ברקע לעליית המחירים; הפידיונות של רשתות השיווק ירדו ב-4.5%
לפני זמן קצר פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתון המכירות של רשתות השיווק בחודשים אוגוסט-אוקטובר 2012. על פי הנתון, במהלך החודשים, אוגוסט-אוקטובר חלה ירידה של 4.5% במכירות רשתות השיווק, זאת לאחר יציבות בשלושת החודשים מאי-יולי שבה התרחשה עליה של 0.1%.
בד בבד, חלה בחודשים אוגוסט-אוקטובר ירידה של 5.9% בפדיון של רשתות המזון, זאת בהמשך לירידה של 2.6% בחודשים מאי-יולי 2012 .
ניתן לשאר שהירידות במכירות נוצרו עקב העלאות במחירים של מוצרי המזון שהתרחשו בזמן האחרון. כידוע, חברות כגון יוניליוור, אוסם ושטראוס העלו בחודשים האחרונים את מחירי המוצרים שלהם בשעור של עד כ-7%. לאחר הודעת החברות גם רשתות השיווק הצטרפו והודיעו גם הן על העלאות מחירים.
הפרסום מגיע ביום שבו רשת רמי לוי, השחקנית השלישית בגודלה בבעלותה 23 סניפי דיסקאונט,