HP תשדרג מערך המידע של "7 Eleven" תמורת 55 מ' ד'
רשת חנויות הנוחות העולמית "7 Eleven", המפעילה כ-26 אלף חנויות ברחבי העולם ומשרתת מדי יום כ-6 מיליון לקוחות, שדרגה את מערך המידע, בהשקעה של כ-55 מיליון דולר.
על פרוייקט השדרוג אחראית HP, שאף סיפקה את פתרונות החומרה ותעניק שירות שוטף לרשת במהלך 5 השנים הקרובות. HP גברה במכרז על קבוצה משותפת של NEC ו-NCR.
ההחלטה על שדרוג מערך המידע של "7 Eleven" באה במטרה להעצים את מערכת המידע הקמעונית של הרשת ולהביא מידע חיוני מהר יותר לנקודות המכירה הפרוסות ברחבי העולם, ובכך לשפר את השרות הניתן מדי יום למיליוני לקוחות.
לדברי דניס ווג'יק, סמנכ"ל טכנולוגיה ב-"7 Eleven", הבחירה ב-HP באה מאחר והחברה הציעה את השילוב הטוב ביותר בין מחיר לאיכות שירות. לדבריו, "HP הצליחה לבדל עצמה מול מתחרותיה ברמת השירות הגבוהה שלה, והסכימה לתנאי השותפות שהצענו, המבוססים על תועלות הדדיות - אך גם על סיכונים משותפים".