TV

סקס מוכר (גם דירות): שני יזמי נדל"ן אוסטרלים הלכו רחוק מידי - צפו בסרטון

"תפסנו את תשומת הלב שלכם?" זה מה ששואלים שני יזמני נדל"ן שהלכו צעד אחד רחוק מידי עם העניין של 'סקס מוכר' אבל הצליחו, לתפוס את תשומת הלב
כתבי אייס | (12)

סקס מוכר, זו קלישאה שמכיר כל איש פרסום. במקרה הנוכחי, לקחו שני יזמי נדל"ן אוסטרלים את הקלישאה הזה צעד אחד קדימה, בלי להתבייש. חודש אחרי שרשמו למעלה מ-220 אלף צפיות לסרטון הפרסומת הפרובוקטיבי להחריד שהפיקו לנכסי הנדל"ן שלהם (ושאפילו יוטיוב מגבילה את הצפייה בו), הם שוב העלו סרטון בסגנון דומה והפעם גרפו למעלה מחצי מיליון צפיות וזאת תוך חודש אחד בלבד.

בסרטון הפרסומת רואים בחורה בלבוש מינמילי (ביותר) כאשר היא מזמינה משטרה לביתה ונדרשת לתאר איך נראה ביתה. לפי פרסומים (לא בהכרח מהימנים), מדובר באחת הפרסומות היקרות אי פעם באוסטרליה. כך או כך, סוכני הנדל"ן הלכו על סקס מוכר אבל הצליחו להפגין מקוריות.

"התעשייה שלנו לוקחת את עצמה יותר מידי ברצינות" אמר איאן אדאמס, אחד משני יזמי הנדל"ן שעומדים מאחורי החברה שנקראת NEO Property שהוסיף כי "במצב השוק הנוכחי, אנחנו צריכים להעביר את המסר בצורה קצת שונה, שיטות השיווק המסורתיות פשוט לא עושות את זה".

אגב, למי שהתרשם ומעוניין לקנות (את הבית!), מדובר בפרויקט 15 Queen Anne שב'גולדן קוסט' באוסטרליה.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 12.
    קניתי יחד עים הבחורה והליקופטר מה שימריא קודם (ל"ת)
    שמי 06/04/2011 18:29
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    איפה משלמים? (ל"ת)
    אמיר 06/04/2011 16:21
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    קניתי (ל"ת)
    גבר גבר 06/04/2011 15:30
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    שושנה 06/04/2011 12:01
    הגב לתגובה זו
    נורא חם ולח שם, לא רוצה לגור שם - אין מזגן
  • 8.
    עוד פרסומאי עם בולבול קטן שחושב שנשים זה חפץ (ל"ת)
    גברת מג'ונדרת 06/04/2011 11:18
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    אלי 06/04/2011 10:56
    הגב לתגובה זו
    להם בחינם -- אני אישה ולא מתאמצת.
  • 6.
    הטוויסט בסוף רעיון גדול (ל"ת)
    דוד 06/04/2011 10:26
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    בעז 06/04/2011 10:23
    הגב לתגובה זו
    אין להם ברירה אחרת. היום למכור באזור בריסביין אחרי השטפונות הקשים שהיו השנה, זה יהיה באמת קשה.
  • 4.
    שולה 06/04/2011 10:09
    הגב לתגובה זו
    בושה איך שמשתמשים בגוף האישה.למה לא משתמשים בגבר?
  • 3.
    ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק (ל"ת)
    שי 06/04/2011 10:05
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שרון 06/04/2011 10:05
    הגב לתגובה זו
    כלומר את מי זה מעניין ...
  • 1.
    אחת הפרסומות ... (ל"ת)
    ירון 06/04/2011 10:04
    הגב לתגובה זו
כטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיותכטב"מ הרמס 900 של אלביט. קרדיט: רשתות חברתיות

לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי

במכתב שנשלח שעות אחרי התקיפה בדוחא, תוארו הסיבות הרשמיות, אך הטענה היא השהחלטה התקבלה כבר קודם לכן באופן בלתי רשמי, כחלק ממהלך מתואם להרחיק את ישראל מהאירועים הביטחוניים המרכזיים באזור

רן קידר |

מארגני תערוכת התעופה של דובאי הודיעו למספר חברות ביטחוניות ישראליות כי הן אינן מוזמנות להשתתף באירוע הבינלאומי שייערך בנובמבר הקרוב. וכך, היחסים בין ישראל לאיחוד האמירויות, שנבנו בקפידה מאז הסכמי אברהם ב-2020, ממשיכים להיסדק תחת כובד ההשלכות של העימות הממושך בעזה.

מארגני התערוכה שלחו מכתבים למספר חברות ביטחוניות מישראל, ביניהן התעשייה האווירית ואלביט מערכות אלביט מערכות 0.94%  , ובהם נכתב כי השתתפותן לא תאושר. על הנייר, הסיבה היא "ליקויים מקצועיים", אך זוהי כנראה תגובה להתקפה של ישראל על אדמת קטאר לפני יומיים. מעבר לתוצאות המיידיות של התקיפה, הגלים שעוררה, כללו הסתייגות של טראמפ (אמנם קלה, אבל בכל זאת), נאום תוקפני של נשיאת האיחוד האירופי ועכשיו, התגובה הלא רשמית של איחוד האמירויות. כזכור,  בריטניה מנעה לאחרונה מנציגים ישראלים להשתתף בתערוכת הביטחון הגדולה שלה, וצרפת חסמה גישה של חברות ישראליות לתערוכת הנשק בפאריז ביוני האחרון.

זו אינה הפעם הראשונה שהתערוכה בדובאי מסתבכת בהקשר הישראלי, היות ובנובמבר 2023, שבועות לאחר פרוץ המלחמה בעזה, הדוכנים של התעשייה האווירית ורפאל נותרו ריקים מבלי שניתן לכך הסבר רשמי.

אלביט מערכות, שהקימה יחידה ייעודית באמירויות, והתעשייה האווירית, שהובילה פרויקטים משותפים עם התאגיד הביטחוני המקומי EDGE, היו חלק בלתי נפרד מהתממשקות ההסכמים בין המדינות מאז 2020. הן לקחו חלק גם בתערוכה האחרונה באבו דאבי בפברואר האחרון. משרד הביטחון הישראלי אישר שקיבל את ההודעה מהמארגנים אך לא מסר פרטים. 

למרות הכל, התעשייה הביטחונית הולכת ומתחזקת

עם זאת, למרות הצהרות על חרמות ועל שקילה מחודשת של רכישות, לאחרונה דווח כי גרמניה, למשל, מתכננת מישראל (באמצעות התעשייה האווירית) שלושה כטב"מים מסוג "איתן" (Heron) תמורת 1.2 מיליארד דולר, וזאת למרות קולות הולכים וגוברים ממדינות רבות באיחוד האירופי להגביר את הלחץ על ישראל כדי לעצור את המלחמה בעזה. 

מייקל אולירי, מנכ"ל רייאנאייר. קרדיט: רשתות חברתיותמייקל אולירי, מנכ"ל רייאנאייר. קרדיט: רשתות חברתיות

מנכ"ל ראיינאייר שוקל הפסקת פעילות כוללת בישראל

מייקל אולירי, מנכ"ל החברה אמר כי נגמרה לו הסבלנות להנחיות הבטחון המשתנות בישראל וטוען שהחברה לא תחדש את טיסותיה לפני סוף אוקטובר, וספק אם גם אחריו

רן קידר |
נושאים בכתבה ריאנאייר

למרות שלאחרונה נראה היה כי פעילות הטיסות חוזרת לשיגרה כלשהי, מנכ"ל ראיינאייר, מייקל אולירי, מעיב על האופטימיות וטוען כי כי החברה "לא בטוחה אם תחדש את פעילותה בישראל. לדבריו, אין ודאות שתשוב לפעול בישראל, גם לאחר שתסתיים הלחימה בעזה. מייקל אולירי, התראיין לרשת RTE באירלנד והוסיף האשמה ישירה כלפי הרשויות המקומיות: "משחקים איתנו". 

ריינאייר הודיעה כבר מוקדם יותר הקיץ כי לא תחדש את טיסותיה לישראל לפני ה-25 באוקטובר. אולם דבריו של אולירי מציבים סימן שאלה מהותי לא רק לגבי הטווח הקצר, אלא גם לגבי חורף 2025-2026. הביקורת שהשמיע אינה חדשה. ריינאייר העלתה בעבר טענות נגד אגרות, תיאומים תפעוליים, ותנאים שהציבו הרשויות בישראל, אך אמירות כאלה, כאשר הן נאמרות בפורומים פומביים, מעידות לרוב על ניתוק במגעים בין הצדדים. 

עבור הנוסעים הישראלים הדבר עלול לפגוע בהיצע הטיסות ולהפחית את הסיכוי להורדת מחירים. מצד שני, אלו הן חדשות טובות עבור אלעל, שבכל פעם שיש אירוע בטחוני כלשהו, המנייה שלה מזנקת. מבחינת חברות הלואו קוסט הנוספות, ככל הנראה וויזאייר היא זו שתמלא את החלל. 

במהלך 2022, הפעילה ריינאייר למעלה מ-30 טיסות שבועיות מישראל, במחירים נמוכים. ב-2023 אף הצהירה על כוונה להרחיב את פעילותה בישראל, אולם התחזיות האלה התרסקו עם ההסלמה הביטחונית וקריסת תנועת התיירים הנכנסת. 

אבל אולירי לא התייחס רק לישראל, אלא גם להשפעות העמוקות של הלחימה בין רוסיה לאוקראינה על תעופה אזרחית באירופה. לדבריו, התקיפה האווירית הרוסית על פולין, שכללה חדירה של רחפנים לשטח המדינה, יצרה שיבושים נרחבים ביום רביעי האחרון, ובאותו יום רק 60% מטיסות ריינאייר יצאו בזמן (לעומת 90% ביום רגיל). נמלי תעופה בוורשה, מודלין, ז'שוב ולובלין נסגרו זמנית, ואולירי הזהיר כי "מדובר באירוע שצפוי להימשך לאורך שנים". לדבריו, "אם האיחוד האירופי והבית הלבן לא ינקטו קו תקיף, עם סנקציות עונשיות נגד רוסיה, ההפרעות האלה לא ייפסקו".