רייטינג

יותר מ-30% ל'המרוץ למיליון': וגם - התחיל הקידום של 'The Voice ישראל'

שבוע וחצי לפני עליית תחרות המוזיקה, מכונת הקידום של 'רשת' החלה לעבוד וזכתה ל-20%. אשדוד רצה לאליפות, אבל זוכה ל-7.75 בלבד מול מכבי ת"א
אלכסנדר כץ |

שבוע לפני שמצטרף מותג חזק נוסף ללוח השידורים שלה, 'רשת' ממשיכה להינות מהמותג החזק שלה עד כה - 'המירוץ למיליון'. על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'המרוץ למיליון' (רשת, ערוץ 2) זכתה ל-30.1%, והובילה את הטבלה היומית. 'רגע לפני The Voice' (רשת, ערוץ 2), תכנית לקידום הפקת הענק שתעלה בסוף השבוע הבא, קיבלה 20%. מנגד, 'ישראל מבשלת' (ערוץ 10) ממשיכה לדשדש עם 6.5%. משחק הכדורגל בין מ.ס. אשדוד שרצה בצמרת הגבוהה, לבין מכבי תל אביב (ערוץ 1), הניב 7.7% בלבד, עם 229 אלף צופים בממוצע. מהדורת הלילה של 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 6.1%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 7.4%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) הניבה 8.5%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) קיבלה 6.3%. ראש בראש בפרה-פריים: 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) זכתה ל-12.6%, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם נתון חזק - 11.9%. בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 23%, 'חדשות 10' קיבלה 10.3%.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה