הנושא המרכזי של יום השואה והגבורה תשס"ז השנה הוא עדים ועדויות, או במילים אחרות, תיעוד סיפורם של הניצולים שעוד נותרו בחיים, והנצחת דבריהם לעולמים, כך שהדורות הבאים לא יישכחו לעולם את שאירע
הנכסים של דאבל-קליק כוללים רשת לפרסום מקוון, אשר מאגדת מפרסמים ובעלי אתרים, וכן טכנולוגיה להצגת מודעות וניהול של מסעות פרסום באינטרנט. סגירת העסקה צפויה עד סוף השנה
כיום רשומים באתר יד ושם 3.1 מיליון מקורבנות השואה. עליה משמעותית במספר המבקרים באתר האינטרנט של יד ושם: יותר מ-1.6 מיליון מבקרים בשלושת החודשים הראשונים של 2007 - מספר כפול בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד
מנכ"ל "גריי קונטנט" מקבוצת אדלר חומסקי וורשבסקי חושב שרק המפרסמים הגדולים יוכלו לשלב בתקציב הפרסום שלהם גם תוכן שיווקי; לא קונה את טענת היוצרים על פגיעה בחופש היצירה ומזכיר להם כי הכסף להפקות מגיע מהתוכן השיווקי
דוברי סמנכ"לי הכספים בחברות הגדולות בישראל: הביקורות הכפולות והמשולשות של שומות, ניכויים, מע"מ ואפילו ביטוח לאומי הן בזבוז משאבים וזמן הן של רשויות השלטון והן של החברות
במחלקת המחקר של הבנק מציינים כי אפריל מאופיין במדד גבוה ואילו המדד למאי צפוי להיוותר ללא שינוי. התחזקות השקל ממשיכה למתן את העליות במדד אך בפועלים מעריכים, כי בטווח הבינוני יחול בו פיחות מתון, בעיקר על רקע מדיניות הנגיד להשגת יעד האינפלציה