רשת ג'נטלמן תהיה נותנת החסות הראשית בתוכנית הריאליטי של ערוץ 10 '24/7'

במקביל להסכם החסויות שיעמוד על כ-מיליון שקלים חוזרת רשת ג'נטלמן לעבוד עם משרד הפרסום 'מומה פרסומאים' לאחר שנתיים של הפסקה
כתבי אייס | (1)

רשת 'ג'נטלמן' למוצרי לייף סטייל לגברים תהיה נותנת החסות הראשית של הריאליטי החדש מבית ערוץ 10 'הדור הבא 24/7'. ג'נטלמן תעניק את החסות לפרס הראשי של הריאליטי בהיקף של כמיליון שקלים. במקביל להסכם החסויות חזרה ג'נטלמן לעבוד בצמוד למשרד פרסום ולאחר הפסקה של שנתיים יטופל תקציב הפרסום של החברה ב'מומה פרסומאים'. במסגרת המהלך תעלה ג'נטלמן לראשונה גם בקמפיין טלוויזיה. טל רז, מנכ"ל רשת ג'נטלמן: "הענקת החסות לפרס הראשי בתוכנית החדשה הינה שיא של תהליך אותו עברה רשת בשנה האחרונה. ביצענו מספר מהלכים אסטרטגיים על מנת ליצור בידול בקטגוריית עולמות התוכן לגברים. במסגרת מהלכים אלה השקנו מיתוג חדש ואסטרטגיה שיווקית חדשה לרשת תחת הסיסמה it s a man s world, בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    יעלה חסון 26/06/2011 16:44
    הגב לתגובה זו
    מעיד גם על ההפקה, גם על המוצר וגם על הצופים