מחלקת האופנה של דני לוי תקשורת תנהל את היח"צ של לנצ'יה Ypsilon עבור סמל"ת
אופנה ורכב? מסתבר שכן. השקת הדגם בישראל תחל בספטמבר ותכלול קמפיין פרסומי של דרורי -שלומי ו-D-say בהשראת יוקרתיות ואופנתיות
מחלקת האופנה של דני לוי תקשורת נבחרה לנהל את יחסי הציבור בישראל של השקת מותג הרכב Ypsilon (אפסילון) של לנצ'יה, אותו מייבאת חברת סמל"ת, אשר מייבאת גם את רכבי פיאט, אלפא רומיאו ואבארט.
את קמפיין הפרסום של הרכב ינהלו משרד הפרסום דרורי-שלומי וחברת האינטראקטיב D-say.
האפסילון החדשה שמכילה בין היתר מנוע שנבחר ל-"מנוע השנה העולמי" נחשבת למכונית הדגל של לנצ'יה והרכב הכי נמכר שלה בעולם. השיווק שלה בישראל יחל בחודש ספטמבר וההשקה תכלול קמפיין שיתבסס על יוקרתיות ואופנתיות הרכב והצלחתו בעולם.
מחיר ההשקה של הרכב יעמוד על 100 אלף שקל רק לחודש ההשקה, מה שמציב אותה ככדאית ביותר בקטגוריית רכבי המיני היוקרתיים, וצפוי להפוך את לנצ'יה לרכב נפוץ מאד על הכביש הישראלי.
- 5.וואו! וואו! זה כמו מיקרוסופט, לא???? (ל"ת)ז'ורז'ט לה פתאט 24/08/2011 01:30הגב לתגובה זו
- 4.מי נותן ל- 0 הזה תקציבים בכלל????????? (ל"ת)רוי 23/08/2011 23:09הגב לתגובה זו
- 3.פרננדו פיאט 23/08/2011 10:11הגב לתגובה זו"כדאית ביותר"? "רכב נפוץ מאד"? על מה לעזאזל אתם מדברים? אם ימכרו 50 חתיכות יעשו מסיבה...
- 2.הפועל פתח תקווה 22/08/2011 17:15הגב לתגובה זודי כבר עם השטויות של המכוניות והתקציבים. יש קבוצה !
- 1.רהב רן 22/08/2011 16:17הגב לתגובה זועל כל נפיחה ישר שולחים קומיוניקט לאייס. מה יהיה?
- תקציב רכב זה דווקא משהו די גדול (ל"ת)ריינבואו ד. 22/08/2011 16:30הגב לתגובה זו
- עבד אל עזיז 23/08/2011 10:48בוא נכנס לפרופורציות. זה משרד קטן שעושה הרבה רעש