מבזק לשבת: חצב דה ויט, רובינס-שטינמץ ו-goodnews עם תקציבים חדשים

בין התקציבים החדשים בהם זכו המשרדים: המכללה לרפואה הוליסטית בכרכור, המשכן לבוררות ופתרון סכסוכים וכן מותגי BRITEK CoreAlign
אלה ברייר | (2)

המכללה לרפואה הוליסטית בכרכור SPIRIT תטופל ב"חצב דה ויט" להוביל את מערך יחסי הציבור שלה.

המכללה הוקמה ב-1993 ומציעה מסלולי הכשרה מקצועית, קורסים וסדנאות במגוון תחומים רחב ומאתגר. כמו כן, למכללה בית ספר וחוות סוסים להכשרת מטפלים "סוסים ואנשים", בהנהלת יובל ארביטמן.

התקציב מצטרף לתחום הבריאות וסגנון חיים במשרד שנמצא בבעלות מוריה חצב דה ויט. המשרד מרכז תקציבי יחסי ציבור בתחומי התרבות, בריאות, תיירות, לייף סטייל, נדל"ן, התיישבות ועוד וכן משמש כשותף הישראלי בפירמת התקשורת הבינלאומית agencies united

מרפואה הוליסטית לפתרון סכסוכים: משרד "רובינס-שטינמץ" קיבל את תקציב יחסי הציבור של "המשכן לבוררות ופתרון סכסוכים"

המשכן מאפשר פתרון אופרטיבי לסכסוכים עסקיים מורכבים במגוון תחומים ובכללם: חוזים מסחריים נדל"ן, דיני עבודה, פיננסים, סכסוכים בינלאומיים ועוד ופועלים בו שופטים בדימוס, עורכי דין, רואי חשבון ומהנדסים.

צביקה רובינס, מנכ"ל משותף ב"רובינס-שטינמץ":"אנו שמחים שהמשכן לבוררות ופתרון סכסוכים החל לעבוד עם משרדנו. המשכן יטופל במשרדנו במסגרת מחלקת הייעוץ התקשורתי לתחום המשפטי עם סיוע של מחלקת אסטרטגיה.

ולסיום: משרד היח"צ goodnews בבעלותה של רותם שדה, קיבל שני תקציבים חדשים בתחום הבריאות: BRITEK - יבואנית ומשווקות מכשור בריאותי עם טכנולוגיות רפואיות מתקדמות במגוון תחומים

ו- CoreAlign - מכשיר חדש וייחודי בשיטת הקוראליין בייבוא בלעדי של KASSAI - יבואנים בלעדיים של חברת Balanced Body בארץ.

בין לקוחות המשרד הקיימים: simply good - מותג הבית של שילב -סטודיו לעיצוב מוצרי תינוקות, עולם המים של אורי סלע, אתר do-be/דובי, בייבי, מאיה, חנות "בנימבנות" ועוד.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    03/05/2011 16:30
    הגב לתגובה זו
    לפחות בחצב דה ויט זה ככה. מוריה חצב הטבריינית אף הגדילה לעשות והפיקה סרט תדמית על עצמה בו היא מספרת שהיא אינה טבריינית וכי הגיעה לשם על מנת לפתח את הפריפרייה.. חח http://www.ntv.co.il/view.aspx?cid=8169&ID=994
  • 1.
    סקפטית ומשועשעת 07/04/2011 23:16
    הגב לתגובה זו
    איך זה שתמיד אותם 10 - 8 משרדים דואגים בקביעות לדווח לכל העולם על לקוחותיהם החדשים? ומה עם הלקוחות העוזבים? קוראי אייס באמת יכולים להתרשם שאנשי יחסי הציבור, המוזכרים בידיעה, ועוד כמה מהמקבץ לשבת בשבוע שעבר, או בזה שלפניו (דני לוי? טל/איתי בן חורין? ברק רום? ודומיהם)- הם משרדים צומחים בקצב מדהים. אם זה המצב, שאפו לחבורת המשרדים הללו, אבל למה נראה שלא זה המצב???? שבת שלום ומבורך לכולם.
כטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיותכטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיות

לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי

במכתב שנשלח שעות אחרי התקיפה בדוחא, תוארו הסיבות הרשמיות, אך הטענה היא השהחלטה התקבלה כבר קודם לכן באופן בלתי רשמי, כחלק ממהלך מתואם להרחיק את ישראל מהאירועים הביטחוניים המרכזיים באזור

רן קידר |

מארגני תערוכת התעופה של דובאי הודיעו למספר חברות ביטחוניות ישראליות כי הן אינן מוזמנות להשתתף באירוע הבינלאומי שייערך בנובמבר הקרוב. וכך, היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, שנבנו בקפידה מאז הסכמי אברהם ב-2020, ממשיכים להיסדק תחת כובד ההשלכות של העימות הממושך בעזה.

מארגני התערוכה שלחו מכתבים למספר חברות ביטחוניות מישראל, ביניהן התעשייה האווירית ואלביט מערכות אלביט מערכות 0.94%  , ובהם נכתב כי השתתפותן לא תאושר. על הנייר, הסיבה היא "ליקויים מקצועיים", אך זוהי כנראה תגובה להתקפה של ישראל על אדמת קטאר לפני יומיים. מעבר לתוצאות המיידיות של התקיפה, הגלים שעוררה, כללו הסתייגות של טראמפ (אמנם קלה, אבל בכל זאת), נאום תוקפני של נשיאת האיחוד האירופי ועכשיו, התגובה הלא רשמית של איחוד האמירויות. כזכור,  בריטניה מנעה לאחרונה מנציגים ישראלים להשתתף בתערוכת הביטחון הגדולה שלה, וצרפת חסמה גישה של חברות ישראליות לתערוכת הנשק בפאריז ביוני האחרון.

זו אינה הפעם הראשונה שהתערוכה בדובאי מסתבכת בהקשר הישראלי, היות ובנובמבר 2023, שבועות לאחר פרוץ המלחמה בעזה, הדוכנים של התעשייה האווירית ורפאל נותרו ריקים מבלי שניתן לכך הסבר רשמי.

אלביט מערכות, שהקימה יחידה ייעודית באמירויות, והתעשייה האווירית, שהובילה פרויקטים משותפים עם התאגיד הביטחוני המקומי EDGE, היו חלק בלתי נפרד מהתממשקות ההסכמים בין המדינות מאז 2020. הן לקחו חלק גם בתערוכה האחרונה באבו דאבי בפברואר האחרון. משרד הביטחון הישראלי אישר שקיבל את ההודעה מהמארגנים אך לא מסר פרטים. 

למרות הכל, התעשייה הביטחונית הולכת ומתחזקת

עם זאת, למרות הצהרות על חרמות ועל שקילה מחודשת של רכישות, לאחרונה דווח כי גרמניה, למשל, מתכננת מישראל (באמצעות התעשייה האווירית) שלושה כטב"מים מסוג "איתן" (Heron) תמורת 1.2 מיליארד דולר, וזאת למרות קולות הולכים וגוברים ממדינות רבות באיחוד האירופי להגביר את הלחץ על ישראל כדי לעצור את המלחמה בעזה. 

מייקל אולירי, מנכ"ל רייאנאייר. קרדיט: רשתות חברתיותמייקל אולירי, מנכ"ל רייאנאייר. קרדיט: רשתות חברתיות

מנכ"ל ראיינאייר שוקל הפסקת פעילות כוללת בישראל

מייקל אולירי, מנכ"ל החברה אמר כי נגמרה לו הסבלנות להנחיות הבטחון המשתנות בישראל וטוען שהחברה לא תחדש את טיסותיה לפני סוף אוקטובר, וספק אם גם אחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה ריאנאייר

למרות שלאחרונה נראה היה כי פעילות הטיסות חוזרת לשיגרה כלשהי, מנכ"ל ראיינאייר, מייקל אולירי, מעיב על האופטימיות וטוען כי כי החברה "לא בטוחה אם תחדש את פעילותה בישראל. לדבריו, אין ודאות שתשוב לפעול בישראל, גם לאחר שתסתיים הלחימה בעזה. מייקל אולירי, התראיין לרשת RTE באירלנד והוסיף האשמה ישירה כלפי הרשויות המקומיות: "משחקים איתנו". 

ריינאייר הודיעה כבר מוקדם יותר הקיץ כי לא תחדש את טיסותיה לישראל לפני ה-25 באוקטובר. אולם דבריו של אולירי מציבים סימן שאלה מהותי לא רק לגבי הטווח הקצר, אלא גם לגבי חורף 2025-2026. הביקורת שהשמיע אינה חדשה. ריינאייר העלתה בעבר טענות נגד אגרות, תיאומים תפעוליים, ותנאים שהציבו הרשויות בישראל, אך אמירות כאלה, כאשר הן נאמרות בפורומים פומביים, מעידות לרוב על ניתוק במגעים בין הצדדים. 

עבור הנוסעים הישראלים הדבר עלול לפגוע בהיצע הטיסות ולהפחית את הסיכוי להורדת מחירים. מצד שני, אלו הן חדשות טובות עבור אלעל, שבכל פעם שיש אירוע בטחוני כלשהו, המנייה שלה מזנקת. מבחינת חברות הלואו קוסט הנוספות, ככל הנראה וויזאייר היא זו שתמלא את החלל. 

במהלך 2022, הפעילה ריינאייר למעלה מ-30 טיסות שבועיות מישראל, במחירים נמוכים. ב-2023 אף הצהירה על כוונה להרחיב את פעילותה בישראל, אולם התחזיות האלה התרסקו עם ההסלמה הביטחונית וקריסת תנועת התיירים הנכנסת. 

אבל אולירי לא התייחס רק לישראל, אלא גם להשפעות העמוקות של הלחימה בין רוסיה לאוקראינה על תעופה אזרחית באירופה. לדבריו, התקיפה האווירית הרוסית על פולין, שכללה חדירה של רחפנים לשטח המדינה, יצרה שיבושים נרחבים ביום רביעי האחרון, ובאותו יום רק 60% מטיסות ריינאייר יצאו בזמן (לעומת 90% ביום רגיל). נמלי תעופה בוורשה, מודלין, ז'שוב ולובלין נסגרו זמנית, ואולירי הזהיר כי "מדובר באירוע שצפוי להימשך לאורך שנים". לדבריו, "אם האיחוד האירופי והבית הלבן לא ינקטו קו תקיף, עם סנקציות עונשיות נגד רוסיה, ההפרעות האלה לא ייפסקו".