'כמעט חינם' ביטלה קמפיין לקראת החגים
בגלל המחאה החברתית: רשת המרכולים 'כמעט חינם' החליטה לצמצם משמעותית את הפרסום המסורתי בפרינט ובטלוויזיה בתקופה שלפני החגים.
על פי יפעת בקרת פרסום, החברה השקיעה בפרסום בין ינואר 2011 עד עתה כ-7 מיליון שקלים במחיר ריאלי, ואילו במהלך כל 2010 פרסמה החברה בכ-7.5 מיליון שקלים במחיר ריאלי.
לדברי החברה המפעילה 30 סניפי סופרמרקט, בהם 2 סניפים בזכייניות, ההשקעה שתוכננה בקמפיין בעלות של כמיליון שקלים, תגולם בהוזלות והנחות לקראת החגים, כאשר המהלך צפוי להוזיל לדברי החברה את המחירים ב-20-30% נוספים.
כמו כן, חברי המועדון הפרטי של 'כמעט חינם', מעל 100 אלף במספר, יקבלו הטבה בנוסף למבצעים, הנחה של 13.5-15% ברכישת תווי קניה של הרשת.
עדי צים, מבעלי השליטה ב'כמעט חינם', תקף היום (יום ג') בתקשורת את המתחרים 'שופרסל' ו'מגה'. "ההסדר של שופרסל עם הסטודנטים הוא עבודה על הצרכן בעיניים" אמר, "שופרסל ומגה מנסות לעשות את כל הגימיקים האפשריים, אבל זה לא יעזור להן. הן מפרסמות שהן מוכרות בזול, כשהן לא מוכרות בזול". צים הוסיף כי שופרסל ומגה "הוזילו מוצרים שאין להם מכר חזק, במקום להוזיל את כל מוצרי החלב, התינוקות והדברים הבסיסיים בצורה חזקה".
לדברי שותפו, רני צים, "החלטנו להמיר את תקציב קמפיין לחג בסך של כמיליון שקלים לטובת הורדה נוספת של מחיר סל הקניות לחג. בעידן הזה, יותר חשוב ונכון לספק לצרכנים מחירים נוחים מאשר להביא אותם עם מבצעים קולניים שלא באמת מוזילים את הסל".
- 7.ליאור 07/09/2011 11:15הגב לתגובה זונו בחייכם מה אתם חושבים שהצרכן עד כדיי כך טמבל, הקמצנים בכמעט חינם לא רוצים להוציא כסף על פרסום אז נותנים יותר ללקוחות, עלאקקקק
- 6.מקבלים זמן חשיפה בטלויזיה כמעט בכול יום בפרים (ל"ת)מורן 07/09/2011 10:38הגב לתגובה זו
- 5.מילא אייס, בגלובס הם כאילו קנו את העיתון (ל"ת)רבי 07/09/2011 10:29הגב לתגובה זו
- 4.כמעט PR 07/09/2011 10:23הגב לתגובה זונו באמת, כמה כבר הם מפרסמים בטלביזיה...
- 3.נהיו רמי לוי לעניים (ל"ת)סמי ש. 06/09/2011 21:31הגב לתגובה זו
- 2.שירן 06/09/2011 21:15הגב לתגובה זולדעתך אין פה ידיעה?
- 1.אני 06/09/2011 19:38הגב לתגובה זוהאייס האלה!!!