מינוי חדש ב'ישראל היום': עדית פרידמן תהיה מנהלת השיווק של העיתון
בתקופה הקרובה צפוי 'ישראל היום' לבצע כמה מהלכים שיווקים ופרסומיים כחלק מהתחזקותו ב-TGI. לפני שבועיים מונה מנהל מסחרי, וכעת מנהלת שיווק
עדית פרידמן מונתה כמנהלת השיווק של 'ישראל היום' וזאת במסגרת הרחבת מערך השיווק של העיתון. בתקופה הקרובה יבוצעו כמה מהלכים שיווקים ופרסומיים שיכללו השקת מוצרים חדשים של העיתון, במסגרת ההתחזקות של העיתון בסקרי TGI והפיכתו לעיתון הנחשף ביותר בישראל, אחרי שעקף לפני כשנה את 'ידיעות אחרונות'. פרידמן (40) עבדה בחברה המרכזית למשקאות קלים כ-7 שנים, וניהלה בין השאר את המותגים דיאט קוקה-קולה וקוקה-קולה זירו. סמנכ"ל השיווק והסחר של העיתון, איתן סגל, מסר כי "העיתון נערך לאתגרים שיווקים שניצבים בפניו ומרחיב את מחלקת השיווק והסחר בהתאם לתכניות העבודה והיעדים העתידיים. במסגרת זו, מונה לפני שבועיים חיים קודמן למנהל המסחרי של העיתון".
- 4.19/06/2011 08:56הגב לתגובה זומכירה את עדית, גם מקצועית גם בן-אדם. מתה עליה!
- 3.בחירה מעולה! (ל"ת)יוני 17/06/2011 16:18הגב לתגובה זו
- 2.אשת שיווק 16/06/2011 15:59הגב לתגובה זומכירה אותה גם ממקאן אריקסון וגם מקוקה קולה. תותחית שיווק ואסטרטגיה. יופי של בחירה.
- 1.גדעון 16/06/2011 12:55הגב לתגובה זוממש מתאים וגם ככה הוא פנוי ולא עושה כלום כרגע.