'פרימנטל' רכשה את הפורמט של '24/7'
למרות חוסר ההצלחה בישראל, 'הדור הבא 24/7' של ערוץ 10, 'אבוט-רייף-המאירי' ויעלי אבנרי, עושה חייל בפסטיבל מיפ שנערך השבוע בקאן. אמש (יום ב') נחתמה עסקה עם ענקית הפורמטים האירופאית 'פרימנטל מדיה' לשידור התכנית בצרפת, פורטוגל והולנד.
התכנית, ששמה האנגלי הוא 24/7 LOVE LAB, זוכה להתעניינות בפסטיבל. שלשום נחתמה גם עסקה Viasat כשקנתה את הפורמט לשידור במדינות סקנדינביה - נורבגיה, שבדיה ודנמרק. העונה הראשונה של 'הדור הבא 24/7' הסתיימה לפני כשבוע, והניבה רייטינג ממוצע של 11.7% במהלך העונה, וגמר של 13.6%. מדובר במגה ריאליטי ששודר בפריים-טיים של ערוץ 10, בערוצים ייעודיים ב-HOT וב-yes, ובאתר וואלה, השותפה בפיתוח התכנית.
עסקת המכירה נחתמה באמצעות מפיצת הפורמטים 'ארמוזה פורמטס'. לדברי אבי ארמוזה, "הפורמט משתלב בתזמון מדויק עם המגמה שחוזרת בקרב הערוצים השונים בעולם להחזיר תכניות יחסים ושידוכים ללב הפריים טיים הטלוויזיוני. אנו מעריכים שעסקאות נוספות יחתמו בימים הקרובים".
- 4.רביד 05/10/2011 09:06הגב לתגובה זואני חושב שהפורמט טוב ועם קצת שינויים הוא גם יצליח בארץ, הבעיה שהפקת התוכנית בארץ היתה עלובה. אני בטוח שבחול זה יעבוד טוב יותר
- 3.ממש אור לגויים אנחנו (ל"ת)ניר 05/10/2011 00:09הגב לתגובה זו
- 2.------------- 04/10/2011 15:14הגב לתגובה זואת הדברים עם לא ה
- 1.קצת היגיון 04/10/2011 12:41הגב לתגובה זוהסברה היחידה לכתבה מגוכחת כזו על הבוקר היא כנראה שיש ערוצים שאין להם מספיק כסף לרכוש את האח הגדול. עד הגמר אף צופה לא הבין מה ערוץ 10 רוצים ממנו. ו13 אחוז בגמר אומר הכל