הפייסבוק מריח טוב: פריגת מעלה אפליקציות ומזכה את הגולשים בפרסים

בשנה החולפת הועלו 3 אפליקציות אינטראקטיביות לדף הפייסבוק של החברה. החדשה ביותר היא 'עץ ריח' ייעודי לכלי רכב שיעוצב על ידי גולשי האתר
דפנה פלס | (3)

המוח של פריגת ממציא לנו פטנטים; חברת פריגת, שב-2012 תחגוג 70 להיווסדה, העלתה בשנה החולפת 3 אפליקציות לדף הפייסבוק שלה - כולן אינטראקטיביות ומזכות את הגולשים בפרסים.

האפליקציה הראשונה מתוך ה-3 נקראת 'מסחטת החיוכים'. במסגרת זו 'חיוכו' של כל גולש מפעיל מנגנון שמביא להפעלת מסחטת תפוזים אמיתית. הפעילות, נודע, הביאה לראשונה חברות ישראלית לזכיה בפרס הפעילות המובילה בפייסבוק בישראל ובעולם, כשגם מייסד האתר מארק צוקרברג "סחט" מיץ.

האפליקציה השניה היא 'עץ החיוכים', חידוש בפייסבוק שמאפשר לגולשים לגדל עץ פרי כלשהו - תפוז, לימון, אפרסק וכולי - להשקותו,לשלוח אליו פרפרים ולזכות בפרסים. יצוין כי העצים שנבחרו בתחרות מייצגים עצי פרי שפריגת מפיקה מהם את המיצים שמשווקים על ידה.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    שחם עזרא 22/08/2013 07:21
    הגב לתגובה זו
    מוצריכם מעולים תמשיכו כך .
  • 2.
    בתי 22/12/2011 16:31
    הגב לתגובה זו
    איך בודקים דבר כזה?
  • 1.
    חיליק 22/12/2011 16:30
    הגב לתגובה זו
    אין שום קשר לידיעה, אבל המבין מבין. עשיתם לי חשק לטוס:)
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.