לקראת העלייה לאוויר: ערוץ האופנה הישראלי חתם על הסכם עם אולפני מימד

הערוץ שיעלה ב-27 במארס חתם על הסכם בלעדיות שנתי עם מימד במסגרתו ישודר הערוץ באמצעות האולפנים. היקף ההשקעה נאמד סביב 4 מיליון שקלים
אלכסנדר כץ | (4)

ערוץ האופנה הישראלי חתם על הסכם בלעדיות לשנה עם אולפני מימד לצילום ושידור ת הערוץ, בהשקעה של 4 מליון שקלים, כאשר 700 אלף שקלים מהתקציב, מושקעים בעיצוב האולפן על ידי אבי פחימה ומאיה חנוך ואריזה גרפית של ארז גביש.

הערוץ יעלה בבלעדיות ב-HOT ב-27 במארס. את הערוץ מפיק נועם אדרי, הבעלים של נתיב תקשורת ,והוא ישדר תכניות מקור בלבד. בימים אלו מגייס הערוץ טאלנטים להגשת התכניות, כאשר הצילומים יחלו בעוד כ-3 שבועות.

לוח השידורים יורכב מרצועות ותכניות בו ישולבו תכניות עיתונאיות ודעתניות, יחד עם תכניות העוסקות בסטיילינג, תכנית המיועדת למתבגרים והצצה אל מאחורי הקלעים של תעשיית האופנה, הפקות האופנה והסטיילינג. מור סופר מונתה למנהלת תוכן של הערוץ, רוני סלוני היא המפיקה הראשית ואילו יהלי ברגמן הוא הבמאי.

על תחום יחסי הציבור לערוץ נבחר משרד יחסי הציבור גיל-עד תקשורת מקבוצת G GROUP, המתמחה בייעוץ, תכנון וביצוע פעולות יח"צ, לצד פעילות שיווקית.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    מרדוך 22/12/2011 14:36
    הגב לתגובה זו
    מקצועית. לקחת אותה ואתה יודע שהשידור יעבור חלק. בלי עצבים, בלי מניירות, שקט ומקצועיות שעוברים לצוות כולו.
  • 3.
    יוסי 21/12/2011 21:26
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה
  • 2.
    רוני סלונים המפיקה המדהימה בעולם :) בהצלחה (ל"ת)
    21/12/2011 18:01
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה (-: (ל"ת)
    shiri 21/12/2011 11:19
    הגב לתגובה זו