חוצה את הקווים: סגן העורך של ממון עוזב לטובת משרת מנכ"ל בהראל-מורדי

ירון פרוסט עובד כבר 5 שנים בידיעות אחרונות, מתוכן 4 וחצי כסגנה של עורכת המוסף. "אני מתרגש מהתפקיד ובטוח שיחד נרים את המשרד לגבהים חדשים"
דפנה פלס | (16)

סגנה של עורכת מוסף 'ממון' (ידיעות אחרונות), ירון פרוסט, הודיע היום (יום א') כי בקרוב יעזוב את העיתון לטובת משרת מנכ"ל במשרד היח"צ הראל-מורדי. הכניסה למשרד, כך נודע לאייס, תתקיים בחודש מרץ הקרוב לאחר חופשה קצרה ותקופת חפיפה לתפקיד החדש.

מאחורי פרוסט (33) 5 שנים בידיעות אחרונות, מתוכן חצי שנה כסגן עורכת '24 שעות' ו-4 שנים וחצי כסגנה של עורכת 'ממון', יעל דרומי. קודם לכן הוא שימש בתפקידים שונים בעיתונות, בין היתר כעורך בדסק החדשות של מעריב וככתב בעיתון תל אביב של רשת ידיעות תקשורת.

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    aha 04/01/2012 17:25
    הגב לתגובה זו
    גל האייטמים של לקוחות הראל מורדי. אני בטוח שגם אלו שהם פח יראו אור בעיתון הכלכלי של המדינה. מהלך מבריק!
  • 12.
    אחויה, תנחומיי הכנים! (ל"ת)
    ב"שוויוואיה" 04/01/2012 14:17
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    האמת כולה 03/01/2012 22:05
    הגב לתגובה זו
    איך שמים בנאדם שלא היה יחצן יום אחד למנכל? וואלה כנראה שזו המקצועיות
  • 10.
    זו לא חכמה להביא לגבהים חדשים מהגובה הנוכחי.. (ל"ת)
    רני רני 02/01/2012 19:26
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    מאי 02/01/2012 11:09
    הגב לתגובה זו
    מוכשר ככל שיהיה, מעולם לא ניהל קמפיין או עבד מול לקוחות. עיתונות אינה תמונת מראה של יחסי ציבור. עולם יחסי הציבור הרבה יותר מורכב. הרבה עיתונאים מגיעים למשרדי יחסי ציבור ודורשים תפקידים בכירים, ובזמן קצר מתגלה שלמשוך בקולמוס אינו ניהול לקוחות.
  • גיתית 02/01/2012 20:29
    הגב לתגובה זו
    ואיך אומר נחמיה שטרסלר.. ותחשבו על זה.
  • 8.
    פיירו 02/01/2012 10:17
    הגב לתגובה זו
    אם הוא ישרוד שם יותר מחצי שנה...
  • 7.
    פסח 02/01/2012 00:13
    הגב לתגובה זו
    מכיר אותו שנים רבות. נכס לכל מקום בו יבחר לתרום את כישוריו.
  • 6.
    עד שיש עיתונאי אנושי. (ל"ת)
    מוכשר! חבל שהוא עוזב 01/01/2012 22:17
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    גילית 01/01/2012 21:33
    הגב לתגובה זו
    איך עיתונאי שלא עבד דקה וחצי דקה במשרד יחסי ציבור ובטח שלא ניהל כלום הופך להיות מנכ"ל של משרד יח"צ. הרי הוא לא יודע מה זה להביא לקוח למשרד ומה זה לשמר אותו ומה זה להפעיל צוות ולתכנן אסטרטגיה. הדבר היחיד הוא שיצליח לדחוף קצת אייטמים אצל החברים שלו בידיעות, עד שגם אותו ישכחו כדרך הטבע. חבל שמקצוע יחסי הציבור על כל מגוון שלוחותיו המקצועיות ודרגיו עובר להיות מקצוע מדרגה נמוכה ביותר. ליגה ....תשלימו בעצמכם.
  • 4.
    בתמונה ינון הראל..... בתשובה לשאלתכם. (ל"ת)
    בני 01/01/2012 20:38
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ירון מוכשר וירים כל מקום בו יהיה! (ל"ת)
    Bob-o 01/01/2012 18:47
    הגב לתגובה זו
  • זה נכון, הוא תותח (ל"ת)
    מכיר אותו 01/01/2012 21:02
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    זה לא ירון בתמונה. ירון הרבה יותר חתיך (ל"ת)
    ח. 01/01/2012 18:25
    הגב לתגובה זו
  • טוב שהחליפו תמונה. איזה מתוק (ל"ת)
    אני 02/01/2012 17:33
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אני 01/01/2012 17:53
    הגב לתגובה זו
    מי זה בתמונה? זה לא ירון פרוסט!
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.