דוחות

רשת ויקטורי: פתיחת 5 חנויות חדשות הגדילה את המכירות ב-10% - עלייה ברווח הנקי

המכירות טיפסו לרמה של 157 מיליון שקל. הרווח הנקי טיפס ב-24% והסתכם ב-7 מיליון שקל. ויקטורי: "המחאה החברתית הביאו לירידת מחירים והקטינה את סל הקניות הממוצע"
תומר קורנפלד |

רשת ויקטורי פרסמה הבוקר את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה. רשת ויקטורי המפעילה 18 סניפי סופרמרקט בישראל מציינת אמנם כי המחאה החברתית פגעה במכירות של חנויות זהות (ירידה של 2.7%) אך הרווחיות של החברה השתפרה.

את הרבעון השלישי חתמה ויקטורי עם עלייה של 10% במכירות לרמה של 157 מיליון שקל. הגידול במכירות נבע מפתיחת חמש חנויות נוספות אשר פיצו על הירידה במכירת חנויות זהות. ברשת מציינים כי המחאה החברתית הביאו לירידת מחירים והקטינה את סל הקניות הממוצע.

את הרבעון השלישי חתמה הרשת עם עלייה של 24% ברווח הנקי לרמה של 7 מיליון שקל. בחברה הכריזו על דיבידנד בהיקף של 10 מיליון שקל אשר משקף תשואת דיבידנד של 4.3%. דיבידנד זה מצטרף לחלוקה נוספת שביצעה הרשת בחודש יולי בהיקף של 6 מיליון שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה