פרסום ראשון
ברק פלצ'י מונה למנהל מחלקת השיווק של סמסונג בישראל, עדי כיברוביץ עזבה
הנהלת סמסונג העולמית, באמצעות סניף סמסונג ישראל, אישרה השבוע את מינויו של ברק פלצ'י למנהל החדש במחלקת השיווק של החברה בישראל
חברת סמסונג בישראל מינתה את ברק פלצ'י למנהל מחלקת השיווק של החברה. במסגרת תפקידו יהיה אחראי פלצ'י על קביעת האסטרטגיה השיווקית והאסטרטגיה הפרסומית של סמסונג בישראל, על כל מותגיה. ב-8 שנים האחרונות עבד פלצ'י בחברת התרופות הבינלאומית פייזר, בתפקידי סמנכ"ל השיווק וסמנכ"ל יחידה עסקית, והיה אחראי על החדרתם בישראל של מותגים כגון ויאגרה ואחרים. סניף סמסונג בישראל הוקם לפני למעלה משנתיים, והוא חולש על פעילות הקונצרן הקוריאני ושלל מותגיו וחטיבותיו, בישראל. במקביל למינוי החדש, הודיעה עדי גיברוביץ, שהחזיקה בתפקיד ניהולי גם כן במחלקת השיווק, על עזיבתה את התפקיד אחרי כשנתיים. "אני עומדת בפתחו של מסע חדש ומאתגר ויוצאת לדרך חדשה, רוצה להודות לכם על שיתוף הפעולה והיחס האדיב שזכיתי לו מכם", כתבה במכתב הפרידה שהגיע לידי אייס.
- 1.בעעעעעעעעעעעעעעעע (ל"ת)Z 06/07/2011 14:03הגב לתגובה זו