בעסה לוואלה! קוקה קולה בוחרת לגלוש ל-MSN ישראל

קוקה קולה תעבירת את תקציב אתר MyMusic לפעילות בתוך MSN ישראל. מדובר בהעתקה של אתר המוזיקה של המותג קוקה-קולה הנמצאת בבעלות אינטרנט זהב (50.1%) ומיקרוסופט קורפ (49.9%)
חזי שטרנליכט |

חברת קוקה-קולה (סימול KO:NYSE) מודיעה כי בחרה כחלק ממהלך אסטרטגי לעזוב את וואלה! ולהעביר את פעילות My Music ל-MSN ישראל, הנמצא בבעלות אינטרנט זהב (50.1%) ומיקרוסופט קורפ (49.9%), וזאת לאחר שנתיים של שתוף פעולה עם וואלה.

אתר My Music- mymusic.co.il, כולל בין השאר את פעילות איסוף הדציבלים (קודים המופיעים מתחת לפקקים וללשוניות של מוצרי קוקה-קולה), המקנים הטבות ייחודיות לגולשי האתר.. כמו כן ירכז האתר, שנבנה על תשתיות מתקדמות מבית מיקרוסופט ובכללן שרתי ניהול התוכן CMS 2002 (Content Management Server), את כל פעילות התוכן של התכנית "כוכב נולד 3" כולל ההצבעות.

אורי אדוני, מנכ"ל MSN ישראל מסר כי: "אנו שמחים ששנים של שתוף פעולה פורה עם חברת קוקה קולה באתר המשותף feelgood של המותג דיאט קוקה קולה, הובילו להרחבת הפעילות המשותפת בין שתי החברות ולמותגים מובילים אחרים של החברה. כמו כן אנו שמחים כי חברות רב לאומיות בוחרות לעבוד עם MSN גם בישראל ולהנות מידע של פורטל בינלאומי."

"הסכם זה מצטרף למספר גדל והולך של הסכמים חשובים עם מפרסמים רב לאומיים כגון: ג'ילט, פרוקטור אנד גמבל ואחרים אשר עמם חתמנו לאחרונה. מגמה זו מעידה על התבגרותו של האינטרנט כערוץ פרסום חשוב, אשר לפי כל התחזיות וניתוחי השוק, עתיד להפוך בהמרה לאחד מערוצי הפרסום המובילים." הוסיף אדוני.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
קניות אונליין
צילום: rupixen/UNSPLASH

חג קניות שמח: עלייה ברכישות באשראי בערב ראש השנה

הציבור הישראלי מנצל את השעות לפני כניסת החג ומבצע רכישות בהיקפים גבוהים מאז שעות הבוקר. בין השעות 8:00 עד 11:00 בבוקר, ב-22 בספטמבר 2025, נרשמו במערכות שבא הוצאות בהיקף של 446.77 מיליון שקל, כך על פי נתוני שבא. מדובר בעלייה של 5.6% לעומת היקף ההוצאות שנרשם אשתקד בערב ראש השנה

עוזי גרסטמן |

נתוני שבא SHVA  , מפתחת ומנהלת מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי חיוב, מצביעים על כך שהציבור הישראלי מנצל את השעות לפני כניסת החג ומבצע רכישות בהיקפים גבוהים מאז שעות הבוקר. בין השעות 8:00 עד 11:00 בבוקר, ב-22 בספטמבר 2025, נרשמו במערכות שבא הוצאות בהיקף של 446.77 מיליון שקל. 

מדובר בעלייה של 5.6% לעומת היקף ההוצאות שנרשם אשתקד בערב ראש השנה תשפ״ה, ביום שישי ה-2 באוקטובר 2024, שהיקף ההוצאות בין 8:00 ל-11:00 באותו היום הגיע ל-422.93 מיליון שקל. בערב ראש השנה תשפ״ד, שחל ביום שישי ה-15 בספטמבר 2023, לפני פתיחת מלחמת חרבות ברזל, היקף ההוצאות בשעות האלה עמד על סכום כולל של 378.39 מיליון שקל.


שבא פרסמה באחרונה את התוצאות הכספיות לרבעון השני של 2025. הכנסות שבא הסתכמו ברבעון שעבר בכ-38.3 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-37.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, וכ-38.2 מיליון שקל ברבעון הקודם. העלייה נבעה בעיקר מצמיחה בהכנסות מבוססות תנועה. הרווח התפעולי ברבעון השני של 2025 הגיע לכ-12.3 מיליון שקל, לעומת כ-14.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה שעברה וכ-12.2 מיליון ברבעון הקודם. הרווח התפעולי הושפע בעיקר מעלייה בהוצאות הנובעות מהמשך חיזוק המערך הטכנולוגי ואבטחת מידע וכן עלייה בפחת. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון החולף הגיע לכ-13.4 מיליון שקל, לעומת כ-10.9 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2024, וכ-10.3 מיליון שקל ברבעון הקודם. העלייה מיוחסת ברובה לרווח על ניירות ערך למסחר.


ביולי האחרון נרשם שיא כל הזמנים בהוצאות הציבור בכרטיסי אשראי, עם סכום כולל של כ-51.8 מיליארד שקל, עלייה של 11.9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מדובר בפעם הראשונה שהיקף ההוצאות החודשי חוצה את רף ה-50 מיליארד שקל. ממוצע ההוצאות היומי הגיע ל-1.671 מיליארד שקל - זינוק של 20.3% לעומת יוני, שבו התנהלה הלחימה במסגרת מבצע עם כלביא מול איראן. גם ביחס למאי האחרון, השיא הקודם, מדובר בעלייה של 8.8%. לפי מנכ"ל שב"א, איתן לב-טוב, מדובר ב"תיקון בהיבט של הצריכה במשק" שמבטא חזרה מהירה של הביקושים.