פרסום ראשון

חודשיים אחרי פרסום המכרז: תקציב חברת 'אתרים' אצל 'פאר&לוין'

בין המתמודדים האחרים על הזכייה במכרז היו משרדים וותיקים בשוק היח"צ דוגמת 'גלאי' ו'בלזר'. הריטיינר המשוער שישולם עומד על 10,000 שקלים
דפנה פלס | (21)

'אתרים', החברה לפיתוח אתרי תיירות בתל-אביב-יפו, בחרה ב'פאר&לוין' כיועצי תקשורת, כך נודע לאייס היום (יום א'). המשרד זכה במכרז פומבי שהחברה פרסמה אחרי כחודשים שבמהלכם התמודדו עליו כמה מהמשרדים הוותיקים בתחום, ביניהם 'גלאי' ו'בלזר'.

כפי שפורסם באייס לראשונה, החברה הוציאה את המכרז האמור בתחילת ספטמבר האחרון. תנאי הסף להתמודדות כללו, בין השאר, פעילות רצופה לפחות ב-10 השנים האחרונות בתחום ייעוץ התקשורת, ניסיון מקצועי במתן שירותים דומים לגופים ציבוריים כאשר לשלושה מאלה הוענק שירות בהיקף של 15 אלף שקלים לחודש במהלך 3 השנים האחרונות.

פרט נוסף שפורסם ושהיה מעניין למדי הוא התנאי לריטיינר החודשי שהמתמודדים השונים היו אמורים להציע. "התמורה החודשית שהם מעוניינים לקבל לא תפחת מ-10,000 בתוספת מע"מ", פורסם. גורמים בתחום היח"צ מעריכים כי זהו פחות או יותר הסכום שישולם ל'פאר&לוין'.

תגובות לכתבה(21):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 16.
    האמת היא שהייתי מעדיף שלא הייתם קיימים :-) (ל"ת)
    קולגה 23/11/2011 13:57
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    משרד בולדוזר - כדאי שתפנו לו דרך !! (ל"ת)
    ריבונו 23/11/2011 13:56
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    יעל נבון 22/11/2011 16:36
    הגב לתגובה זו
    יש כאן כמה תגובות של קנאים אבל זה לא יעזור ! אתם הולכים לכבוש את המדינה
  • 13.
    לקוח לשעבר 22/11/2011 14:07
    הגב לתגובה זו
    אתרים זכו
  • 12.
    זה אחד המשרדים הכבדים שעוד יכבשו את הארץ (ל"ת)
    מעריך ומוקיר 22/11/2011 13:38
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    כל הכבוד! שמעתי עליהם רק דברים טובים! (ל"ת)
    רעות שלום 21/11/2011 16:43
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    משונה. המשרד של פאר ולוין קיים פחות מעשר שנים (ל"ת)
    קראתי ניתחתי 21/11/2011 14:35
    הגב לתגובה זו
  • אריאל 22/11/2011 16:37
    הגב לתגובה זו
    לבעלי המשרד נסיון של 20 שנה בייעוץ תקשורת. "תנאי הסף להתמודדות כללו, בין השאר, פעילות רצופה לפחות ב-10 השנים האחרונות בתחום ייעוץ התקשורת"
  • קראתי ניתחתי 22/11/2011 17:11
    בעקבות הערתך הפסקתי להסתמך על הנאמר בידיעה והלכתי לחפש את המכרז באינטרנט. להלן הציטוט מתוכו: "רשאים להגיש הצעות מציעים העונים על הדרישות: מי שהוא משרד יחסי ציבור הפעיל לפחות ב-10 השנים האחרונות". מה שייך לכאן הנסיון של בעלי המשרד?
  • 9.
    ריטה 21/11/2011 13:54
    הגב לתגובה זו
    ומקצועיות!
  • 8.
    יפעתי 21/11/2011 13:35
    הגב לתגובה זו
    אז מה אתם מתפלאים.
  • 7.
    יוסי 21/11/2011 13:15
    הגב לתגובה זו
    יאללה תמשיכו לצמוח ולצמוח!
  • 6.
    עשו טעות קשה, ועליה ישלמו..... (ל"ת)
    רוני 21/11/2011 13:00
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    לא נראה לי שיצאה הודעה רשמית..... (ל"ת)
    רונן 21/11/2011 08:11
    הגב לתגובה זו
  • רומי 22/11/2011 11:23
    הגב לתגובה זו
    גם בפייסבוק שלהם הם כתבו: https://www.facebook.com/peerlevin
  • 4.
    לקוח לשעבר 21/11/2011 01:04
    הגב לתגובה זו
    קיבלתי הרבה הסברים מלומדים למה אי אפשר להכניס אייטמים. שילמתי סתם
  • 3.
    אחת שיודעת 20/11/2011 23:06
    הגב לתגובה זו
    מישהו יכול להסביר מה הקשר בין דפנה פלס למשרד פאר & לוין. הפרסום הרב אודות משרדם קצת חשוד !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 21/11/2011 17:08
    הגב לתגובה זו
    שמתם לב? פלס-פאר... הא!
  • יא חרטטן מה הקשר (ל"ת)
    עידיוט 22/11/2011 11:22
  • 2.
    ממשיכים לשחק אותה (ל"ת)
    ברנפלקס 20/11/2011 17:42
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שוגי 20/11/2011 16:39
    הגב לתגובה זו
    יאללה בהצלחה עם דדי ושמואל מאתרים
לוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשותלוגו יד2 – שימוש הוגן לצורכי דיווח וחדשות

יד 2 - מאפס ל-3 מיליארד שקל; האתר הכי רווחי בישראל עובר לאייפקס

מאתר מודעות צנוע ליד שנייה ודרושים לעסק דיגיטלי שנמכר בכ-950 מיליון דולר לקרן אייפקס, אחרי מסלול בעלים שנע בין וואלה, אקסל שפרינגר ו-KKR

ליאור דנקנר |

מה שהתחיל כפלטפורמה פשוטה לפרסום מודעות דרושים ומכירת יד שנייה, הפך לאחד האתרים המרכזיים בישראל ששווה 950 מיליון דולר (3.07 מיליארד שקל). יד2, אחד המותגים החזקים באינטרנט הישראלי, נמכר היום לאייפקס. המוכרת KKR קיבלה את האתר כחלק מרכישת אקסל שפרינגר שהחזיקה בו, אחרי שרכשה אותו מוואלה ב-2014 ב-820 מיליון שקל.


יד2 - כך נבנתה הדרך לאקזיט

2005 - ההתחלה הצנועה

שני יזמים, שמעון וינר ויאיר גולן, משיקים את yad2.co.il כפלטפורמה לפרסום מודעות קנייה ומכירה של מוצרים ושירותים - בעיקר רכבים, נדל"ן, דרושים ויד שנייה. תוך זמן קצר האתר הופך לכתובת מוכרת למודעות חינם באינטרנט.

2009 - רכישה על ידי וואלה תקשורת

לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)לוחם מקבל מידע מסוכן AI (דובר צה"ל)

צה"ל מקים חטיבת AI - סוכני AI יעזרו ללוחמים במידע וניתוח מהיר ורלבנטי

צה"ל מפרק את לוט"ם ומקים שתי חטיבות טכנולוגיות לקראת עימותים עתידיים. במקום חטיבה אחת יפעלו מעתה שתי זרועות מתמחות - אחת תעסוק ביישומי בינה מלאכותית לשדה הקרב, והשנייה תתמקד בשליטה בתקשורת לוויינית ולוחמה אלקטרונית



רן קידר |

צה"ל מודיע על ארגון מחדש של מערך הטכנולוגיה הצבאית: חטיבת לוט"ם תפורק, ובמקומה יוקמו שתי חטיבות נפרדות שיסמנו את כיוון הפעולה של הצבא בעשורים הקרובים. מדובר במהלך אסטרטגי שמתבסס על לקחי מבצע חרבות ברזל, ומטרתו להיערך לאתגרי הלחימה בעידן מבוסס מידע, אלגוריתמים וקישוריות גלובלית.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

חטיבת AI: מהפכה דיגיטלית בעבודת המטה והשטח

חטיבת הבינה המלאכותית תאגד את כל כוחות המחשוב, התוכנה והדאטה של צה"ל, כולל יחידות ממר"ם, מצפן ושחר. המשימה המרכזית: לפתח ולהטמיע מודלים מבצעיים מתקדמים, מבוססי AI, שישמשו את כלל הדרגים בלחימה.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.

בין השימושים המרכזיים של החטיבה: סיכום שיחות ברשתות קשר, תחקור אירועים בזמן אמת, הצגת תמונת קרב עדכנית על גבי מפות דיגיטליות, תיאום תקיפות ומניעת ירי דו-צדדי. כל זאת, תוך שמירה הדוקה על אבטחת מידע וצמצום התלות בשירותי ענן מסחריים, באמצעות שימוש בקוד פתוח ומערכות מבוזרות.