משרד יחסי הציבור של דני לוי יטפל בתקציב היח"צ של ארגון 'פתחון לב'

הארגון יטופל בחטיבת גופי התקשורת והאסטרטגיה במשרד 'דני לוי תקשורת', ואף צפוי לבחור בקרוב גם במשרד פרסום חדש
אלה ברייר | (4)

יחסי הציבור של ארגון 'פתחון לב' יטופלו במחלקת גופי התקשורת והאסטרטגיה של דני לוי תקשורת ובימים הקרובים הוא צפוי לבחור גם משרד פרסום.

פתחון לב הוא אחד משלושת 'ארגוני הגג' הגדולים בישראל ועוסק בשני מישורים עיקריים: סיוע למשפחות במצוקה וחינוך לבני נוער. בסה"כ מסייע הארגון ליותר מ-20 אלף איש מידי חודש, בחלוקת סלי מזון, ביגוד, הנעלה וכיו"ב.

פתחון לב מצטרף לעמותת 'סאנרייז ישראל' אשר הצטרפה אף היא השבוע אל מחלקת האסטרטגיה של המשרד. העמותה אשר הוקמה בתמיכתה והנחייתה של עמותת סאנרייז האמריקאית, מסייעת לילדים אשר מתמודדים עם מחלת הסרטן בכלל המגזרים.

חטיבת גופי התקשורת והאסטרטגיה של דני לוי תקשורת בניהולו של יניב לייבוביץ' מייצגת בין היתר את קבוצת ADD על מיוצגיה, ערוץ 9, קבוצת תפוז אנשים ואתר FLIX, תחנת רדיו ת"א 102FM, איגוד חברות הפרסום ו-הבצפר של חברות הפרסום ועוד.

בתקופה הקרובה מתכוונת החטיבה להכנס תחומים חדשים ולהשיק מחלקות חדשות, הן בתחום הציבורי והפוליטי, הן בתחום הפיננסים.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    שתורמים שותקים (ל"ת)
    אמילי 14/08/2011 13:13
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    שקד מצליח 12/08/2011 16:08
    הגב לתגובה זו
    למה להיות חוגר כמפתח...כמה אנרגיות מיותרות. הצלחה.
  • 2.
    מי שישמע...איזה הישג...איזה פתאטים אתם (ל"ת)
    דני דין 11/08/2011 21:36
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דני יא תותח! כל הכבוד (ל"ת)
    לולו 11/08/2011 20:39
    הגב לתגובה זו