- לקראת TGI: מה עושה 'מעריב' בעידן עזור, והאם רשת ב' תשמור על חוזקה?על הפרק בסקר TGI שיפורסם ביום שני הבא: מעריב בעידן פוסט בן צבי, קרב 'ידיעות'-'ישראל היום', והשפעות התכנית לסגירת רשות השידור על קול ישראל
- ערוץ 10 יפטר 20 עובדים, יחתוך במשכורות - ויחסוך כ-20 מיליון ש'יוסי ורשבסקי רק נכנס לתפקידו וכבר מוציא לפועל תכנית התייעלות במסגרתה גם יופסקו הפקת תכניות מפסידות, ותיבחן המשך הפקתה של 'כלבוטק'
טור
על רקע מבצע 'צוק איתן': על ההשפעה המהפכנית של תוכן גולשים בווידאושגרת המלחמה שלנו תוכל בקלות להפוך לקולאז' וידאו עתיר מידע. זיו שיינפלד בסדרת טורים על היווצרותם של טרנדים בעולם הדיגיטל. והפעם: וידאו ברשת- פרט מודיעיני סודי: אייל בסון מונה ליועץ התקשורת של השר יובל שטייניץפרסום ראשון: בסון מונה ליועץ התקשורת והדובר של שטייניץ, במקומה של סיון דטאוקר שמונתה לראש מטה השר. בעבר היה דובר התאחדות הסטודנטים
פרסום ראשון
250 תלונות התקבלו נגד ערוצים 2 ו-10 מאז תחילת הלחימההתלונות שקיבל נציב תלונות הציבור ברשות ה-2 התמקדו בדיווח על מיקום נפילות, שידור אזעקות מוקלטות, וכרגיל - "השמאלניות" של יונית לוי והקולגותטור
קריאייטיב, תקציבאות, פלנינג עם פלנינג: סלט של אנשי ברנז'ה ברוטב אינטרסהפרסומאי צח פלדמן ביקר בוועידת MAD של 'גלובס' וחזר משם עם סיכום אירוע אלטרנטיבי מנקודת מבטו של "איש קריאייטיב שיכור, ולא מתהילה"ליאו קורא לך
איך מספרים את סיפור המותג בדרך הטובה ביותר? 12 הארכיטיפים שיעזרו לכםמה סיפור המותג מעבר לתכליתו העסקית? זו השאלה הגדולה ביותר בעולם השיווק והפרסום, ולא כולם יודעים לענות עליה בחדר הישיבות תשובה פשוטהרייטינג
שידורי חדשות לאורך כל היום - והדחתו של מנחם בן ב'האח הגדול''האח הגדול' גירדה את רף 34%, בהפסקת אסקפיזם משעות רבות של שידורי אקטואליה בגלל מבצע 'צוק איתן'. מגזיני החדשות רשמו נתוני רייטינג גבוהיםראיון סופ"ש
"לא נגמר מתכניות ריקודים או בישול; הדרך לספר את הסיפור צריכה להיות חדשה"גם כשברקע נשמעות אזעקות, ורקטות מיורטות - בכירי שוק הטלוויזיה הבינ"ל ממשיכים לפקוד את ישראל, במטרה למצוא את הפורמט הבא. לודוביק אטאל מערוץ TF1 הצרפתי הוא אחד מהם. פגשנו אותו במהלך ועידת MAD- כמו אוויר לנשימה: ערוץ i24news.tv יעלה גם בקמפיין פרסומי ב'קשת'פרסום ראשון: כשקמפיינים מוסרים מן האוויר בגלל המצב, ישקיע הערוץ שאינו משודר בישראל, כ-2 מיליון ש' בקמפיין TV, כדי לקדם את אתר האינטרנט שלו