מחלקת האופנה של דני לוי תקשורת תנהל את היח"צ של לנצ'יה Ypsilon עבור סמל"ת

אופנה ורכב? מסתבר שכן. השקת הדגם בישראל תחל בספטמבר ותכלול קמפיין פרסומי של דרורי -שלומי ו-D-say בהשראת יוקרתיות ואופנתיות
אלה ברייר | (10)

מחלקת האופנה של דני לוי תקשורת נבחרה לנהל את יחסי הציבור בישראל של השקת מותג הרכב Ypsilon (אפסילון) של לנצ'יה, אותו מייבאת חברת סמל"ת, אשר מייבאת גם את רכבי פיאט, אלפא רומיאו ואבארט.

את קמפיין הפרסום של הרכב ינהלו משרד הפרסום דרורי-שלומי וחברת האינטראקטיב D-say.

האפסילון החדשה שמכילה בין היתר מנוע שנבחר ל-"מנוע השנה העולמי" נחשבת למכונית הדגל של לנצ'יה והרכב הכי נמכר שלה בעולם. השיווק שלה בישראל יחל בחודש ספטמבר וההשקה תכלול קמפיין שיתבסס על יוקרתיות ואופנתיות הרכב והצלחתו בעולם.

מחיר ההשקה של הרכב יעמוד על 100 אלף שקל רק לחודש ההשקה, מה שמציב אותה ככדאית ביותר בקטגוריית רכבי המיני היוקרתיים, וצפוי להפוך את לנצ'יה לרכב נפוץ מאד על הכביש הישראלי.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    וואו! וואו! זה כמו מיקרוסופט, לא???? (ל"ת)
    ז'ורז'ט לה פתאט 24/08/2011 01:30
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מי נותן ל- 0 הזה תקציבים בכלל????????? (ל"ת)
    רוי 23/08/2011 23:09
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    פרננדו פיאט 23/08/2011 10:11
    הגב לתגובה זו
    "כדאית ביותר"? "רכב נפוץ מאד"? על מה לעזאזל אתם מדברים? אם ימכרו 50 חתיכות יעשו מסיבה...
  • 2.
    הפועל פתח תקווה 22/08/2011 17:15
    הגב לתגובה זו
    די כבר עם השטויות של המכוניות והתקציבים. יש קבוצה !
  • 1.
    רהב רן 22/08/2011 16:17
    הגב לתגובה זו
    על כל נפיחה ישר שולחים קומיוניקט לאייס. מה יהיה?
  • תקציב רכב זה דווקא משהו די גדול (ל"ת)
    ריינבואו ד. 22/08/2011 16:30
    הגב לתגובה זו
  • עבד אל עזיז 23/08/2011 10:48
    בוא נכנס לפרופורציות. זה משרד קטן שעושה הרבה רעש
פרוטקשן (דאלי)פרוטקשן (דאלי)

שב"כ ייכנס לתמונה? "פרוטקשן הוא טרור"

ראש מועצת חצור הגלילית, מיכאל קבסה, דיבר בכנס מיוחד של הפורום הצפוני לקידום תעשייה ותעסוקה, שהתמקד במאבק בתופעת הפרוטקשן, וקרא להגדיר את התופעה של גביית דמי חסות כטרור לכל דבר. לדבריו, "כולם צריכים להרים את הראש, לא להתבייש, לא לפחד ולפעול בנחישות. זה מאבק על הצפון שלנו"

עוזי גרסטמן |

כנס מיוחד של הפורום הצפוני לקידום תעשייה ותעסוקה, שהתמקד במאבק בתופעת הפרוטקשן, נערך היום במלון פסטוראל שבכפר בלום. בין המשתתפים הבולטים נכח מיכאל קבסה, ראש מועצת חצור הגלילית ונציג אשכול גליל מזרחי, שהוביל קריאה נחושה לשינוי תפישתי ומוסדי ביחס לאיום ההולך וגובר על יישובי הצפון והמגזר העסקי. קבסה פתח את דבריו בהבעת תודה לכל הגורמים שהגיעו לכנס כדי להשמיע קול משותף נגד התופעה: "תודה לכל השותפים שהגיעו ושמשמיעים את הקול שלנו בסוגיה שמטרידה את כולנו ולא פוסחת על שום פרק זמן או סקטור. אני שמח שמתחילים לדבר על זה בצורה רחבה, כי זו בעיה שמקיפה ונוגעת לכולם".

לדבריו, המאבק בפרוטקשן אינו יכול להישאר באחריות המשטרה בלבד, ויש צורך להגדיר את התופעה כפעילות טרור לכל דבר, כדי לאפשר לשב"כ להיות מעורב. "פניתי שנים לשירותי הביטחון בדרישה לקרוא לזה טרור. אם זה יוגדר כטרור - גם השב"כ יוכל להיות מעורב. עם האמצעים והיכולות שלהם אפשר להשלים את עבודת המשטרה בהיבט הזה", הוא הוסיף.

על פי נתונים של מארגני הכנס, יותר מ-60 אירועי פרוטקשן התרחשו בחודשיים האחרונים בצפון, כולל גביית דמי חסות באיומים, הצתות ופעולות אלימות שונות. לדבריהם, רק באחרונה פורסם כי 160 תיקים נפתחו במשטרה בגין עבירות כאלה, כש-78% מהתיקים שנפתחו הם מהצפון.

קבסה הדגיש כי, "זו שעת רצון גדולה בתקווה שכולם ישלבו כוחות במאבק נגד הפרוטקשן. נעלה הילוך ונצטייד בכלים משמעותיים. זו לא גזירת גורל - כולם צריכים להרים את הראש, לא להתבייש, לא לפחד ולפעול בנחישות. תעודדו את כולם להתלונן ולתקוף. זה מאבק על הצפון שלנו, זו משילות ברמה הכי גבוהה שיש".

אחד הנושאים שעלו בכנס והוגדרו כ"חמורים במיוחד" הוא היבט הביטוח. קבסה אף התריע כי חברות ביטוח רבות אינן מבטחות עסקים שנפגעו מפרוטקשן - מה שמכניס בעלי עסקים למעגל שתיקה וחוסר יכולת להתגונן. לדבריו, "אם עסק מאבד את הפוליסה - הוא נכנס למעגל שתיקה. וכשהוא עוד מקבל חשבונית רשמית ומוכרת כהוצאה - לאן הגענו?". הוא טען כי לאחר מלחמת חרבות ברזל והחלפת ראשי שירותי הביטחון, הוא חש כי המשטרה מעבירה הילוך במאבק, וזה הזמן להתקדם ולהקים מנגנוני פעולה ברורים: "אני חושב שיש שעת רצון גדולה אחרי המלחמה. מרגישים שהמשטרה מעבירה הילוך".