 7.4%, צינור לילה (ערוץ 10) עם 5.8%, חי בלילה (קשת, ערוץ 2) עם 11.6%, הכוכב הבא - הביצועים הכי טובים (קשת, עערוץ 2) עם 6.5%, חדשות הלילה (חדשות 2) עם 4.8%.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    דורי 13/11/2013 10:41
    הגב לתגובה זו
    עלבון אפילו לאינטליגנציה של הצופים. רן תלם לא היה צופה בזה וגם לא אבי ניר.
  • 3.
    יוני 12/11/2013 16:15
    הגב לתגובה זו
    בקשת, ובלי פרסומות שעה שלמה, עלוב ביותר!
  • 2.
    זמוש 12/11/2013 11:33
    הגב לתגובה זו
    קשת מפחדים? מה קורה פה התחילו להילחץ בקשת?
  • 1.
    תכנית פח! (ל"ת)
    מוטי 12/11/2013 10:36
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״