ישראל כץ על קוטלר: "כמה שנאה ורוע יש באיש הזה"

שר התחבורה הגיב לדבריו של עודד קוטלר בעמוד הפייסבוק - גם יובל דיסקין לא נשאר חייב
|
(40)
ישראל כץ, צילום: מרסלו אילת

ההתבטאות של עודד קוטלר ממשיכה להכות גלים וזוכה להתייחסות מרחבי הקשת הפוליטית. שורה של אנשי רוח, פוליטיקאים ומובילי דעה הגיבו לדבריו של קוטלר בדחייה וגם ישראל כץ מצטרף לחגיגה.

הבוקר הגיב כץ לדבריו של קוטלר בעמוד הפייסבוק שלו וכתב:

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

"במקום להתמודד, באופן לגיטימי, עם דעותיה של השרה מירי רגב, השחקן עודד קוטלר רץ ישר להשמיץ את בוחרי הליכוד, ולכנות אותם: 'עדר של בהמות'. מיליון איש מתוייגים כבהמות? כמה שנאה ורוע יש באיש הזה, איזה עיוורון ואיזו התנשאות. וקהל שומעיו - שוב מוחא כפיים, ממש כמו עם גרבוז בכיכר".

דיסקין: כמה רהב והתנשאות

גם תגובות מהשמאל לא איחרו לבוא. ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין כתב בפייסבוק: "מתנשאי השמאל אינם פחות גזענים מחשוכי הימין הקיצוני. דבריו המתוכננים של עודד קוטלר מעוררים בי בחילה עמוקה. כמה רהב והתנשאות יכולים לצאת מאדם במשפט ארוך אחד? כנראה ללא סוף".

שלי יחימוביץ' הגיבה גם היא על גבי הרשת, וכתבה: "אשתמש בחופש הבטוי שלי כדי לאבחן שמי שקורא ל-985,408 בני אדם בהמות הוא בהמה. לילה טוב".

אמש נשא קוטלר נאום בכינוס של שחקנים ביפו שנערך מתוך מחאה על כוונתה של שרת התרבות מירי רגב שלא לממן יצירות שלדעתה תוקפות את ישראל. "זה הרגע להרים ראש אל מול ההתבהמות השלטת ברחובותינו האמנותיים, במקרה שלנו, ולומר לגברת רגב: תרגיעי!", תקף קוטלר. "תארי לך, גברת רגב, את עולמנו, עולמך, שוקט ללא ספר, ללא מוזיקה, ללא פואמה. עולם שאין מפריע בו, אין מפריע ללאום לחגוג 30 מנדטים שאחריהם צועד עדר של בהמות מלחכות קש וגבב".

אשתו של עודד קוטלר ניסתה לרכך את המהומה כשאמרה היום: "שמעתי את הנאום הזה עוד לפני שהקריא אותו על הבמה, וחשבתי שהוא מאסטר פיס. לא התייחסתי בכלל לדברים האלה שיצאו בכותרות, רק אחרי התגובה מסביב הבנתי".

עודד קוטלר אמר היום לרזי ברקאי בגלי צה"ל כי הוא "מתנצל על הניסוח הלא מוצלח" אך לא התנצל על מהות הדברים.

תגובות לכתבה(40):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 32.
    קוטלר, אלוהים לשלטון בחרתנו, חי עדיין בתקופת ימי מפ"י (ל"ת)
    כמה שנאה באיש אחד... 17/06/2015 14:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    לא השתנת
    מש 15/06/2015 16:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רצית להתנשא על עם שעושה הכל קדי לקיים ולהתקיים . אבל גם קורח ועדתו רצו להתנשא על משה ואהרון ובסופו נבלעו באדמה. גם אתה תרד לבירה עמיקתא בדברך. אתה עוד תכרע ברך לעם ישראל ותבקש מחילה על דבריך .
    סגור
  • 30.
    עודד, חצרוני מחכה לך. הוא בטח מצא אחו ירוק תגיע מוכן! (ל"ת)
    אברום 15/06/2015 15:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 29.
    עודד קוטלר
    יפה 15/06/2015 14:34
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אכן אמירה אומללה ומכוערת שאין לה מקום בשיח התרבותי במדינה.יחד עם זאת השר כץ , הוא אחרון האנשים שלדעתי יש לו לגיטימציה להגיב.הוא ידוע בתגובותיו הבריוניות, והלא מתחשבות. אדם גס רוח שלא תמיד טובת הציבור לנגד עיניו
    סגור
  • 28.
    בשמאל חוששים שתחשף הסלידה העצומה המושרשת בהם כלפי
    עמי 15/06/2015 13:16
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הימין והמזרחים ולמעשה כלפי כל "הלא אשכנזים".
    סגור
  • טען עוד
  • מי שמדבר חבורת קופים מזרחיים (ל"ת)
    גג 15/06/2015 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אם ככה אתה מתבטא, לא רוצה לדמיין מה היה לו השמאל זכה (ל"ת)
    תמשיכו, 60 ללכיכוד ב 17/06/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    לפי דיסקין בשמאל יש מתנשאים ובימין יש קיצונים חשוכים
    אלי 15/06/2015 13:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שאלה למבחן פסיכומטרי: מה באמת חושב דיסקין.
    סגור
  • 26.
    כץ אתה התגשמות הרוע והקומבינות. משתקף בפנים שלך (ל"ת)
    h 15/06/2015 13:02
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 25.
    הוא עדיין מתחכם.."ניסוח לא מתאים" הוי
    סלוקי 15/06/2015 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה טיפש האדם הזה?רוב חיילי צהל הם מיזרחיים...וליכודניקים...הוי מי מינה את הטיפש הזה?
    סגור
  • 24.
    אתה מדבר ?
    יהושע הפרוע 15/06/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אתה לא פחות גרוע ואולי יותר וזה בלשון המעטה
    סגור
  • 23.
    אני בודק אפשרות לתביעה יצוגית כנגד הקוטלר החשוך הזה....
    מ.ב.א. 15/06/2015 12:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אין מנוס.... צריך לנסות לתבוע את המתלהם הנתעב הנ"ל על כך שהוציא דיבתם רעה של כמיליון בוחרים ואני בתוכם שהלכנו לקלפי ובחרנו את נציגינו על פי כל דין ...והמתבהם קוטלר בלשונו הרעה כינה אותנו עדר של בהמות אוכלי קש .....
    סגור
  • 22.
    כמה חוכמה ובינה לא ניתנה לעם ישראל (ל"ת)
    אלאל 15/06/2015 12:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 21.
    רגב מאיימת יוצרים שהביאו כבוד למדינה. עונים לה...
    צביצ 15/06/2015 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עונים לרגב בשפה הצבאית שהיא מכירה. החברה האזרחית איננה צבא בשירות מפלגת הליכוד. כששרת התרבות תתייחס לתרבות מתוך גישה אזרחית ולא כצנזור, היא תעורר תגובות אחרות. פשיזם וקומוניזם ניסו לשלוט ביצירה. בעידן ניאוליברלי הכסף קובע, איום על מקורות מאיים על קיום היצירה. היוצרים יכולים להתפרנס בעבודה אחרת, אבל יצירה זקוקה ליוצרים. פוליטרוקים ימנים מאוסים בדחוק כמו כל פוליטוק סטליניסטי או פשיסטי "במקום אחר ובזמן אחר": ארגנטינה 1976, יוון 1970, ברזיל 1968, וכו'...
    סגור
  • סברתי
    עד עתה 15/06/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאתה בהמה-מפגר כמו עדת הקוטלרים. טעיתי. אתה אידיוט בולשביק-קומוניסט, חסר דעה ובינה שמביא את הדגם הדרום-אמריקאי בחזונות העיוועים שלו לישראל. אני לא מחויב לממן "יוצר" ו"אומן" באגורה אחת. שילך לעבוד ויתפרנס. היכן נשמע שהציבור צריך לממן שונאי ישראל, עוכרים, פשיסטים שעושים דה-לגיטימציה ודה-הומניזציה למדינת ישראל?
    סגור
  • 20.
    כץ ...אתה מתכוון לומר כמה זוהמה וחושך יש בחיית אדם זה.?
    רונית 15/06/2015 12:10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רוע ושנאה אלה תכונות רעות נרכשות ...לעומת זאת זוהמה וחושך אלה תכונות מולדות בעיקר אצל חיות אדם כדוגמת האיש הנקלה שבעזןת מצח של חמור יצא בהצהרה מבעיתה כנגדי וכנגד מליון אחרים כאן ......
    סגור
  • 19.
    ישראל כץ הוא סמל הטוב. אין בו בכלל רוע !
    הצדיק מסדום 15/06/2015 11:59
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לא מסכים עם קוטלק. זו התנשאות שלא במקומה. והביטוי עדר של בהמות הוא נמוך. נמוך. נמוך. אם קוטלר רצה לחולל מהומה הוא הצליח כמובן. אבל ישראל כץ שלא ידוע כאדם מעודן במיוחד לא מחמיץ שום הזדמנות להגיב. אפשר לחשוב שהוא סמל הטוב. גם בו יש הרבה רוע
    סגור
  • 18.
    אתה בהחלט צודק ישראל כץ ומאידך כמה...
    עופר 15/06/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ביריונות כוחניות וחסר רגישות לרשחי הציבור יש בך! נשלחו אליך מספר בקשות/מסרים/הודעות פייסבוק בעניין נסיעת חיילים ברכבת מכולם התעלמת! המאפיין הבולט בליכוד הוא בירינות וכוחניות, אתה המוביל במאפיין הזה!
    סגור
  • 17.
    בלי קשר לשר כץ .בנאי קוטלר איבגי ושאר השמאלנים יש
    גל 15/06/2015 11:43
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הרבה מקום בסעודיה כווית וקטאר
    סגור
  • 16.
    הממשלה הנבחרת
    מאמן הנבחרת 15/06/2015 11:42
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כשאתה מסתכל בתמונת הממשלה ואתה רואה את ביבי כץ א כץ ב חוטבלי גמליאל דנון אלקין אקוניס דרעי וכל השאר כשרוח שרה מרחפת מעל,ברור לך שעם נבחרת כזו עם ישראל רק מפסיד. נכון שקוטלר הרים להם להנחתה אבל מישהו מהנ"ל מבין למשל איזה עלות יש לקסח עם הפלשתינאים?אני מהמר שישראל כץ למשל לא. אז זה כף שיש מדי פעם גרבוז קוטלר וכו: מנצחים בלי להתאמץ.
    סגור
  • אפילו
    מפגר 15/06/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עברית אינך יודע. לך לך לארצות הפלסטינים והמוסלמים ושם תחיה ברווחה, בחירות ובאושר.
    סגור
  • 15.
    שפטל
    אזרח 15/06/2015 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשמע רק פעם אחת את שפטל ואז תבין שקוטלר הוא "שה תמים" לעומת האיש הנורא הזה. אבל הוא ימיני אז מותר לו ולא נשמע מילה רעה עליו מהשלטון או מכץ.
    סגור
  • 14.
    כץ נראה כמו בהמה ומתנהג כמו בהמה...... (ל"ת)
    אלי 15/06/2015 11:32
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • אבי אבות
    ואתה 15/06/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבהמיות המצויה
    סגור
  • 13.
    מי שהיכה בשעתו בשלשלאות, אחרים, מטיף מוסר? (ל"ת)
    אנונימי 15/06/2015 11:27
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 12.
    טול קורה מבין עיניך
    אורי 15/06/2015 11:24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אין שום הצדקה להתבטאויות נוסח יאיר גרבוז או עודד קוטלר. אבל במטוטא ממך בוא אזכיר לך משהו או מישהו : האדם שעמד על המרפסת בככר ציון כשתמונת יצחק רבין במדים נאציים מתנוססת שם בגאון. האדם שהלך בראש מסע הלוויה כשארונו של רבין נישא בגאון. האדם שמעל במה שאל את השאלה ; כולם כאן יכודניקים ? והסיר את השחפ"צ. הוא זה שהביא את תרבות השנאה והרוע לעמנו. איזה משפט ארסי זה היה - ואתם התעלמתם. ובחרתם בו שוב ושוב. אז מר כץ , טול קורה מבין עיניך.
    סגור
  • 11.
    לישראל כץ יש התבטאויות גרועות הרבה יותר
    אחד 15/06/2015 11:12
    הגב לתגובה זו
    6 3
    החל מזה שתחבורה ציבורית בשבת היא מזימה של שמאלנים ממורמרים ועד לשלוח את רג'וב לשחק סטנגה במוקטעה. כבר אי אפשר לקחת ברצינות אף אמירה שלו. באופן כללי שר מביך שלא יודע להתנהל ציבורית. את עודד קוטלר אף אחד לא בחר והיכולת שלו לשנות מדיניות או להשפיע על החיים שלנו שואפת לאפס. השר כץ נבחר על ידינו, ממומן על ידינו וגם זורק עלינו...
    סגור
  • 10.
    מה אומר כץ על עבדי הנמל? לים .חילים
    פוץ קוץ פלוץ 15/06/2015 11:07
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כץ לא דוגמה משפיל את העבודה המארגנת. וחי עם הכלב. אני בטוח שעם הכלב יעשה קעקיה כץ לא מרים. יש שרים בליכוד שצריכים להרים להם?
    סגור
  • 9.
    גועל נפש
    הנה 15/06/2015 11:05
    הגב לתגובה זו
    3 6
    צודק השר כץ. קוטלר איש רע ומתנשא. בנאום אחד מחק שנים של עשייה שלא תעמוד לזכותו. איכס. גם אשתו התגלתה כסתומה נטולת דעה.
    סגור
  • 8.
    ויפתח החמור את פיו ויאמר ....... (ל"ת)
    יוסי 15/06/2015 11:04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 7.
    שינאה עכשיו!!!השמאל החדש!!הם איום
    בא 15/06/2015 10:58
    הגב לתגובה זו
    3 4
    קיומי על ישראל ! לחלק מדינה של 40 קילומטר רוחב לשתי מדינות עוינות זאת סכנה למדינה!!! רוסיה מדינה ענקית ועדיין לוקחים שטחים ואנחנו צריכים לתת את כיבשת הרש!!!
    סגור
  • 6.
    הבנת הנשמע, איפה מוזכר פה מצביעי הליכוד?
    בנצי 15/06/2015 10:54
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מדבר על מצב היפותטי לגבי כולנו שכך נהיה.
    סגור
  • 5.
    שינאה
    יעקב 15/06/2015 10:45
    הגב לתגובה זו
    2 2
    "מר" ישראל קץ המכובד! אולי תשאל את עצמך כמה רוע ושנאת חינם יש בעם הזה ? ומה ואיך אתה יכול לתרום לעם הזה כדי שהסגה הזאת תיגמר ותחלוף לה מהעולם,העולם שונא אותנו וגם אנחנו שונאים האיחד את השני,אתה לא חושב שזה יותר מדי? ותחשוב על זה !!!
    סגור
  • 4.
    תל מונד
    עזי 15/06/2015 10:39
    הגב לתגובה זו
    4 3
    במקום לשרת את העם .העם משרת אותכם לא מצדיק את מה שעשה עודד קוטלר אבל אתם לא פחות טובים ממנו
    סגור
  • 3.
    לא פחות מאשר נפיחות , מניפולטיביות וקהות חושים אצלך (ל"ת)
    יוסי 15/06/2015 10:37
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 2.
    ישראל כץ כנס לדיאטה אתה נראה כמו בהמה! (ל"ת)
    רפי 15/06/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 1.
    וכמה טיפשות וטימטום יש בך ישראל כץ! מתי הסתכלת במראה (ל"ת)
    חתיכת בלון נפוח! 15/06/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
    8 9
    סגור
  • נאמר רק
    ועליך 15/06/2015 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבט במראה וראה את הכיעור האולטימטיבי
    סגור
  • ומה איתך? תגובה למגיב 1
    שרה 15/06/2015 10:46
    הגב לתגובה זו
    5 4
    החוכמה כנראה גם לא נוטפת ממך. ולקוטלר אתה כנראה טיפש ועלוב.אינך מבין שחלק גדול מהעם נגעל ממך ומגסות הרוח שלך!!!
    סגור
  • וואו, איזו תגובה נאורה ועניינית. כפיים!!! (ל"ת)
    בהמה 15/06/2015 10:38
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות