יפאורה משקיעה 6 מיליון שקל במבצע קיץ למותג RC קולה

מדי יום, למשך חודש ימים, תוענק למשפחה אחת חבילת מוצרי חשמל הכוללת: טלוויזיה LCD, מחשב נייד, מערכת קולנוע ביתית, מקרר ועוד
אפרת אדיר |

יבואנית המשקאות "יפאורה" משקיעה כ-6 מיליון שקל בפעילות קיץ למותג RC קולה.

במסגרת הפעילות, תזכה מדי יום, למשך חודש ימים, משפחה אחת בחבילת מוצרי חשמל הכוללת: טלוויזיה LCD, מחשב נייד, מערכת קולנוע ביתית, מקרר, מכונת כביסה ומייבש כביסה, בשווי של למעלה מ-20 אלף שקל.

המבצע ילווה בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט, באמצעות ראובני פרידן, תחת הסיסמא: "תפנו מקום בבית".

אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה, ציין כי המבצע הנו פועל יוצא של האסטרטגיה השיווקית של RC קולה, ביצירת אינטראקציה חוויתית עם קהל הצרכנים.

על המבצע: קונים אחד (או יותר) ממוצרי RC קולה המשתתפים במבצע (למעט פחיות RC קולה) ונכנסים להגרלה של חבילת מוצרי חשמל לבית.

במקביל, תתקיים באתר האינטרנט פעילות נושאת פרסים ממוקדת לבני נוער, המבוססת על משחקים אינטראקטיביים. בפעילות זו יוכלו המשתתפים לזכות גם בפרסים נוספים כגון: סוני פלייסשטיין, מיני מקרר, IPOD וכו'.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה