• בעקבות התמוטטות הגשר במינוסטה יו"ר איגוד המהנדסים, ד"ר יואב סרנה מתריע: בישראל יש כ- 1000 גשרים לא מתוחזקים
    |02/08/2007
  • בסיטי גרופ סבורים כי למרות זינוק של 37% מתחילת השנה, יש עדיין מקום לעליות. מחיר היעד הועלה ל-40 שקל וההמלצה נותרה על "קניה בסיכון גבוה"
    |02/08/2007
  • חברות נוספות דיווחו היום על מעורבת בשוק הסאב פריים והעלו את מפלס הדאגה בקרב המשקיעים בנוגע להתרחבות משבר האשראי. הניקיי עלה 0.7%. הקוספי ירד 0.18%. והפוטסי בסין השיל 0.3%.
    |02/08/2007
  • זאת לאחר שקיימה רשת בתי הקפה מכרז על תקציב הפרסום הנאמד בכ-1.5 מיליון שקל בשנה, במחירים ריאלים
    |02/08/2007
  • הקמפיין, באמצעות גלר נסיס, עולה תחת הסיסמא: "שם גדול. מחיר קטן"
    |02/08/2007
  • שנת 2007 מסתמנת כשנה חיובית עבור החברה, אשר עברה מהפסד חצי שנתי של למעלה מ-3 מיליון דולר בששת החודשים הראשונים של 2006 לרווח של 694 מיליון דולר השנה
    |02/08/2007
  • החברה משיקה סדרת מוצרי ניקיון לבית תחת מותג פרטי בשם EXTRA בהשקעה של כ-2 מיליון שקל; בשלב ראשון יושקו חומרי ניקוי, אביזרי מטבח ואביזרי ניקיון
    |02/08/2007
  • הקמפיין נועד להסביר את חשיבות הדגנים המלאים בתזונה נכונה ולהדגיש כי נסטלה מתחייבת כי כל דגני הבוקר שלה מכילים דגנים מלאים
    |02/08/2007
  • טרנד הבריאות תופס חזק בישראל. בפועל, רק כ-1.7% מהאוכלוסיה בארץ צורכת מזון אורגני. עם זאת, ישראל מייצאת כ-80% מהתוצרת האורגנית. אלעד להב מרשת אורגניק מרקט מאמין שהתחום יתפתח ורשתות השיווק יצמיחו אותו
    |02/08/2007
  • כותב בין השאר: "מכפיל EV/EBITDA (שווי פעילות מחולק ברווח התזרימי התפעולי) של כ-5.3 הנמוך ביחס לחברות דומות בעולם ונמוך משמעותית מזה של חברות הסלולר, הנסחרות במכפיל של 6.6 לאחר הירידות האחרונות"
    |02/08/2007
מציג דף 5934 מתוך 10147