או מיי גוד! ליהיא מהאח הגדול תוביל את קולקציית המכנסונים של TAGWOMAN
כשבועיים לאחר יציאתה מתוכנית הריאליטי במקום השני והמכובד, ליהי גרינר קוטפת את הצילומים לקולקציית המכנסונים של רשת האופנה TAGWOMAN, אשר יצולמו באווירה קייצית במיוחד.
עבור ליהיא אלו הם הצילומים הראשונים, מאז יציאתה לפני כשבועיים מתוכנית הריאליטי. הצילומים יכללו פרסום באמצעי המדיה השונים, בהם עיתונות, מדיות חברתיות ויחסי ציבור.
אילן בז'ה, מנכ"ל רשת TAGWOMAN: "קולקציית המכנסונים היא הטרנד אשר יוביל את העונה הקרובה וליהיא היא הדמות המושלמת להציג את הקולקציה ולהעביר את המסר העיקרי של הקמפיין הנוכחי".
- 21.עיצוב שיער לליהיא גרנר (ל"ת)סטודיו חפיף 11/07/2011 00:18הגב לתגובה זו
- 20.לא עינינכם!!! 13/04/2011 22:18הגב לתגובה זואתם לא יכולים לפרגן יצאה מקום שני גם לה מגיעה לא ככה !!!!
- 19.סוף סוף מותג שלא לוקח אנרוקסיות. חזקו ואמצו (ל"ת)אורית 13/04/2011 20:16הגב לתגובה זו
- 18.כוסית מהמרכז 13/04/2011 15:43הגב לתגובה זואיכססססססססססס גועל נפש!!!! וטאג וומן צפו לירידה דרסטית במכירות כי אני עדיין לא צריכה חנות למידות גדולות...יש לי כמה שנים טובות להתמלאות כמוהה
- 17.סטודיו חפיף 13/04/2011 11:09הגב לתגובה זוסטודיו חפיף עיצב את השיער
- 16.סטודיו חפיף 13/04/2011 11:08הגב לתגובה זועיצוב שיער סטודיו חפיף
- 15.ליהיא גרנר 13/04/2011 11:04הגב לתגובה זוסטודיו חפיף
- 14.פלאי הפוטו שופ (ל"ת)תמר 13/04/2011 10:56הגב לתגובה זו
- 13.roni 13/04/2011 10:51הגב לתגובה זוחוץ מהפנים שגם הם עברו שיפוץ כל הגוף העייף שלה עבר שידרוג בפוטושופ!!!!!!
- 12.אוהד צלם בחסד, כרגיל... (ל"ת)אחד 13/04/2011 09:29הגב לתגובה זו
- 11.ירון 13/04/2011 09:02הגב לתגובה זודוחה ומגעילה, הכל פוטושופ.
- 10.בהצלחה ליהיא מגיע לך (ל"ת)תומר 12/04/2011 16:20הגב לתגובה זו
- 9.פרה 12/04/2011 15:37הגב לתגובה זומי היא בכלל ? יש בנות עם רגליים הרבה יותר יפות משלה נסו את ליאת ב. מת"א למי שמעוניין גם יפה גם חכמה וגם עם הרגליים של המדינה
- 8.OMG כמה פתטיים אפשר להיות !!!! (ל"ת)נו מה? 12/04/2011 15:00הגב לתגובה זו
- 7.מה הסלוגן? בואי לתפוס תחת! (ל"ת)מ 12/04/2011 13:51הגב לתגובה זו
- 6.איזה כיף ליהיא עכשיו בפרסומת (ל"ת)ברגק 12/04/2011 12:10הגב לתגובה זו
- 5.ליהיא את מדהימה (ל"ת)אבישי 12/04/2011 12:10הגב לתגובה זו
- 4.יואב 12/04/2011 11:58הגב לתגובה זומותג לפרחות שגוסס לאיטו למוות מנסה נפיחה עלובה
- 3.מגיבה 12/04/2011 11:50הגב לתגובה זועלקק
- 2.ליהיא את יפייפיה (ל"ת)שקד 12/04/2011 11:32הגב לתגובה זו
- 1.איזה כיף לראו תאת ליהיא בפרסומת (ל"ת)אור 12/04/2011 11:32הגב לתגובה זו

הג'ובניקים רכבו על הלוחמים וקיבלו תנאי שכר ופנסיה מצוינים - האוצר מציע רפורמה
האוצר מנסה להילחם בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות למערך הלא לוחם, במטרה להעלות את השכר למערך הלוחם
באוצר מתכננים לגעת בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות לאנשי הקבע כדי שיהיה תקציב גדול יותר ללוחמים שישמש גם להעלאת שכרם. באוצר מסבירים שהנחת הבסיס של הפנסיה התקציבית לא נכונה ודורשים במסגרת תקציב 2026 לקצצה. הטענה הבסיסית היא שהפנסיה התקציבית נועדה לפצות על פרישה בגיל מוקדם יחסית ולספק יכולת להתקיים לאחר הקריירה הצבאית או הביטחונית. עם זאת, חלק ניכר מהגמלאים חוזרים לשוק העבודה. לעיתים בשירות הציבורי ולעיתים בשוק הפרטי. אין באמת פגיעה בשכר בפרישה - אלא ההיפך. לכן, הצעת חוק של האוצר מבקשת לקצץ את הקצבה במקרים שבהם ההכנסה הכוללת גבוהה ממשכורת השירות הקבע.
הם השתחררו מהצבא בגיל 43-45, עם פנסיה ששווה כמה מיליוני שקלים. הם קיבלו מהצבא שכר חודשי גובה וחזרו לשוק העבודה והרוויחו בעצם 2 משכורות. למנגנון הזה קוראים פנסיה תקציבית וזה מנגנון שקיים בשירות הציבורי, כשלפני כ-2 שנים שינו את המודל וסיפקו לשירות הציבורי פנסיה "רגילה", כמו של כל העם. ועדיין יש עוד קרוב לעשור של יוצאים לפנסיה שיקבלו פנסיה תקציבית, ויש גם פנסיונרים רבים שזכאים לפנסיה תקציבית. וגם - יש בני גנץ, ויוצאי מערכת הביטחון בכנסת שדואגים כל פעם מחדש שאנשי הצבא יזכו להטבות רבות ושונות.
מנתוני האוצר עולה כי כ‑76% מהגמלאים של מערכת הביטחון חוזרים לשוק העבודה, מתוכם כ‑26% חוזרים לשירות הציבורי. ותחת הנתונים האלו - האם מוצדק להעניק קצבה מלאה, כבר מגיל 45, כאשר העובד בפועל מרוויח מצוין, ואפילו כפול?
ההצעה של האוצר מתייחסת לפורשים שעובדים בשירות המדינה. הכוונה לקצץ את קצבת הפנסיה כאשר סכום הכנסת העבודה והקצבה יחד גבוה מהמשכורת האחרונה שקיבל הגמלאי לפני פרישתו משירות הקבע בכוחות הביטחון. אבל, יש כאן איפה ואיפה. מה אם אותם פורשים שמשתכרים בשוק הפרטי? איך ניתן להעביר הצעה שנראית על פניו אפילו "לא חוקית".
- כמה עולה רובה סער? ואיך העלייה בתקציב הביטחון תשפיע על כולנו?
- התוכנית הצודקת של האוצר - פגיעה בפנסיה התקציבית; ההפרשה החודשית תגדל מ-2% ל-7%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשטח - יש הבדל גדול בין קצין בקריה בת"א שמשרת בקבע לקצין בשריון שיוצא פעם בשבועיים הביתה. צריך לשים את הדברים על השולחן. לאחרון מגיע הטבות מרחיקות לכת, לג'ובניק לא מגיע. הג'ובניק רכב על הלוחם וקיבל שכר והטבות חלומי, אבל בדיוק בגלל זה ללוחם לא נשאר. רוצים לוחמים טובים בקבע, רוצים צבא טוב, תרימו את השכר לקרביים, תקצצו אצל הג'ובניקים. כולם מבינים את זה, אף אחד לא באמת פעל לעשות זאת, עד עכשיו. באוצר רוצים להפחית את הוצאות הפנסיה התקציבית והוצאות נוספות כדי להגדיל הטבות ושכר למערך הלוחם.
רכבת ישראל בדרך להפרטה: האם 5,000 עובדים בסכנה?
באוצר טוענים שהרכבת לא יעילה - היקף העובדים שלה מופרז ודורשים להפריט חלק משמעותי מהפעילות עד 2029
הנתונים שמציגה התכנית הכלכלית מציירים תמונה עגומה של מצב הרכבת. מאז 2019, מספר הנוסעים ברכבת לא עלה כלל, וזאת למרות השקעה נוספת של כ-2 מיליארד שקלים בסובסידיה הממשלתית. במקביל, החברה הממשלתית הגדילה משמעותית את מצבת כוח האדם שלה, כשכיום מועסקים בה למעלה מ-5,000 עובדים - גידול שלא תאם כלל את הגידול בפעילות.
המצב החמיר לאחרונה עם ריבוי אירועי בטיחות, תקלות חמורות ושיבושים בתנועת הרכבות, שהביאו לירידה חדה באמון הציבור ובאיכות השירות. העיכובים החוזרים ונשנים בפרויקטי תשתית רק הוסיפו שמן למדורה, וחיזקו את התחושה שהמודל הנוכחי של ניהול הרכבת מיצה את עצמו.
על פי התכנית המוצעת, רכבת ישראל תמשיך להתקיים כחברה ממשלתית, אך תפקידיה ישתנו מן היסוד. במקום להפעיל ולתחזק את הרכבות בעצמה, החברה תתמקד בתכנון, ניהול, פיקוח ובקרה. היא תישאר אחראית על קביעת התכנית התפעולית, ניהול זמני המסילה, והתקשרות עם הזכיינים הפרטיים שיבצעו את העבודה בפועל.
המודל המוצע דומה למודלים מוצלחים אחרים בתחבורה הציבורית הישראלית. הרכבת הקלה בירושלים ובגוש דן מופעלות כבר היום על ידי זכיינים פרטיים, וכך גם מערך האוטובוסים הציבוריים. ההצלחה היחסית של מודלים אלה מספקת תקווה שגם ברכבת הכבדה ניתן יהיה להשיג שיפור משמעותי באיכות השירות. מעבר לכך, הגוף הגדול והשמן הזה יהפוך להיות יעיל, ויעבוד לפי "חוקי הכלכלה" - למטרת רווח.
- טראמפ בישראל: צפי לעומסים גדולים בירושלים; הרכבות יתוגברו
- תנועת הרכבות - חזרה לשגרה; תחנת השלום חוזרת לפעילות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
התכנית מגדירה לוח זמנים ברור ומדורג להעברת הפעילות. עד סוף 2029, כלל שירותי ההפעלה והתחזוקה יועברו לזכיין אחד או יותר. הממשלה תוכל למכרז את פעילות החטיבות השונות - נוסעים, מטענים, תחזוקת ציוד נייד ותחזוקת תשתיות - יחד או בנפרד, בהתאם לצרכים ולהיערכות.
