TV

סקס מוכר (גם דירות): שני יזמי נדל"ן אוסטרלים הלכו רחוק מידי - צפו בסרטון

"תפסנו את תשומת הלב שלכם?" זה מה ששואלים שני יזמני נדל"ן שהלכו צעד אחד רחוק מידי עם העניין של 'סקס מוכר' אבל הצליחו, לתפוס את תשומת הלב
כתבי אייס | (12)

סקס מוכר, זו קלישאה שמכיר כל איש פרסום. במקרה הנוכחי, לקחו שני יזמי נדל"ן אוסטרלים את הקלישאה הזה צעד אחד קדימה, בלי להתבייש. חודש אחרי שרשמו למעלה מ-220 אלף צפיות לסרטון הפרסומת הפרובוקטיבי להחריד שהפיקו לנכסי הנדל"ן שלהם (ושאפילו יוטיוב מגבילה את הצפייה בו), הם שוב העלו סרטון בסגנון דומה והפעם גרפו למעלה מחצי מיליון צפיות וזאת תוך חודש אחד בלבד.

בסרטון הפרסומת רואים בחורה בלבוש מינמילי (ביותר) כאשר היא מזמינה משטרה לביתה ונדרשת לתאר איך נראה ביתה. לפי פרסומים (לא בהכרח מהימנים), מדובר באחת הפרסומות היקרות אי פעם באוסטרליה. כך או כך, סוכני הנדל"ן הלכו על סקס מוכר אבל הצליחו להפגין מקוריות.

"התעשייה שלנו לוקחת את עצמה יותר מידי ברצינות" אמר איאן אדאמס, אחד משני יזמי הנדל"ן שעומדים מאחורי החברה שנקראת NEO Property שהוסיף כי "במצב השוק הנוכחי, אנחנו צריכים להעביר את המסר בצורה קצת שונה, שיטות השיווק המסורתיות פשוט לא עושות את זה".

אגב, למי שהתרשם ומעוניין לקנות (את הבית!), מדובר בפרויקט 15 Queen Anne שב'גולדן קוסט' באוסטרליה.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    קניתי יחד עים הבחורה והליקופטר מה שימריא קודם (ל"ת)
    שמי 06/04/2011 18:29
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    איפה משלמים? (ל"ת)
    אמיר 06/04/2011 16:21
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    קניתי (ל"ת)
    גבר גבר 06/04/2011 15:30
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    שושנה 06/04/2011 12:01
    הגב לתגובה זו
    נורא חם ולח שם, לא רוצה לגור שם - אין מזגן
  • 8.
    עוד פרסומאי עם בולבול קטן שחושב שנשים זה חפץ (ל"ת)
    גברת מג'ונדרת 06/04/2011 11:18
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אלי 06/04/2011 10:56
    הגב לתגובה זו
    להם בחינם -- אני אישה ולא מתאמצת.
  • 6.
    הטוויסט בסוף רעיון גדול (ל"ת)
    דוד 06/04/2011 10:26
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    בעז 06/04/2011 10:23
    הגב לתגובה זו
    אין להם ברירה אחרת. היום למכור באזור בריסביין אחרי השטפונות הקשים שהיו השנה, זה יהיה באמת קשה.
  • 4.
    שולה 06/04/2011 10:09
    הגב לתגובה זו
    בושה איך שמשתמשים בגוף האישה.למה לא משתמשים בגבר?
  • 3.
    ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק (ל"ת)
    שי 06/04/2011 10:05
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שרון 06/04/2011 10:05
    הגב לתגובה זו
    כלומר את מי זה מעניין ...
  • 1.
    אחת הפרסומות ... (ל"ת)
    ירון 06/04/2011 10:04
    הגב לתגובה זו
מילואימניקים
צילום: דובר צה"ל

הג'ובניקים רכבו על הלוחמים וקיבלו תנאי שכר ופנסיה מצוינים - האוצר מציע רפורמה

האוצר מנסה להילחם בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות למערך הלא לוחם, במטרה להעלות את השכר למערך הלוחם

רן קידר |
נושאים בכתבה פנסיה תקציבית

באוצר מתכננים  לגעת בפנסיה התקציבית ובהטבות נוספות לאנשי הקבע כדי שיהיה תקציב גדול יותר ללוחמים שישמש גם להעלאת שכרם. באוצר מסבירים שהנחת הבסיס של הפנסיה התקציבית לא נכונה ודורשים במסגרת תקציב 2026 לקצצה. הטענה הבסיסית היא שהפנסיה התקציבית נועדה לפצות על פרישה בגיל מוקדם יחסית ולספק יכולת להתקיים לאחר הקריירה הצבאית או הביטחונית. עם זאת, חלק ניכר מהגמלאים חוזרים לשוק העבודה. לעיתים בשירות הציבורי ולעיתים בשוק הפרטי.  אין באמת פגיעה בשכר בפרישה - אלא ההיפך. לכן, הצעת חוק של האוצר מבקשת לקצץ את הקצבה במקרים שבהם ההכנסה הכוללת גבוהה ממשכורת השירות הקבע.

הם השתחררו מהצבא בגיל 43-45, עם פנסיה ששווה כמה מיליוני שקלים. הם קיבלו מהצבא שכר חודשי גובה וחזרו לשוק העבודה והרוויחו בעצם 2 משכורות. למנגנון הזה קוראים פנסיה תקציבית וזה מנגנון שקיים בשירות הציבורי, כשלפני כ-2 שנים שינו את המודל וסיפקו לשירות הציבורי פנסיה "רגילה", כמו של כל העם. ועדיין יש עוד קרוב לעשור של יוצאים לפנסיה שיקבלו פנסיה תקציבית, ויש גם פנסיונרים רבים שזכאים לפנסיה תקציבית. וגם - יש בני גנץ, ויוצאי מערכת הביטחון בכנסת שדואגים כל פעם מחדש שאנשי הצבא יזכו להטבות רבות ושונות. 

מנתוני האוצר עולה כי כ‑76% מהגמלאים של מערכת הביטחון חוזרים לשוק העבודה, מתוכם כ‑26% חוזרים לשירות הציבורי. ותחת הנתונים האלו - האם  מוצדק להעניק קצבה מלאה, כבר מגיל 45, כאשר העובד בפועל מרוויח מצוין, ואפילו כפול?

ההצעה של האוצר מתייחסת לפורשים שעובדים בשירות המדינה. הכוונה לקצץ את קצבת הפנסיה כאשר סכום הכנסת העבודה והקצבה יחד גבוה מהמשכורת האחרונה שקיבל הגמלאי לפני פרישתו משירות הקבע בכוחות הביטחון. אבל, יש כאן איפה ואיפה. מה אם אותם פורשים שמשתכרים בשוק הפרטי? איך ניתן להעביר הצעה שנראית על פניו אפילו "לא חוקית". 

בשטח - יש הבדל גדול בין קצין בקריה בת"א שמשרת בקבע לקצין בשריון שיוצא פעם בשבועיים הביתה. צריך לשים את הדברים על השולחן. לאחרון מגיע הטבות מרחיקות לכת, לג'ובניק לא מגיע. הג'ובניק רכב על הלוחם וקיבל שכר והטבות חלומי, אבל בדיוק בגלל זה ללוחם לא נשאר. רוצים לוחמים טובים בקבע, רוצים צבא טוב, תרימו את השכר לקרביים, תקצצו אצל הג'ובניקים. כולם מבינים את זה, אף אחד לא באמת פעל לעשות זאת, עד עכשיו. באוצר רוצים להפחית את הוצאות הפנסיה התקציבית והוצאות נוספות כדי להגדיל הטבות ושכר למערך הלוחם. 

 

רכבת ישראל
צילום: צילום מסך אתר רכבת ישראל

רכבת ישראל בדרך להפרטה: האם 5,000 עובדים בסכנה?

באוצר טוענים שהרכבת לא יעילה - היקף העובדים שלה מופרז ודורשים להפריט חלק משמעותי מהפעילות עד 2029

אדיר בן עמי |
משרד האוצר מנסה להעביר במסגרת התקציב הפרטה של רכבת ישראל - העברת כל שירותי ההפעלה והתחזוקה של רכבת ישראל לזכיינים פרטיים עד סוף שנת 2029. המהלך, שמטרתו לשפר את איכות השירות ולהתמודד עם משבר האמון הציבורי ברכבת, מסמן שינוי מהותי באופן ניהול אחד מנכסי התשתית החשובים במדינה, והלא יעילים שבהם.  

הנתונים שמציגה התכנית הכלכלית מציירים תמונה עגומה של מצב הרכבת. מאז 2019, מספר הנוסעים ברכבת לא עלה כלל, וזאת למרות השקעה נוספת של כ-2 מיליארד שקלים בסובסידיה הממשלתית. במקביל, החברה הממשלתית הגדילה משמעותית את מצבת כוח האדם שלה, כשכיום מועסקים בה למעלה מ-5,000 עובדים - גידול שלא תאם כלל את הגידול בפעילות.

המצב החמיר לאחרונה עם ריבוי אירועי בטיחות, תקלות חמורות ושיבושים בתנועת הרכבות, שהביאו לירידה חדה באמון הציבור ובאיכות השירות. העיכובים החוזרים ונשנים בפרויקטי תשתית רק הוסיפו שמן למדורה, וחיזקו את התחושה שהמודל הנוכחי של ניהול הרכבת מיצה את עצמו.

על פי התכנית המוצעת, רכבת ישראל תמשיך להתקיים כחברה ממשלתית, אך תפקידיה ישתנו מן היסוד. במקום להפעיל ולתחזק את הרכבות בעצמה, החברה תתמקד בתכנון, ניהול, פיקוח ובקרה. היא תישאר אחראית על קביעת התכנית התפעולית, ניהול זמני המסילה, והתקשרות עם הזכיינים הפרטיים שיבצעו את העבודה בפועל.

המודל המוצע דומה למודלים מוצלחים אחרים בתחבורה הציבורית הישראלית. הרכבת הקלה בירושלים ובגוש דן מופעלות כבר היום על ידי זכיינים פרטיים, וכך גם מערך האוטובוסים הציבוריים. ההצלחה היחסית של מודלים אלה מספקת תקווה שגם ברכבת הכבדה ניתן יהיה להשיג שיפור משמעותי באיכות השירות. מעבר לכך, הגוף הגדול והשמן הזה יהפוך להיות יעיל, ויעבוד לפי "חוקי הכלכלה" - למטרת רווח. 

התכנית מגדירה לוח זמנים ברור ומדורג להעברת הפעילות. עד סוף 2029, כלל שירותי ההפעלה והתחזוקה יועברו לזכיין אחד או יותר. הממשלה תוכל למכרז את פעילות החטיבות השונות - נוסעים, מטענים, תחזוקת ציוד נייד ותחזוקת תשתיות - יחד או בנפרד, בהתאם לצרכים ולהיערכות.