בכיר הניו מדיה במהלך כנס הדיגיטל: היחצנים צריכים לדבר עם הצרכנים
כנס הדיגיטל שהתקיים אתמול בסינמטק בתל אביב משך אליו כ-200 מאנשי ענף היח"צ והדוברות. מהלך האירוע כלל מספר הרצאות, אחת מהן של גורו הניו מדיה האמריקני, שלדון ישראל, כמו גם מרתון פרזנטציות בסגנון מפגשי ה-TED.
לפי ראשי איגוד היח"צ, שארגן את האירוע, הסיבה העיקרית לקיומו היא השימוש הגובר במדיה חברתית בקרב חברות, ארגונים ומגזרים שונים, שעם הזמן הביא את אנשי הענף למיומנות של תקשורת אינטראקטיבית מול הצרכן. בתוך כך ייאמר כי בשנתיים האחרונות נפתחו עוד ועוד מחלקות ניו מדיה במשרדי יח"צ ובמקביל גדל מספר דוברי החברות שמשתמשים בו.
אחת התובנות שעלו במהלך הדברים הייתה כי יתרון השימוש ברשתות החברתיות טמון בעובדה, שהן מאפשרות להקשיב לרצונותיהם של הלקוחות ולהפיק מכך לקחים. במהלך הרצאתו אמר israel כי "תפקידנו כאנשי יחסי ציבור ללמוד לנהל שיחה עם הצרכן במקום לדבר ולשדר אליו אינפורמציה".
דוברת סופר פארם, גלי ברגר, הוסיפה "אנחנו משתתפים בשיחה ברשת רק כשיש ערך לכך. נפתור בעיות, נקשיב, אבל לא נאמר סתם תודה או נכנס לשיחות לא יצרניות... בדף הפייסבוק לא מוחקים פוסטים אלא מנסים להעביר את השיח לאחד על אחד".
- 3.סופר פארם זאת הרשת שלא מוכרת באינטרנט נכון? (ל"ת)אה רק רציתי להזכר 30/11/2011 09:43הגב לתגובה זו
- 2.א 30/11/2011 09:27הגב לתגובה זובשיחה ברשת. עושים עבודה גרועה.
- 1.ניו מדיה? מה זה משהו חדש? (ל"ת)דיבוק 29/11/2011 18:41הגב לתגובה זו