פרסום ראשון

סטודנטים יעלו קמפיין לקראת יום השואה: הפרזנטור יהיה 'שימי הדג' מ'האח הגדול'

סטודנטים מהמכללה למנהל התנדבו לבצע קמפיין עבור עמותת אביב שעוזרת לניצולי השואה. 'קשת', קופרמן הפקות נרתמו לעזור, יורם זק ייתן את קולו
אלה ברייר | (26)

זכיינית ערוץ 2 'קשת' תעלה קמפיין שיצרו סטודנטים לקראת יום השואה שיצוין בשבוע הבא. הקמפיין 'משדרגים את סבתא' יעלה מחר (יום ד') לאוויר באתרים MAKO, ynet ובפלטפורמות נוספות, בהן פייסבוק ויוטיוב.

'קשת' נרתמה ליוזמה, יחד עם 'קופרמן הפקות' שמפיקה את 'האח הגדול' ואישרה את השימוש בשימי הדג, יורם זק שעושה את הקול של הדג וכן משרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ' שמטפל בעמותה.

לקמפיין 'משדרגים את סבתא' - לחצו כאן

במסגרת סדנת ספוט של הפקולטה לתקשורת במכללה למנהל, התבקשו הסטודנטים בסדנא לפרסום חברתי לבחור עמותה אחת ולערוך לה קמפיין. הסטודנט עומר גלילי וחבריו לקורס בחרו את עמותת אביב לניצולי השואה שמטרתה למצות את זכויות הניצולים.

"כחלק מדרישות העמותה, התבקשנו להכין קמפיין אשר יגדיל את כמות הפניות אליה", מספר גלילי, "ולכן לאחר עבודת מחקר בחרנו לפנות דווקא לדור השלישי של הניצולים - הנכדים ולבחור ב'דג שימי' כפרזנטור לקמפיין".

מטרת הקמפיין שנערך בהתנדבות וזוכה לתמיכה וסיוע של גורמים שונים, היא להגביר את הפניות לעמותה כשהסרטונים יעלו בין היתר גם ביו טיוב ובפייסבוק.

"המטרה שלנו היא להניע את הדור השלישי לפעולה ומתבססת על תובנה כי זהו דור מספיק אסרטיבי שיודע לדרוש ולהשיג את המגיע לו וזאת מבלי לקום מהמחשב. כל מה שנכד הצטרך לעשות בשלב הראשוני הוא להשאיר את הפרטים שלו ושל סבא-סבתא שלו והעמותה תיצור עימו קשר ותציג לו את מגוון ההטבות שהניצולים זכאיים אליהם. ובכך הוא יוכל להמשיך ולסייע להם להשיג את ההטבות הכספיות".

מ'קשת' לא התקבלה תגובה.

לאתר הקמפיין לחצו כאן

תגובות לכתבה(26):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 19.
    שואן 27/04/2011 16:10
    הגב לתגובה זו
    דאי להבחין בין ניצולי שואה לבין זיכרון השואה. ראיית הקמפיין הזה כקמפיין המזנה את זיכרון השואה פשוט אינו רלוונטי. נראה כי ככל שחשובה למדינה השואה, כך מעניינים אותה פחות הניצולים. הקמפיין הוא למענם, למען זכויותיהם, בשנים האחרונות שעוד נותרו להם לחיות ביננו.
  • 18.
    שלומית חלילית 27/04/2011 13:37
    הגב לתגובה זו
    יורם זק (האיש בעל הלשון "הרטובה") עושה 'עבודות שרות' לקמפיין חדש... מממ...מוזר ופאתטי לראש הקריאייטיבי שחשב על הכיוון הזה... מה דעתכם?
  • שואן 27/04/2011 14:08
    הגב לתגובה זו
    דאי להבחין בין ניצולי שואה לבין זיכרון השואה. ראיית הקמפיין הזה כקמפיין המזנה את זיכרון השואה פשוט אינו רלוונטי. נראה כי ככל שחשובה למדינה השואה, כך מעניינים אותה פחות הניצולים. הקמפיין הוא למענם, למען זכויותיהם, בשנים האחרונות שעוד נותרו להם לחיות ביננו.
  • 17.
    שלומית חלילית 27/04/2011 13:31
    הגב לתגובה זו
    יורם זק (האיש בעל הלשון "הרטובה") עושה 'עבודות שרות' בקמפיין חדש... מממ...מוזר ופאתטי לראש הקריאייטיבי שחשב על הכיוון הזה... מה דעתכם?
  • 16.
    שלומית חלילית 27/04/2011 13:28
    הגב לתגובה זו
    יורם זק (האיש בעל הלשון "הרטובה") עושה "עבודות שרות" בקמפיין חדש... מממ...מוזר ופאתטי לראש הקריאייטיבי שחשב על הכיוון הזה... מה דעתכם?
  • 15.
    שימי תבורי השלישי 27/04/2011 12:19
    הגב לתגובה זו
    הו כן, בדיוק האנשים שהיית רוצה שיהיו אחראים לקמפיין כזה
  • 14.
    בת לניצולים 27/04/2011 11:47
    הגב לתגובה זו
    כבת לניצולים אני לא יודעת אם לבכות או לצחוק,אבל כל מה שיעזור ולו לניצול אחד מבורך. כמי שמתמודד מול הממסד למימוש הזכויות לניצולי שואה מבין עד כמה גדול המרחק בין מה שמגיע לניצולים לבין המימוש.הסחבת והקשיים שמערימים על הקשישים הוא לא יתואר.כל מה שממתינים לו זה הפיתרון הביולוגי שהקשישים האלה ילכו לעולמם.בושה למדינה שכך אנו נוהגים בהם.יום אחרי הטקסים שכולם רצים להשתתף בהם כל אותם אומללים נשכחים.
  • דוד 29/04/2011 15:25
    הגב לתגובה זו
    תפני לעמותת אביב לניצולי השואה, הם מסייעים בחינם לניצולי שואה www.avivshoa.co.il
  • 13.
    סטודנטית 27/04/2011 10:15
    הגב לתגובה זו
    מקום 1 בארץ! אני שמחה ללמוד בכזה מקום שמאפשר לסטודנטים לעשות דברים יפים כל כך.
  • ישראלי מצוי 27/04/2011 11:11
    הגב לתגובה זו
    מה זו התגובת גנון הזו?
  • 12.
    סטודנט 27/04/2011 09:57
    הגב לתגובה זו
    יצירת קשר בין "האח הגדול" לזכויות ניצולי השואה, שקשת כנראה תומכת בו מסיבות שיווקיות, נראית קצת בזויה. ייתכן כי היה ראוי לבחור בנושא אחר עבור הקמפיין, אך מטרתו אכן נעלה.
  • רובי 27/04/2011 10:12
    הגב לתגובה זו
    יעלה את המודעות לנושא הכ"כ חשוב הזה. בכל זאת האח הגדול מהווה תופעה חברתית רחבה ומדבר לקהל של צעירים ולכן אולי זה דווקא טוב ואפקטיבי לדבר עם הנוער בשפתם.
  • 11.
    בן של ניצול 27/04/2011 09:52
    הגב לתגובה זו
    סטודנטים הם דור העתיד. כל הכבוד על הרעיון אני כבר מצפה לראות את התוצאות.
  • 10.
    יופי 27/04/2011 09:28
    הגב לתגובה זו
    אולי בעזרת הקמפיין יעלו את המודעות לנושא השואה בקרב הקהל הצעיר. בהצלחה
  • 9.
    איזה יופי! שיהיה בהצלחה ! (ל"ת)
    רווני 27/04/2011 09:27
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    יהונתן 27/04/2011 09:27
    הגב לתגובה זו
    במכללה למינהל. יפה יפה
  • 7.
    חיים שתיים 27/04/2011 09:27
    הגב לתגובה זו
    עלו והצליחו.
  • 6.
    המכללה למינהל כבר מזמן מידרדרת. ביזיון טימטום (ל"ת)
    אין גבול לטימטום 26/04/2011 19:23
    הגב לתגובה זו
  • סטודנט 27/04/2011 13:33
    הגב לתגובה זו
    בכלל לא מטומטם! להיפך רעיון יפה של סטודנטים שרוצים לפנות לקהל היעד בשפה שלו...
  • 5.
    עכשיו שימי יתחיל לחלק לכלנו משימות?! (ל"ת)
    מישהו משהו 26/04/2011 17:19
    הגב לתגובה זו
  • רק לניצולים. (ל"ת)
    לא לכולם. 27/04/2011 16:52
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    נו באמת? 26/04/2011 17:04
    הגב לתגובה זו
    אז עכשיו עוד מביאים להם את הזבל מהריאליטי? לא יכלו למצוא רעיון יותר נורמלי? טימטום
  • איכס 27/04/2011 09:29
    הגב לתגובה זו
    לא יפה לומר כאלה דברים. קמפיין מבורך. הלוואי שתצליחו.
  • 3.
    שימי היה צריך לקחת תמיליון!!!! (ל"ת)
    26/04/2011 16:30
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שימי הדג חוזר... יש!!! (ל"ת)
    שמחה 26/04/2011 16:10
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    ישר כח על היוזמה! (ל"ת)
    מרגש 26/04/2011 16:10
    הגב לתגובה זו