TV
הסקטור שפספסתם: מוסדות השכלה פרטיים בארה"ב במחירים אטרקטיבייםהסקטור הזה חטף בבורסה ויצר הזדמנויות - אבישי ברקוביץ מנכ"ל קרן הגידור זוז קפיטל מסמן שתי חברות חינוך צומחות וחזקות שצפוי להן אפסייד של עשרות אחוזים - ראיון TVדוחות
IBM קולעת לתחזיות הרווח אך מפספסת בהכנסותיצרנית המעבדים הרוויחה 2.5 דולר למניה בתקופה בעוד ההכנסות היו בהיקף של 17.62 מיליארד ד'. בשוק ציפו כי תציג הכנסות בסך 17.7 מיליארד ד'דוחות
טסלה עקפה את הצפי בשוק עם רווח של 1.86 ד' למניהההכנסות הסתכמו ב-13.757 מיליארד דולר. האנליסטים העריכו כי הרווח יעמוד על 1.5 ד' למניה בעוד ההכנסות יהיו ברמה של 13.9 מיליארד ד' (אחרי עלייה בתחזית בחודש האחרון)וול סטריט
- בריטניה עלולה למצוא את עצמה בסגר נוסף – שוק המניות ירוויח?בזמן שהאינפלציה באי הבריטי ממשיכה לטפס ויש צפי להעלאת ריבית, ורייאנט חדש מפחיד את הרופאים כשמספר המאומתי מגרד את ה-50 אלף ביום. בלומברד אודייר שוריים כל שוק המניות ושמורים על משקל יתר
- גופים מוסדיים: ספייס X תהיה שווה יותר מטסלהכך לפי סקר מורגן סטנלי. 63% מ-32 הנשאלים אמרו שמכאן להמשך חברת החלל היא השקעה אטרקטיבית יותר ממותג הרכב החשמלי - הגם שהוא זה מבין השניים שכבר מוכר ומנפץ תחזיות. ספייס אקס בינתיים היא החברה בעלת השווי הגבוה ביותר בשוק הפרטי
- אוורגרנד: העסקה שאמורה להנזיל 2.6 מילארד ד' פוצצהענקית הנדל"ן הקורסת מסין הייתה במגעים למכירת השליטה בחברת שירותי הנכסים שלה למתחרה הקטנה ממנה הופסון - אך הצדדים לא הגיעות להסכמות על פרטי העסקה. המסחר במניות של שלושתן הופסק בסין מוקדם יותר ויחזור מחר
- פייפאל מתרחבת עוד: אחרי המסחר בני"ע, היא רוצה את פינטרסטחברת התשלומים מציעה 39 מיליארד ד' עבור הרשת החברתית, שבאחרונה אפשרה למפרסמים להפוך את הפוסטים שלהם, קבצי תמונה, למוצרים הזמינים לרכישה. בעוד שפינטרסט קופצת 10% בוול סטריט, משקיעי פייפאל מורידים אותה ב-6%
- לטמון ראש בחול: דוחות לאס וגאס סנדס לא יצילו אותה מהרגולטור בסיןהמניה ירדה בכ-40% מאז מארס האחרון והחוק החדש שאמור לעשות סדר בתעשייה של בירת ההימורים של סין, מראה שהרבעון האחרון כנראה היה מהגרועים של כלל החברות, כוללו זו של משפחת אדלסון
- מנכ"ל סימנס אנרגיה: "אין התכנות מסחרית כרגע לחשמל ממימן ירוק"לדבריו של כריסטיאן ברוץ', כיום לא מופק די חשמל ממימן ירוק, ועל כן מחירי המכירה עדיין אינם זולים מספיק כדי להיות תחרותיים. עוד אמר כי דרוש ניסיון מצטבר של עשור ויותר, ושלפני הנעת רכבי נוסעים במימן - יש ליישם זאת קודם במשאיות כבדות ובתעשייה