דני לוי תקשורת מתחדש בתקציב מותגי קבוצת בריל הכוללים את לי קופר ואת גלי
יחסי הציבור והדוברות של מותגי קבוצת בריל, בהם Gali, Solog, Lee Cooper ו- NINE WEST, עוברים למשרד היח"צ דני לוי תקשורת. התקציבים יטופלו בחטיבת הצרכנות של המשרד, בניהולה של אורנית דהרי. קבוצת בריל תעשיות נעליים היא חברה בורסאית אשר נמצאת בבעלות משפחת בוסקילה (33.2%), האחים גנזי (24%), פסגות (10.7%), דש אייפקס (7.7%), הראל (7.6%) והיתר בידי הציבור. מנכ"ל הקבוצה הוא יהודה אלבז ויו"ר הדירקטוריון שלה הוא עופר גנזי. הקבוצה עוסקת בייצור, יבוא, רכש ושיווק של מוצרי הלבשה, נעליים ואביזרי אופנה לגברים, נשים וילדים באמצעות רשתות חנויות בניהולה והפעלתה, וכן במכירה ישירה של נעליים לחנויות ולרשתות קמעוניות ברחבי הארץ ולמוסדות. בסה"כ מפעילה הקבוצה קרוב ל- 200 חנויות בפריסה ארצית. בנוסף הקבוצה אף שותפה ב- 50% במותג Nautica המפעיל 14 סניפים, מחזיקה ב- 75% מרשת "כל נעל סנטר" המפעילה 6 סניפים, והיא גם הבעלים של חברת סופר ברנדס המחזיקה ברשת NINE WEST עם 34 סניפים, Anne Klein עם 4 סניפים ו- Easy Spirit עם 2 סניפים. יהודה אלבז, מנכ"ל קבוצת בריל מסר כי "במסגרת הרחבת הפעילות הקמעונאית של הקבוצה, החליטה הנהלתה לאגד את כל תחום יחסי הציבור והתקשורת השיווקית שלה ע"י גורם מקצועי ייעודי אחד. התרשמנו לטובה מצוות המשרד החדש ואנו מאחלים הצלחה רבה לדני לוי ואנשיו".
- 18.(ל"ת)יחצנית ממורמרת עאלק 21/04/2011 20:48הגב לתגובה זו
- 17.יחצנית ממורמרת עאלק 21/04/2011 20:10הגב לתגובה זואחותי,תשלפי את הלשון הארוכה מישבנו של דני,בזה את טובה. עכשיו לשאר הנושאים הדורשים כישורים שבהם לא התברכת לעומת לשון ארוכה ונחיריים מאובקות ורדי למציאות העגומה ממרומי ההיי בהם את נחבאת.
- 16.יערית 21/04/2011 00:04הגב לתגובה זומגיע לך פרס על התקציב של ADD- בכך שאפשרת לאנשים סוף סוף לעבוד במקצועיות , ברהיטות באדיבות ובנימוס תוך כדי תוצאות מבריקות על פני השטח להבדיל.............אלפי הבדלות מהיחצנית הממורמרת והמתוסכלת שכולם רצו שתעוף כבר. תודה בשם כל הקולגות
- 15.ח.ז 20/04/2011 18:23הגב לתגובה זובהצלחה דני. אתם באמת עושים עבודה ברמה מאד גבוהה. ח.ז
- 14.לקוח של המשרד 20/04/2011 14:57הגב לתגובה זואחרי שעבדנו עם מספר משרדים בעבר. בהחלט מדובר בבחור יוצא דופן עם יכולות הזזת הרים וצוות שמתאבד על כל בריף עם קשרים מאד חזקים בתקשורת. אנחנו מפרגנים לדני ובטוחים שבתוך כמה שנים המשרד שלו יהיה הכי גדול. זו דרך הטבע. מקווים שתזכור אותנו : ) גיא
- לקוח 20/04/2011 16:11הגב לתגובה זוומי אתה מר "לקוח של המשרד"?
- 13.קרן 20/04/2011 13:55הגב לתגובה זואנשים שעובדים במקצוע 10 שנים ויותר לא הגיעו להישגים כאלה מרשימים, יש כאלה שלא מעסיקים עד היום יותר מ-2 עובדים ומדדים את דרכם המקצועית בקושי. תפרגנו למצליחים זה בריא.
- 12.(ל"ת)תאכלו את הלב ובכ..יף 20/04/2011 13:53הגב לתגובה זו
- 11.תוותרו 20/04/2011 12:07הגב לתגובה זוזה קרב אבוד מראש למתחרים
- 10.קולגה 20/04/2011 10:35הגב לתגובה זואחרת איפה הוא היה היום?! איש קטן שיודע איפה מרוחה החמאה
- 9.Inbar 18/04/2011 10:17הגב לתגובה זוGood connection brings good business
- 8.צופה מהצד 18/04/2011 07:29הגב לתגובה זועד לא מזמן בכל אייטם על דני לוי כולם היו צצים מהחורים ומנסים לטנף, עם הזמן כולם שותקים ...כנראה שהתחילו לאכול כובעים
- 7.אחת שמבינה 17/04/2011 22:39הגב לתגובה זוזו הטעות הכי גדולה של בריל !!!! מה הקשר בין דני לוי לאופנה ???? שימשיך לייצג אומנים לא מוכרים ויתעסק בענינו ואת הביזנס ישאיר למי שמבין ביזנס !!!!
- 6.lili 17/04/2011 22:22הגב לתגובה זועיתונאיות האופנה עומדות לגלות את הנג'ס החדש שלא יפסיק להציק להן.
- 5.דני לא רואה אף משרד יחצ ממטר!! (ל"ת)אחת שיודעת 17/04/2011 20:21הגב לתגובה זו
- 4.מגיע לו 17/04/2011 20:05הגב לתגובה זוהואע עוזר כלהיום לאנשים ומסדר אותם. והמשרד שלו עושה עבודה טובה מאד מגיע לו ובהצלחה
- 3.מצחיקול זה (ל"ת)המממ 17/04/2011 18:51הגב לתגובה זו
- 2.אחת שמבינה 17/04/2011 17:38הגב לתגובה זואיזה אמפריה מה הם מבינים באופנה בכלל??
- 1.אמפריה דני לוי, אמפריה (ל"ת)דני 17/04/2011 16:44הגב לתגובה זו