בכיר הניו מדיה במהלך כנס הדיגיטל: היחצנים צריכים לדבר עם הצרכנים

הכנס, שערך האיגוד ליחסי הציבור, משך אליו כ-200 משתתפים מקרב אנשי הענף. הסיבה לקיומו של האירוע: השימוש ההולך וגובר במדיה חברתית
דפנה פלס | (3)

כנס הדיגיטל שהתקיים אתמול בסינמטק בתל אביב משך אליו כ-200 מאנשי ענף היח"צ והדוברות. מהלך האירוע כלל מספר הרצאות, אחת מהן של גורו הניו מדיה האמריקני, שלדון ישראל, כמו גם מרתון פרזנטציות בסגנון מפגשי ה-TED.

לפי ראשי איגוד היח"צ, שארגן את האירוע, הסיבה העיקרית לקיומו היא השימוש הגובר במדיה חברתית בקרב חברות, ארגונים ומגזרים שונים, שעם הזמן הביא את אנשי הענף למיומנות של תקשורת אינטראקטיבית מול הצרכן.

בתוך כך ייאמר כי בשנתיים האחרונות נפתחו עוד ועוד מחלקות ניו מדיה במשרדי יח"צ ובמקביל גדל מספר דוברי החברות שמשתמשים בו.

אחת התובנות שעלו במהלך הדברים הייתה כי יתרון השימוש ברשתות החברתיות טמון בעובדה, שהן מאפשרות להקשיב לרצונותיהם של הלקוחות ולהפיק מכך לקחים. במהלך הרצאתו אמר israel כי "תפקידנו כאנשי יחסי ציבור ללמוד לנהל שיחה עם הצרכן במקום לדבר ולשדר אליו אינפורמציה".

דוברת סופר פארם, גלי ברגר, הוסיפה "אנחנו משתתפים בשיחה ברשת רק כשיש ערך לכך. נפתור בעיות, נקשיב, אבל לא נאמר סתם תודה או נכנס לשיחות לא יצרניות... בדף הפייסבוק לא מוחקים פוסטים אלא מנסים להעביר את השיח לאחד על אחד".

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    סופר פארם זאת הרשת שלא מוכרת באינטרנט נכון? (ל"ת)
    אה רק רציתי להזכר 30/11/2011 09:43
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    א 30/11/2011 09:27
    הגב לתגובה זו
    בשיחה ברשת. עושים עבודה גרועה.
  • 1.
    ניו מדיה? מה זה משהו חדש? (ל"ת)
    דיבוק 29/11/2011 18:41
    הגב לתגובה זו
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בצה"ל כבר החלו בשדרוג משמעותי של תשתיות העיבוד הגרפי, עם הגדלה ניכרת של כמות המעבדים והרחבת תשתיות החשמל הייעודיות ל-AI. תפקידים חדשים נולדים במסגרת החטיבה, ביניהם: מידענים צבאיים, אנליסטים ומדעני נתונים שילוו את הכוחות בשטח.

חטיבת הספקטרום: מענה צבאי למרוץ לחלל

החטיבה השנייה תתמקד בתחום הספקטרום והלוויינים, ותאגד את יחידות חושן, מעוף ופריזמה. יעדה המרכזי: מתן פתרונות תקשורת ולוחמה אלקטרונית גם בזירות מרוחקות ומאוימות, תוך היערכות לאתגרי מרחב החלל.