מבזק לשבת: חצב דה ויט, רובינס-שטינמץ ו-goodnews עם תקציבים חדשים

בין התקציבים החדשים בהם זכו המשרדים: המכללה לרפואה הוליסטית בכרכור, המשכן לבוררות ופתרון סכסוכים וכן מותגי BRITEK CoreAlign
אלה ברייר | (2)

המכללה לרפואה הוליסטית בכרכור SPIRIT תטופל ב"חצב דה ויט" להוביל את מערך יחסי הציבור שלה.

המכללה הוקמה ב-1993 ומציעה מסלולי הכשרה מקצועית, קורסים וסדנאות במגוון תחומים רחב ומאתגר. כמו כן, למכללה בית ספר וחוות סוסים להכשרת מטפלים "סוסים ואנשים", בהנהלת יובל ארביטמן.

התקציב מצטרף לתחום הבריאות וסגנון חיים במשרד שנמצא בבעלות מוריה חצב דה ויט. המשרד מרכז תקציבי יחסי ציבור בתחומי התרבות, בריאות, תיירות, לייף סטייל, נדל"ן, התיישבות ועוד וכן משמש כשותף הישראלי בפירמת התקשורת הבינלאומית agencies united

מרפואה הוליסטית לפתרון סכסוכים: משרד "רובינס-שטינמץ" קיבל את תקציב יחסי הציבור של "המשכן לבוררות ופתרון סכסוכים"

המשכן מאפשר פתרון אופרטיבי לסכסוכים עסקיים מורכבים במגוון תחומים ובכללם: חוזים מסחריים נדל"ן, דיני עבודה, פיננסים, סכסוכים בינלאומיים ועוד ופועלים בו שופטים בדימוס, עורכי דין, רואי חשבון ומהנדסים.

צביקה רובינס, מנכ"ל משותף ב"רובינס-שטינמץ":"אנו שמחים שהמשכן לבוררות ופתרון סכסוכים החל לעבוד עם משרדנו. המשכן יטופל במשרדנו במסגרת מחלקת הייעוץ התקשורתי לתחום המשפטי עם סיוע של מחלקת אסטרטגיה.

ולסיום: משרד היח"צ goodnews בבעלותה של רותם שדה, קיבל שני תקציבים חדשים בתחום הבריאות: BRITEK - יבואנית ומשווקות מכשור בריאותי עם טכנולוגיות רפואיות מתקדמות במגוון תחומים ו- CoreAlign - מכשיר חדש וייחודי בשיטת הקוראליין בייבוא בלעדי של KASSAI - יבואנים בלעדיים של חברת Balanced Body בארץ.

בין לקוחות המשרד הקיימים: simply good - מותג הבית של שילב -סטודיו לעיצוב מוצרי תינוקות, עולם המים של אורי סלע, אתר do-be/דובי, בייבי, מאיה, חנות "בנימבנות" ועוד.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    03/05/2011 16:30
    הגב לתגובה זו
    לפחות בחצב דה ויט זה ככה. מוריה חצב הטבריינית אף הגדילה לעשות והפיקה סרט תדמית על עצמה בו היא מספרת שהיא אינה טבריינית וכי הגיעה לשם על מנת לפתח את הפריפרייה.. חח http://www.ntv.co.il/view.aspx?cid=8169&ID=994
  • 1.
    סקפטית ומשועשעת 07/04/2011 23:16
    הגב לתגובה זו
    איך זה שתמיד אותם 10 - 8 משרדים דואגים בקביעות לדווח לכל העולם על לקוחותיהם החדשים? ומה עם הלקוחות העוזבים? קוראי אייס באמת יכולים להתרשם שאנשי יחסי הציבור, המוזכרים בידיעה, ועוד כמה מהמקבץ לשבת בשבוע שעבר, או בזה שלפניו (דני לוי? טל/איתי בן חורין? ברק רום? ודומיהם)- הם משרדים צומחים בקצב מדהים. אם זה המצב, שאפו לחבורת המשרדים הללו, אבל למה נראה שלא זה המצב???? שבת שלום ומבורך לכולם.