בא להם: אתר הקניה החברתית באליגם רוכש את אמא Like בכ-3 מיליון שקל

הספדת אתרי הקופונים מוקדמת מדי? כחלק ממגמה חדשה אתרי קופונים מתמזגים או קונים אתרים קטנים יותר למען שיתוף פעולה והרחבת הפעילות
אלה ברייר | (5)

אתר הקניה החברתית באליגם הודיע היום (יום ג'), כי הוא רוכש את אתר אמא Like המתמקד בקנייה חברתית בתחום ההורות. רק לאחרונה התבצעה רכישה דומה של BUY2 שקנה את 'דיל היום' - כפי שפורסם לאחרונה באייס.

מנכ"לית באליגם, טל לב אמרה כי הטמעת הפעילות של אמא Like תחזק את באליגם גם בפן של קטגוריות ההורים וגם בתחום הקנייה החברתית באופן כללי. שווי העסקה מוערך בכ-3 מיליון שקל ואילו צפי הפעילות השוטפת של האתרים הממוזגים, צפוי להגיע לכ-60 מיליון שקל בשנה.

אתר אמא Like יופיע בעמוד הבית של באליגם כלשונית נפרדת, לצד האזורים השונים בארץ אליהם ניתן להירשם כדי לקבל הצעות מדי יום.

אמא Like הוא האתר הראשון שהציע מוצר מתחום הצריכה בישראל כמו למשל חיתולי פמפרס ב-51% הנחה. לאתר מעל 200 אלף מבקרים בחודש מתוכו 90% נשים הריוניות ואמהות.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    שיר 17/08/2011 19:01
    הגב לתגובה זו
    דילים מעולים בהצלחה:)
  • 4.
    אמא like אתר מצוין-עשו בחכמה! (ל"ת)
    אלונה 17/08/2011 17:29
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שרון 17/08/2011 16:39
    הגב לתגובה זו
    מי המשקיעים של באליגם? קשה לי להאמין שבאליגם רווחי כ"כ שיש לו סתם כך 3 מיליון ש"ח לקניות...
  • 2.
    בא לי כמה שבא לי 17/08/2011 00:55
    הגב לתגובה זו
    אתר קיים חצי שנה, תעברו על הדילים האחרונים שלו ותראו שהוא אולי מכר סה"כ 10,000 קופונים.. פתאום הכפילו כפול 7.. מעניין מאד... דיל היום שכביכול נמכר ב 2 מיליון שקל היה אתר הרבה הרבה יותר פעיל עם כח עצום לעומת אמא לייק.. אבל לאתר אמא לייק שילמו מיליון שקל יותר... בקיצור נמאס כבר מהשטויות שחברות היח"צ מוציאות ויותר מזה נמאס שכל אתר מפרס כל שטות.
  • 1.
    ניר 16/08/2011 20:32
    הגב לתגובה זו
    האתר נקנה ב-3 מיליארד דולר ולא מיליון, כיאה לאתר כל כך מצליח ששמענו עליו לראשונה כאן היום באייס
שי אהרונוביץ (צלם: גיל מגלד)שי אהרונוביץ (צלם: גיל מגלד)
מסים

"אני ברווחיות של כמעט 30%, בגלל שאני מרוויח ויעיל, אני צריך לשלם יותר מס?"

הגירעון ב-2025 יהיה נמוך ממה שמעריכים, גביית מסים גדולה בדצמבר בעיקר בזכות חוק הרווחים הכלואים - חברות יחלקו דיבידנדים ענקיים; מנהל רשות המסים מעריך גבייה שנתית של 100 מיליארד שקל מעל היעד בתחילת השנה - האם גביית המסים הזו מעידה על שיפור במשק, ועל המלחמה בהון השחור

רן קידר |

מסים הם החלק הכי מרכזי בהכנסות המדינה. זה רוב רובו של המקור התקציבי. מסים אמורים לבטא את מצב הכלכלה. כשהכלכלה חזקה, הרווחים של הפירמות בעלייה, השכר עולה והמסים עולים, וההיפך. בשנה האחרונה יש עלייה חריגה מאוד במסים. אבל אל תטעו, למרות שהיא חשובה, והיא עוזרת לנתונים להיראות טובים מאוד, היא לא בהכרח מבטאת את מצב הכלכלה, היא מזכירה "הכנסות חד פעמיות" בדוחות של חברות - האם להתייחס להכנסות האלו או לא?

שי אהרונוביץ, מנהל רשות המסים מדבר על גבייה שעולה על 100 מיליארד שקל מהיעד המקורי. ב-11 חודשים נקבו 466 מיליארד שקל, וכנראה שבדצמבר תהיה גביית שיא שתביא את הגבייה הכוללת למעל 530 מיליארד שקל מיליארד שקל. הגבייה הזו, וכן הגבייה בסוף שנת 2024 מיוחסת לשני מהלכים של רשות המסים. 

הראשון הוא מיסוי רווחים כלואים. זה עובד כך. רואה החשבון מתקשר לבעלים של חברה קטנה ואומר לו - "תראה, יש חוק חדש, לא כל כך ברור היישום שלו, אבל המשמעות שלו שצריך לשלם מס על רווחים היסטוריים".

אתה רציני?

"כן צריך לשלם מס-קנס של 2% או לחלק אותם. אפשר לחלק בהדרגה 5% בשנה ומשנה הבאה 6% מהיקף הרווחים. המדינה לא רוצה שיחזיקו רווחים אלא שיחלקו כדי לקבל את המס על הדיבידנד". 

כמה מס?

"זה 30%, ויש גם מס יסף של 3% ועל רווחים מסוימים עוד 2%".

המון. אין משהו לעשות?

 "חילקנו בסוף 2024 כדי להימנע מעליית מס יסף, זוכר. פעלנו נכון, אבל עדיין יש רווחים לצרכי מס לפי המבחן של החוק שמחויבים במס. אני לא חושב שכדאי לשלם קנס של 2%, צריך לחלק דיבידנד של 5% מהרווחים".


מותגי השנה - 2025מותגי השנה - 2025
המותגים של השנה

מסכמים שנה: 6 המותגים שנסקו ב-2025

שישה מותגים, שישה תחומי פעילות, ומכנה משותף אחד: 2025 הייתה השנה שבה מי שהצליח לחבר בין מוצר נכון, קמפיינים מדוייקים ולבסס קשר עם הצרכנים, השיג הרבה יותר משורת הרווח - מי המותגים שהובילו השנה ומה האתגרים שעומדים להם בדרך?

רונן קרסו |
נושאים בכתבה דירוג

כבכל שנה, יש מותגים שהשנה האירה להם פנים ושמה אותם במקום אחר לגמרי מנקודת הפתיחה. זה יכול להיות גורל הנסיבות וזה בפעמים אחרות תלוי יוזמה ותעוזה של המותגים עצמם. חלק עשו פריצת דרך של ממש וחלק פשוט בלטו יותר מהאחרים, בזכות רצף של מהלכים שיצרו עקביות ושיח ציבורי חיובי לאורך השנה. 

זה לא תמיד מתבטא בתוצאות הכספיות, "מותג השנה" זה מכלול של פעולות שהארגון עשה שהצליחו למקם אותו בתודעה הצרכנית. מפעילויות שיווק, מהלכי קד"מ מדויקים וגם ובעיקר החלטות אסטרטגיות שהקפיצו את המותג

השנה היו עשרות מותגים שניסו לתפוס מקום מרכזי, אבל בסופו של דבר צריכים להכתיר מנצחים. ורק שישה מהם - כל אחד מתחום אחר - הצליחו להתברג בקטגוריית "מותגי-העל" מבחינתנו ב-2025.

אלו השישה ששיחקו בליגה של הגדולים:



לאומי

השנה שבה הבנק עבר את רף מאה מיליארד השקלים והפך למותג הדומיננטי בשוק הבנקאות.

2025 הייתה בראש ובראשונה השנה של בנק לאומי. הבנק נהיה לחברה הציבורית הגדולה בישראל וחצה לראשונה שווי שוק של 100 מיליארד שקל. התוצאות שלו בתשעת החודשים הראשונים של מציגות רווח של 7.7 מיליארד שקל ותשואה על ההון של 17%, נתון גבוה גם בהשוואה בינלאומית. בנוסף, חילק לאומי דיבידנד רבעוני של 2 מיליארד שקל, הגבוה שנרשם אי פעם בבנק בישראל.

אלא שמעבר למספרים, המותג לאומי עצמו גם הוא המריא. המנכ"ל חנן פרידמן והסמנכ"לית מיטל שירן הראל בנו אסטרטגיית שיווק רחבה שהציבה את הבנק בנקודת פתיחה ברורה מול המתחרים. גל תורן הפך לדמות כמעט משפחתית בפרסומות, עומר אדם העביר את המסרים, ולאומי היה פשוט בכל מקום. הבנק גם הציב את השירות בקדמת הבמה, בפרט מול מזרחי טפחות, עם פתיחת מוקדים 24 שעות ביממה וחשיפת הטלפונים הישירים של מנהלי הסניפים.