איש השיווק של דצמבר: רענן סעד, סמנכ"ל השיווק של איי.די.איי ביטוח

סעד נבחר על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק, זאת בעקבות המהלך שנועד לנפץ את מה שאיי.די.איי מכנה 'חסם המעבר העיקרי לביטוחים הישירים' - הסוכן
דפנה פלס | (6)

איגוד השיווק הישראלי בחר במשנה למנכ"ל וסמנכ"ל השיווק של איי.די.איי ביטוח, רענן סעד, כאיש השיווק של דצמבר 2011. הבחירה נזקפת לזכות הצלחת מהלך שסעד מינף ושנועד לנפץ את סוגיית סוכני הביטוח, או במילותיה של החברה 'חסם המעבר העיקרי לביטוחים הישירים'. לפי החברה, המותג שמסמן את המהלך הוא 9,000,000.

קצת היסטוריה: בשנת 94' אפשרה חברת איי.די.איי לצרכנים המקומיים לרכוש ביטוח אלמנטרי באופן ישיר, ללא מעורבות סוכן ביטוח. היתה זו הפעם הראשונה שדבר כזה קורה בישראל והמחיר היה נמוך יותר מזה שהוצע על ידי סוכני ביטוח, שפעלו אז באמצעות חברות הביטוח המסורתיות. כך נולדה קטגוריית הביטוח הישיר.

במהלך השנים הצטרפו לקטגוריה AIG ו'אישי ישיר', שלימים נרכשה על ידי איי.די.איי ומותגה מחדש תחת "9.000.000". גם חברות ביטוח מסורתיות נכנסו לקטגוריה תוך השקת ערוץ ישיר, בנוסף לערוץ הפעילות המסורתי שפועל דרך סוכנים.

בזכות התעצמות התחרות וההשקעה התקשורתית הרבה בפעילות מול הצרכנים, קטגוריית הביטוח הישיר מהווה כיום כ- 27% משוק ביטוחי הרכב. המתחרים המרכזיים של הקטגוריה הישירה הן חברות ביטוח מסורתיות, שמושגיהן עלולים להיתפס על ידי הלקוחות כמורכבים. לפיכך סוכן הביטוח נחשב כגורם מתווך הכרחי אל מול חברות הביטוח. עם זאת, איי.די.איי טוענת כי מוצרי ביטוח מרכזיים כמו רכב ודירה פשוטים וכי לא נדרש לצרכן תיווך ברכישתם, אלא בפשטות - טכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות שמאפשרות מתן שירות מקצועי ומהיר. סוכן הביטוח, ממשיכה החברה וטוענת, מיותר בתהליך הזה, מה גם שעירובו עלול לגרום להפסדים כספיים בסופו של יום. יצוין כי את העובדות האלה בחרו באיי.די.איי למנף באמצעות מותג.

9.000.000, שאמור להפוך אותן למשוואה פשוטה - מוותרים על סוכן הביטוח וחוסכים כסף. בשפת הקמפיין הדבר נקרא: "מפסיקים לממן סוכן ביטוח, עוברים ל 9.000.000 וחוסכים כסף".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    נאמן 30/12/2011 00:23
    הגב לתגובה זו
    אכן איש יקר, אנושי, נבון ומקסים, אבל מתוקף תפקידו לא יודע אם כשל אבל בטח לא הבריק, לא הצליח עד לכדי להיות איש השיווק של... (של סמסונוב שדחף לו טייטל מתחנף באיגוד) הוא אינו מצליח לשבור שום תקרת זכוכית של מבוטחי ביטוח ישיר ב...לא יודע כמה שאנים האחרונות. מאחל לו בהצלחה, אבל אכן בחירה תמוהה/ממומנת.
  • 4.
    סוף סוף בחירה אמיתית ונורמלית (ל"ת)
    מישהו שמכיר 30/12/2011 00:01
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ספק שלו 29/12/2011 16:38
    הגב לתגובה זו
    איש נעים, דורש מקצוענות, מבין היטב את העולם החדש, ויודע לפרגן לאנשים שאיתו שזה הכי חשוב. הקיצר מגיע לו.
  • 2.
    מכיר 29/12/2011 10:13
    הגב לתגובה זו
    אדם שנכשל בכל דבר שנגע בו.
  • מכיר טוב יותר 29/12/2011 11:23
    הגב לתגובה זו
    איך אפשר לומר כך על רענן. לא צריך להגיב אם אין באמת מה לחדש. תתנצל!
  • 1.
    מכירה 29/12/2011 07:24
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד ! מגיע לו