אלקטרה חתכה במאי האחרון את ההוצאה לפרסום בכ-50% לעומת מאי 2009, בטורנדו חתכו קצת פחות ואמרו כי "השוני השנה הוא בפריסת התקציב על פני חודשי השנה". 'אייס' ימשיך לעקוב ....
מנחה 'הכל דיבורים', התוכנית הפופולרית ברשת ב', מתייחס בראיון לאייס לשינויים בתחום התקשורת בישראל. "העיתונים כבר לא מסקרים, הם נותנים אג'נדה. טוק-בקים? יש פוליטיקאים שרואים בהם את התנ"ך, בעיני זה ירוד"
יותר יפה, יותר מעודכן, יותר מלא, יותר עשיר בכלים, בטכנולוגיה, בתוכן, בקיצור - הרבה יותר * וגם: עכשיו כבר אפשר לגלות - אנחנו עומדים מאחורי קמפיין "שונאים פרסומות", אפשר להפסיק לצפור
הדיון סביב גובה התמלוגים שצפויות לשלם חברות הגז למדינה לוהט. סקר Bizportal בדק מה חושבים הגולשים: להחיל או לא, ואם כן אז רק על תגליות עתידיות או גם רטרואקטיבית?