מחלקת האופנה של דני לוי תקשורת תנהל את היח"צ של לנצ'יה Ypsilon עבור סמל"ת

אופנה ורכב? מסתבר שכן. השקת הדגם בישראל תחל בספטמבר ותכלול קמפיין פרסומי של דרורי -שלומי ו-D-say בהשראת יוקרתיות ואופנתיות
אלה ברייר | (10)

מחלקת האופנה של דני לוי תקשורת נבחרה לנהל את יחסי הציבור בישראל של השקת מותג הרכב Ypsilon (אפסילון) של לנצ'יה, אותו מייבאת חברת סמל"ת, אשר מייבאת גם את רכבי פיאט, אלפא רומיאו ואבארט.

את קמפיין הפרסום של הרכב ינהלו משרד הפרסום דרורי-שלומי וחברת האינטראקטיב D-say.

האפסילון החדשה שמכילה בין היתר מנוע שנבחר ל-"מנוע השנה העולמי" נחשבת למכונית הדגל של לנצ'יה והרכב הכי נמכר שלה בעולם. השיווק שלה בישראל יחל בחודש ספטמבר וההשקה תכלול קמפיין שיתבסס על יוקרתיות ואופנתיות הרכב והצלחתו בעולם.

מחיר ההשקה של הרכב יעמוד על 100 אלף שקל רק לחודש ההשקה, מה שמציב אותה ככדאית ביותר בקטגוריית רכבי המיני היוקרתיים, וצפוי להפוך את לנצ'יה לרכב נפוץ מאד על הכביש הישראלי.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    וואו! וואו! זה כמו מיקרוסופט, לא???? (ל"ת)
    ז'ורז'ט לה פתאט 24/08/2011 01:30
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מי נותן ל- 0 הזה תקציבים בכלל????????? (ל"ת)
    רוי 23/08/2011 23:09
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    פרננדו פיאט 23/08/2011 10:11
    הגב לתגובה זו
    "כדאית ביותר"? "רכב נפוץ מאד"? על מה לעזאזל אתם מדברים? אם ימכרו 50 חתיכות יעשו מסיבה...
  • 2.
    הפועל פתח תקווה 22/08/2011 17:15
    הגב לתגובה זו
    די כבר עם השטויות של המכוניות והתקציבים. יש קבוצה !
  • 1.
    רהב רן 22/08/2011 16:17
    הגב לתגובה זו
    על כל נפיחה ישר שולחים קומיוניקט לאייס. מה יהיה?
  • תקציב רכב זה דווקא משהו די גדול (ל"ת)
    ריינבואו ד. 22/08/2011 16:30
    הגב לתגובה זו
  • עבד אל עזיז 23/08/2011 10:48
    בוא נכנס לפרופורציות. זה משרד קטן שעושה הרבה רעש