'יפעת' ממשיכה להתרחב: רכשה 50 אחוזים מחברת מדד הפרסום "מדיה צ'ק"

מדיה צ'ק, בבעלות איאן גודריץ' פועלת משנת 2004 ומספקת למפרסמים כלים השוואתיים לבחינת מחירי פרסום ששילמו בטלוויזיה לעומת מפרסמים אחרים
כתבי אייס | (2)

קבוצת 'יפעת' המתמחה באיתור וניתוח מידע תקשורתי ופרסום מכלל כלי התקשורת ומהרשתות החברתיות ממשיכה להתרחב. הקבוצה הודיעה על רכישת 50 אחוזים מחברת ''מדיה צ'ק'' באמצעות חברת הבת יפעת בקרת פרסום. "מדיה צ'ק", בבעלות איש המדיה הוותיק איאן גודריץ' פועלת משנת 2004 ומתמחה בהפעלת "מדד מדיה צ'ק" המספק למפרסמים כלים השוואתיים לבחינת מחירי פרסום ששילמו בטלוויזיה לעומת מפרסמים אחרים. מדיה צ'ק מתמחה גם בניתוח קמפיינים תוך בדיקת יעדי מדיה, פיזור נכון לקהל המטרה, עמידה ביעדי REACH, TRP, GRP ועוד. איאן גודריץ' שיחזיק 50% מהבעלות על החברה החדשה שתיקרא יפעת מדיה צ'ק, ימשיך לנהל את הפעילות השוטפת. לדברי נתי יעקובי, מנכ''ל יפעת בקרת פרסום, "העסקה היא נדבך נוסף באסטרטגיית הרכישות של הקבוצה לשנת 2011 ו-2012. לאחרונה ביצעה הקבוצה מספר רכישות שחידדו את העליונות הטכנולוגית והרחיבו את סל השירותים שלה בכל הקשור לאיתור וניתוח מידע תקשורתי ופרסומות בתקשורת המסורתית וברשתות החברתיות". יעקבי מוסיף עוד כי "למוצרים והשירותים של מדיה צ'ק יש ערך רב עבור אנשי מקצוע והם צפויים להצטרף לשורה של שירותים חדשים שהושקו תחת חברת יפעת בקרת פרסום כבר בתחילת השנה- ניטור קמפייני גוגל ומעקב אחר תוכן שיווקי. כמו כן תציע יפעת מדיה צ'ק שירותי בקרה באינטרנט וייעוץ במכרזי פרסום".

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    בחור טוב 20/12/2011 13:25
    הגב לתגובה זו
    נתי כבר 16 שנה את מנכ"ל של יפעת לא מספיק תתקדם מצא אתגר אחר
  • כל הכבוד לנתי - איש מקצוע מעולה (ל"ת)
    אורי 21/12/2011 10:07
    הגב לתגובה זו