חודשיים אחרי פרסום המכרז: תקציב חברת 'אתרים' אצל 'פאר&לוין'
'אתרים', החברה לפיתוח אתרי תיירות בתל-אביב-יפו, בחרה ב'פאר&לוין' כיועצי תקשורת, כך נודע לאייס היום (יום א'). המשרד זכה במכרז פומבי שהחברה פרסמה אחרי כחודשים שבמהלכם התמודדו עליו כמה מהמשרדים הוותיקים בתחום, ביניהם 'גלאי' ו'בלזר'.
פרט נוסף שפורסם ושהיה מעניין למדי הוא התנאי לריטיינר החודשי שהמתמודדים השונים היו אמורים להציע. "התמורה החודשית שהם מעוניינים לקבל לא תפחת מ-10,000 בתוספת מע"מ", פורסם. גורמים בתחום היח"צ מעריכים כי זהו פחות או יותר הסכום שישולם ל'פאר&לוין'.
- 16.האמת היא שהייתי מעדיף שלא הייתם קיימים :-) (ל"ת)קולגה 23/11/2011 13:57הגב לתגובה זו
- 15.משרד בולדוזר - כדאי שתפנו לו דרך !! (ל"ת)ריבונו 23/11/2011 13:56הגב לתגובה זו
- 14.יעל נבון 22/11/2011 16:36הגב לתגובה זויש כאן כמה תגובות של קנאים אבל זה לא יעזור ! אתם הולכים לכבוש את המדינה
- 13.לקוח לשעבר 22/11/2011 14:07הגב לתגובה זואתרים זכו
- 12.זה אחד המשרדים הכבדים שעוד יכבשו את הארץ (ל"ת)מעריך ומוקיר 22/11/2011 13:38הגב לתגובה זו
- 11.כל הכבוד! שמעתי עליהם רק דברים טובים! (ל"ת)רעות שלום 21/11/2011 16:43הגב לתגובה זו
- 10.משונה. המשרד של פאר ולוין קיים פחות מעשר שנים (ל"ת)קראתי ניתחתי 21/11/2011 14:35הגב לתגובה זו
- אריאל 22/11/2011 16:37הגב לתגובה זולבעלי המשרד נסיון של 20 שנה בייעוץ תקשורת. "תנאי הסף להתמודדות כללו, בין השאר, פעילות רצופה לפחות ב-10 השנים האחרונות בתחום ייעוץ התקשורת"
- קראתי ניתחתי 22/11/2011 17:11בעקבות הערתך הפסקתי להסתמך על הנאמר בידיעה והלכתי לחפש את המכרז באינטרנט. להלן הציטוט מתוכו: "רשאים להגיש הצעות מציעים העונים על הדרישות: מי שהוא משרד יחסי ציבור הפעיל לפחות ב-10 השנים האחרונות". מה שייך לכאן הנסיון של בעלי המשרד?
- 9.ריטה 21/11/2011 13:54הגב לתגובה זוומקצועיות!
- 8.יפעתי 21/11/2011 13:35הגב לתגובה זואז מה אתם מתפלאים.
- 7.יוסי 21/11/2011 13:15הגב לתגובה זויאללה תמשיכו לצמוח ולצמוח!
- 6.עשו טעות קשה, ועליה ישלמו..... (ל"ת)רוני 21/11/2011 13:00הגב לתגובה זו
- 5.לא נראה לי שיצאה הודעה רשמית..... (ל"ת)רונן 21/11/2011 08:11הגב לתגובה זו
- רומי 22/11/2011 11:23הגב לתגובה זוגם בפייסבוק שלהם הם כתבו: https://www.facebook.com/peerlevin
- 4.לקוח לשעבר 21/11/2011 01:04הגב לתגובה זוקיבלתי הרבה הסברים מלומדים למה אי אפשר להכניס אייטמים. שילמתי סתם
- 3.אחת שיודעת 20/11/2011 23:06הגב לתגובה זומישהו יכול להסביר מה הקשר בין דפנה פלס למשרד פאר & לוין. הפרסום הרב אודות משרדם קצת חשוד !!!!!!!!!!!!!!!!!
- 21/11/2011 17:08הגב לתגובה זושמתם לב? פלס-פאר... הא!
- יא חרטטן מה הקשר (ל"ת)עידיוט 22/11/2011 11:22
- 2.ממשיכים לשחק אותה (ל"ת)ברנפלקס 20/11/2011 17:42הגב לתגובה זו
- 1.שוגי 20/11/2011 16:39הגב לתגובה זויאללה בהצלחה עם דדי ושמואל מאתרים
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותיד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס
מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR
מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.
יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט
2005 - ההתחלה הצנועה
שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.
2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת
לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי
צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית
צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.
חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח
חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.
חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח
חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.
בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.
- ChatGPT נהפך לבסטי החדש - למה זה גם מרגש וגם מפחיד
- מנכ"ל סיילספורס מתגאה שהחליף 4,000 עובדים ב-AI
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.
