מנפח צמיגים: בן חורין-אלכסנדרוביץ' התחיל לטפל בתיק היח"צ של אייס-אוטודיפו

מנהליה הטריים של הרשת בחרו במשרד כחלק משורת צעדים שהם מנהיגים. איתי בן חורין: אנחנו מתחילים את 2012 עם מספר לקוחות משמעותיים"
דפנה פלס | (7)

בן חורין-אלכסנדרוביץ' עולה על האוטוסטראדה: משרדם של איתי בן חורין וטל אלכסנדרוביץ'-שגב קיבל את תקציב היח"צ של רשת אייס-אוטודיפו - כך נודע באחרונה. הבחירה במשרד היא חלק משורת צעדים שמנהיגים יו"ר והמנכ"ל הטריים של הרשת, משה שמש ודוד מטלון.

אייס- אוטודיפו היא חברה ציבורית שנשלטת על ידי קבוצת גאון ועל ידי קבוצת זבידה ושתחת שמה פועלות 4 רשתות: אייס, אוטודיפו, היפר רוזנפלד ונרות בשינקין. יצוין כי בנוסף לבחירה בבן חורין-אלכסנדרוביץ' כיועצי התקשורת של הרשת, מנהליה מתכוונים להודיע בקרוב על משרד הפרסום הבא שיעבוד עמם.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אוטו דיפו זה דרך ללא מוצא (ל"ת)
    בני 08/01/2012 17:04
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    שם טוב טוב משמן טוב 04/01/2012 14:51
    הגב לתגובה זו
    אתם נהדרים מעולים וסופר מקצועיים בהצלחה אבל....אייס דיפו???
  • 3.
    מזל טוב. עכשיו תקוו שהם גם ישלמו לכם (ל"ת)
    03/01/2012 20:34
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    משרד מעולה שכל הזמן בצמיחה (ל"ת)
    עטרה 03/01/2012 13:57
    הגב לתגובה זו
  • מה זה צמיחה? 25 תיקים?נו באמת (ל"ת)
    קוקי 03/01/2012 19:08
    הגב לתגובה זו
  • יש 60 לקוחות. כמה עוד משרדים יש כאלה? (ל"ת)
    קראתי באתר 03/01/2012 23:09
  • 1.
    כל הכבוד (ל"ת)
    . 03/01/2012 12:58
    הגב לתגובה זו
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.